www.sudzibas.lv SPS + Mēbeles Nekvalatatīvas preces

РешеноSPS + Mēbeles - Nekvalatatīvas preces

Iegādājos šajā veikslā ortopēdisko matraci savai vecāmāte,kas ir mazkustīga.Bet jau pēc pāris mēnešiem uz matrača nav bijis iespējams gulēt,jo viņā parādījās izgulējumi.Tad zvanīju ražotājiem,kas atbrauca un konstatēja ka matracis tiešām ir nederīgs.Un tad man tika piedāvāts ar piemaksu nopirkt dārgāku matraci,jo man bija ieteikts nepareizs matraracis,un cits tiešām būs labāks nekā iepriekšējais,bet drīz arī tas bija tieši tādā pašā stāvoklī.Tad atkal zvanīju uz firmu,bet viņi atteicās pārbaudīt savu preci.Es devos uz patērētāju tiesību aizsardzības centru un uzrakstīju iesniegumu,pēc kura saņēmu no viņiem vēstuli,ka viņi gatavi atgriezt man naudu(pēc jaunās kvītis ar piemaksu,jo pirmo viņi paņēma sev),ja to atzīs neatkarīgā ekspertīze.Izsaucu no nestkarīgās ekspertīzes cilvēku,kas atzina ka matracis ir ražots no NEKVALATATĪVIEM NATERIĀLIEM,un nav derīgs lietošanai.Pārādīju šo dokumentu veikalam,kad nosauca šo par ,,fiļkinu grāmatu ,,un attiecās atgriezt naudu.Kā arī saņemot vēstuli no Patērētāju komisijas atgriezt naudu,atbildēja,ka kad izlasīšot šo vēstuli,oadkatīsies kāds viņai būs garstāvoklis un tad izlemšot ko darīt,bet dodot skaidri saprast ka naudu viņa netaisās atgriezt.
Runā ļoti bezkaunīgi un nesmuki.ĻOTI IESAKU NEKAD NEKO ŠAJĀ VEIKALĀ NEIEGĀDĀTIES

Жалоба успешно разрешена Marta2626 05.09.2017

Labdien!
Vēlos šo sūdzību izņemt no portāla,tā kā uzņēmums solās atgriezt naudu,kas pēc patērētāju tiesības strīdu komisija bija izlēmusi.

M

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы