Soneil Studio - Apmācība - nagu kopšanas speciālists
Vēlējos apgūt nagu kopšanas speciālista amatu, tādēļ, pēc ieteikumiem devos uz Soneil Studio. Pasniedzējas Dinas attieksme bija katastrofāla. Turpmākajā izklāstā būs novērtēts pasniegšanas veids, ne profesionālās zināšanas. Nodarbību laikā viņa prakstiski bija nemanāma, jo vienu dienu viņa paralēli nodarbībai vada semināru (blakus telpā), citu dienu viņa apmāca citus mācētgribētājus, bet vēl kādu reizi eksāmena dienā viņa blakus kabinetā pieņem klientu, kuram veic manikīru! Bija tāda sajūta, ka ik reizi no pasaniedzējas kā ar knīpstangām jāvelk ārā informācija, kā labāk apstrādāt šādu vai tādu nagu, ādiņas utt. Brīžiem jutos kā bērnudārzā, jo ik reizi bija jājautā, lai viņa nāk apskatīties un novērtē kā labāk apstrādāt nagu vai tml. Nerunājot nemaz par tām reizēm, kad viņas vienkārši nebija mācību telpā, viņa sēdēja pie sava galda un minēja krustvārdu mīklas. Un tad atkal aiziet tā pati ķēdīte - tev viņa ik reizi jāsauc. Uzskatu šādu pasniegšanas veidu par sava veida haltūru un domāju, ka pasniedzējam jābūt pietiekami profesionālam, lai saprastu, ka studentiem visu laiku ir jāseko līdzi. Viņam vismaz jāizliekas ieinteresētam un jābūt rokas stiepienā. Vēlējos vismaz saņemt kaut kripatiņas cieņas, bet pārsvarā saņēmu sarkastiskus komentārus utml. Jūtos neizsakāmi vīlusies par šī salona/mācību iestādes kvalitāti un nedomāju, ka kādreiz tur atgriezīšos.
Комментарии (31)
Ja, es piekritu, un Ilzes attieksme vispariguma ir vel kriminalaka vienkarshi izsakoties.
Un Ilze piedevam melo.
Citiem cilvekiem vina saka vienu lietu, man pavisam savadak, un kad aizmirst ko kuram teikusi, tad uzmeistaro kadu stastinu turpat uz vietas.
pilnigi riebjas
Jā, Ilze Putniņa ir baigā mele un liekule.
Dzirdeju aiz muguras ļoti skaļā balsī aprunāja mani.
Biju šokā. Vienkārši rupjI. Es biju šokā par attieksmi.
Nedomāju kāju spert tajā vietā!
Vienkārši pretīgi!
Piekrītu Ievai. Arī mēs, liela kompānija, kādreiz izmantojām Soneil Studio pakalpojumus savu darbinieku apmācībai. Atteicāmies, jo slavenā Soneil Studio Latvijas apmācību attieksme bija zem jebkādas kritikas.
Piekrītu
Soneil Studio toč smird pēc viena LIELA biznesa
Mācījos es šajā skolā, kuru sauc Soneil Studio, un nevienam nenovēlu turp doties, pirmkārt pasniedzēja bija, cik mēs vēlāk grupā uzzinājām bijusī striptīza dejotāja un masiere.
Un tādā stilā kā Autore apraksta, viņa mums skaidroja nagu kopšanas speciālista zinības, kuras viņai pašai nebija, atlika mācīties pašiām, Ilze Putniņa bija tieši tāda kā šeit aprakstīta, rādīja citiem žestus aiz muguras.
Kautkāds trako nams !
Līdz ko piegājam pie kases, lai norēķinatos, kasierītes ārējais izskats bija tik samocīts it kā būtu izkāpusi no slimības gultas, bet līdz ko viņa atvēra savu muti, mums tika skaidrs tā īstais iemesls. No viņas smirdēja kā no alus brūža, laikam meitene pārsvinējusies velentīndienu.
Es nesaprotu uz ko skatās administrācija un personāldaļas vadītāja, izvēloties pārdevējus.Domāju, ka pašreizējos krīzes apstākļos strādat gribētāju netrūkst, tad kāpēc veikalu rotā paģirainas pārdevējas?
Pārspriežot šo tēmu ar draugiem un paziņām secinājām, ka laikam Soneil Studio var strādāt visāds kontingents.Bet vai tas ceļ Soneil Studio zīmolu?
Priekšnieces attieksme pret darbiniekiem necilvēcīga! Neadekvāta! Prāsības lielas... nekad nekas neapmierina...darbiniekus uzskata par muļķiem, kuri neko nemāk, nekad neizdara pa prātam.Izplāno atlaišanu un jebkāda nieka dēļ lūdz rakstīt atlūgumu vēl kamēr ir pārbaudes laiks. Kā var būt priekšnieks, ja interesē tikai ietirgojums?nepievēršot uzmanību blakus apstākļiem...ne jau tikai no pārdevējas ir atkarīgs ietirgojums...arī no tā cik veikalā iegriežas pircēju un kāds ir pircju materiālais stāvoklis un stāvoklis valstī
bet par ko tad īsti ir runa, ka grib atlaist. labus zirgus no staļļa neviens nemet ārā, Costa !!! Tātad garlaikojies un sēdēji telefonā, nedarīji, ko vajag un biji bīdāma un bakstāma, tāda ir pavisam pārliecinoši vislielākā daļa, domāju tas arī ir tavs gadījums
Iepirkos Soneil Studio un kad norekinajos ar kreditkarti, manas neuzmanibas del kasiere neadeva atpakal manu kreditkarti. Kad jau biju majas un mekleju savu nerekinu karti sapratu, ka ta palikusi veikala. Kad atgriezos atpakal un prasiju, lai atod manu karti, neviens neko nezin.
UZMANIET SAVAS KREDITKARTES!!!
PALDIES KURS SKATISIES!!!
Prodavci ne v sostojanii otvetit kazdomu klientu, na elementarnije voprosi o nali4ii u nih v predlozenii toj ili inoj produkt, ne v sostojanii ee naiti daze esli imejut informaciju 4to ona u nih est, eto estestenno?
Studēju Soneil Studio SIA, Rīga, Ģertrūdes 51a, nu jau esmu aizgājusi. Iemessls, pavisam vienkāršš, attieksme.
Izvērtējiet labi, vai gribat veltīt laiku un naudu šādai savai izglītībai un skolai?!
Attieksme pret studentu ir kā pret pēdējo lielu nekas.
Iesaku turēties tālāk no www.soneilstudio.lv
Pilnīgi piekrītu par Soneil Studio.
PAR www.soneilstudio.lv un SONEIL STUDIO TEIKTAIS IR PATIESS.
Vot padlas vinjas tur piedavaja darbu..maitas!!!
Nesakrīt Plauktu cenas ar cenām kuras ir norādītas uz preces www.soneilstudio.lv
Un plauktā ar cenām kuras pieprasa pie kases samaksāt
Sekojiet līdzi pirkuma cenām.
Es Soneil Studio sen vairs neiepērkos, jo citur ir lētāk. Dārgi plēš...
Līdzīgi ir arī citās skolās. Piemēram, Elisendā pasniedzēja Jūlija arī visu laiku dara visādas blakus lietas, visu laiku jāsauc, lai varētu saņemt atbildes uz jautājumiem...esmu vīlusies šajā skolā, vismaz programmā Nagu kopšanas speciālists pie Jūlijas. Pat mana modele, kas bija atnākusi, izteica sašutumu par pasniedzējas neatrašanos nodarbību telpā.
Iepriekš ieviesusies kļūda skolas nosaukumā. Pareizi ir Elisanda
Pirmos pāris komentārus TOČNA ir rakstījis viens un tas pats cilvēks :) :)
Smieklīgi.
Neko nevaru pateikt par Soneil Studio, neesmu tur ne mācījusies, ne iepirkusies veikalā, bet šādiem "aprējējiem" gan labprāt ieteiktu kaut nedaudz stilistiski pamainīt savu izteiksmes veidu, komentējot vienu un to pašu rakstiņu no vairākiem nikiem :)
P.s. Meitenei laikam ne tikai "" nagu"" skolu nāksies vēlreiz apmeklēt. Arī latviešu valodas nodarbības par ļaunu nenāktu.
Cheers!