РешеноSportx - Nekvalitatīvs produkts, bojājumi pakas iekšpuse nenostiprināto detaļu dēļ
Iegādājos šo trenežieri https://sportx.lv/product/vingrosanas-stativs-ar-solu-pwl2521-hms/. Pasūtījumu veicu 29.03.2023, ar samaksa piegādes brīdi, jo par šo interneta veikalu nebiju dzirdējis tāpēc izvēlējos šo opciju.
Zvanīja no veikala 05.04.2023 un prasīja vai varu veikt apmaksu iepriekš jo venipak esot liela komisija un vien samazinās peļņa. Veicu apmaksu 126,99€, uz e-pastu atnāca apstiprinājuma rēķins. Piegāde notika 11.04.2023 15: 40 paka vesala līdz šim viss Skaisti. Paku atveru 14.04.2023 jo tā bija paredzēta ka dāvana sportiskajāi mammai. Atverot paku un noņemot iesaiņojumus palēnām tika konstatēts ka pirmkārt visas metinātās šuves bija nekvalitatīvas un saku domāt vai izturēs 62kg jo max norādīts 80kg. Instrukcija nav pieejama lv valoda. Ka arī skrūvju komplektācija nebija pilnīga ja vadījos pēc bildēm instrukcija. Pēdējais ko ieraudzīju bija plīsums beņķim sānā. Konstatējot visus defektus nosūtīju e-pastu ka vēlos preci atgriezt. Norādot defektus nekvalitatīvas šuves. Norādot ka kaste nav bojāta.
1. Nosūtītais e-pasts.
Labdien, diemžēl esmu sarūgtināts par saņemto produktu tā ka tā bija dāvana vēl jo vairāk biju sarūgtināts, saprotu ka produkts ir nācis no Polijas un labu kvalitāti nevarēju gaidīt. Bet pirmais atverot paku konstatēju ka sānā uz beņķa ir jau caurums (bilde pielikuma) . Ka arī trūkst vai nav atsūtīts atbilstoš komplekts ar skuvem. Ka ari skrūves ar plastmas korķiem kas nāk sānā no 4 bija tikai 3 un 1 bija cita diametra, garuma.
Tā ka norādītie svari kas var izmantot trenežieri (bilde pielikuma) atbilsts un ir pat mazāk par 80kg. Izmantojot trenežieri viņš deformējas. Pievienoju bildes arī ar metinajuma vietām, konstatēju daudz vietas kur šuves ir nekvalitatīvas un rada apdraudējumu lietotajam. Bildes pielikuma.
Ka arī daži no mīkstajiem paraloniem nav atguvuši savu formu.
Tāpēc daru jums zināmu ka nākamajā nedēļā preci nogādāšu atpakaļ un izmantošu savas tiesības atgriezt preci.
Viņu atbilde.
Labdien!
Par bojājumu bija nepieciešams informēt saņemšanas brīdī, šobrīd tiek uzskatīts, ka prece tika bojā ta lietošanas laikā un, līdz ar to, šeit atgriesana nebūs iespējama.
Kā arī preces piegāde mums izmaksāja 70 eur, kurus, ja Ražotāji apstiprinās atgriešanu mēs būsim spiesti ieturēt.
Mana 2 atbilde.
Saņemšanas brīdi defektu nebija iespējams konstatēt tāpēc ka kaste bija atvērta, kaste tika atvērta šodien, kad arī konstatējam faktu par bojājumiem.
Ka arī mājas lapa nav norādīta informāciju par atgrezšanas politiku kur man ir jāmaksā 70€ par argriezšanu. Ka arī tas nav norādīts preces apraksta. Ekrānšāviņš ir uztaisīts.
Viņu atbilde
jūsu pienākums bija atvērt preci saņemšanas brīdī. Tā kā jūs mūs informejāt 8 dienas pēc saņemšanas, mēs uzskatām, ka bojājums ir radies lietošanas laikā. Šajā gadījumā preci nevarēsim pieņemt atpakaļ, jo prece nav tās sākotnējā stāvoklī. Mums ir arī bildes no piegādātajiem, jeb venipak. Kur ir redzams, ka kaste pirms piegādes netika bojāta.
Mana atbilde
kaste jau nav bojāta, ka arī es preci saņemu 11.04.2023 15: 40 taka jūsu 8 dienas ir pilnīgi aplamas.
Viņu atbilde
tas nemaina lietas būtību 3 vai 8 dienas. Vajadzēja sazināties ar mums nekavējoties, kad tika kontstatēts bojājums. Šobrīd esam spiesti uzskatīt, ka prece ir sabojāta lietošanas laikā.
Līdz ar to, atteikuma tiesības neattiecas uz šo gadījumu. Noformējot pasūtījumu jūs atzīmējāt, ka iepazināties ar šiem noteikumiem un tos apstiprinājāt.
Jums ir visas tiesības sazināties ar patērētāju aizsardzības centru.
Ja izvēlaties šo interneta veikalu noteikti atveriet kasti uz vietas kad kurjers ir blakām jo ja kasti atvērsiet vēlāk jūs jau esat viņu nolietojuši. Ka arī ieteiktu filmēt procesu.
Saprotu ja ko es gribēju sagaidīt par 126.99€. Bet šī brīža Cena jau ir 155.99€. Lai nākamais neuzķeras.
Veiksmīgu dienu vēlot.
Uzņēmuma pārstāvis sazinājās ar mani telefoniski. Sarunājam plesto detaļu apmainīt pret jaunu. Ka arī trūkstošās detaļas piegādāt. Esmu saņēmis trenežieri pilna komplekta. Nekvalitatīvas metinātas šuvēm tika parādītas ražotajam, kas atgrieza 50€.
Gan pārdevējs gan es kā pircējs, sapratām ka komunikāciju vedam uz karstam oglēm. Atsākot komunikāciju pēc nedēļas sapratu ka esmu pasteidzies ar sūdzības rakstīšanu.
Pārdevējs ir atsaucīgs un godīgs, kam rūp sava reputācija.
Комментарии (4)
Piegādes brīdi kaste nebija atvērta, atvainojos par drukas kļūdu.
Informējam, ka SportX preču atgriešanas politika paredz, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru Kabineta Noteikumiem Nr.207. Lai izmantotu šīs tiesības precei jābūt saglabātai tādā stāvoklī kā saņemšanas brīdī. Ja prece ir nolietota un/vai bojāta, ja tā nav oriģinālajā iepakojumā, vai tās iepakojums ir būtiski bojāts (izņemot gadījumu, kad pircējam nav iespējams atvērt iepakojumu to nesabojājot), lai varētu pasargātu preci no bojājumiem vai bojāšanās, mūsu veikalam ir tiesības preci nepieņemt.
Konkrēti šajā attēlā redzamie bojājumi (saplēsts audums) ir lietošanas rezultātā radušies bojājumi. Par to liecina tas:
1) klients apstiprina, ka kaste piegādes brīdī nebija bojāta, kas nozīmē, ka bojājums nevarēja rasties piegādes laikā. Ja kaste bija bojāta, tad klientam bija jāatsakās no preces piegādes brīdī jau pirms tās atpakošanas, kā to paredz Venipak politika.
2) klients informē par bojājumu vairākas dienas pēc tās saņemšanas. Klients apgalvo, ka kasti ir atvēris vairākas dienas pēc tās saņemšanas. Ja pat pieņem šo faktu par ticumu, tad nav skaidrs, kādēļ klients trenažieri saliek (kā tas redzams attēlos), jo ja bojājums būtu, tad to varētu konstatēt jau pirms trenažiera salikšanas.
Ņemot vērā šos faktus, interneta veikals patur tiesības preci nepieņemt, jo radīto bojājumu uzskata par mehānisku bojājumu trenažiera salikšanas vai lietošanas laikā.
Sanāk atverot iepakojumu man visas detaļas vispirms jāapskata un tad jāliek kopā ja šo procesu var apvienot? Un komplektācijas nepilnības ir pircējs vaina? Instrukcija neesamība valsts valoda ari ir pircēja vaina. Nenostiprinātas detaļas kastes iekšpuse ari ir pircēja vaina.
Informējam, ka instrukcija latviešu valodā tiks nosūtīta uz Jūsu reģistrēto e-pasta adresi tuvāko 2-5 darba dienu laikā.
Ja kāda no detaļām trūkst, tad lūdzam nosūtīt attēlu ar trenažiera daļu uz e-pastu [slēpt]@sportx.lv, kurai Jūs neatradāt piemēroto skrūvi. Iepriekš iesakam atskrūvēt visas detaļas (līdzīgās skrūves nepareizā izmēra skrūvei), lai pārliecinātos, ka trenažieri esiet salicis pareizi un kāda no skrūvēm nav ieskrūvēta tai neparedzētajā vietā. Ja detaļa tiešām trūkst, tad mēs sazināsimies ar ražotājiem un lūgsim trūkstošo detaļu/skrūvi nodrošināt.
Piekrītam, ka dažus preces defektus var konstatēt tikai brīdī, kad to saliek vai lieto, tomēr konstatēt krēsla auduma plīsumu (ja tāds būtu bijis pirms tā salikšanas) var jau pirms to saliek. Ja šis plīsums būtu auduma šuvju vietā, tad piekrītam, ka to varētu identificēt kā nekvalitatīvu preci, tomēr no Jūsu iesūtītās bildes skaidri redzams, ka plīsums ir radies mehāniskas iedarbības rezultātā, proti, to saliekot, lietojot vai neuzmanīgi atpakojot kasti ar asu priekšmetu. Nav saprotams, kāpēc saņemot, Jūsuprāt, nekvalitatīvu preci, Jūs to salikāt un lietojāt, nevis uzreiz sazinājāties ar pārdevēju. Kas attiecas uz metinājuma vietām, tad piekrītam, ka tās varētu būt estētiskākas, tomēr apdraudējumu lietotājam tajās nesaskatam.