Solārijstudija LINA - Nemitīgas sms
Jau kādu laiku neesmu kliente šajā solārijstudijā "Lina", kas atrodas Zolitudē, bet nemitīgi nāk sms paziņojumi par jaunajām atlaidēm. Nesaprotu, kāpec man tās tiek sūtītas, ja jau sen neeju uz šo salonu, un domāju arī neiet. Pēc solārija āda ir sažuvusi un sakairināta. Solārija kabīnes ir diezgan netīras, jo ir sejā lidojušas gan salvetes, gan mati. Bet šoreiz gan par sms.
Комментарии (38)
Ljudi, nu kak ze vi nadoeli so svojej antireklamoj!!! Nu ponimaju 4to o4enj zavidno, 4to u kogo to uda4nij bizness, nu za4em grjazju polivatj to...z sme6no 4itatj!!!
Vajag atnakt uz stuudiju, nosaukt nummuru, un sms vairs nesutis, bet par adu: vajag lietot kreemu!
man ar nak kaut neesmu gaajis! pff!
Kas tur ko nesaprast? Sms nāk cerībā, ka skatoties uz to, ka salonā ir atlaides, jūs to varbūt apmeklēsiet.Jā, un kremu vajag lietot obligāti, citādi āda izskatās pažuvusi.
Devu6ka, koza obgorajet ili stanovitsja suxoj, tolko iz za togo 4to vi ne polzujetesj kremom, ili krem ne podxodit dlja va6ego tipa kozi(sli6kom silnij)...a problema nas4jot sms, poprostu sme6naja, sxodite, i poprosite 4to bi bol6e ne prisilali, ja dumaju v u nix ne edinstvennij klient, 4tobi sleditj za va6ej istorijej poses4enija!
Девушка, а зачем Вы дали свой номер ? Чтобы SMS присылали ? Непонятно...
Я лично давала для этого, и благодарна за то, что меня информируют.
Вы еще поругайтесь, что они в лифте свою рекламу размещают, такие нехорошие ! :-)))
А чтобы кожа не краснела возьмите время поменьше и на креме не экономьте! А вообще проконсультируйтесь с администратором, там очень сильные лампы, это правда, но я лично предпочитаю сильные и новые, а не слабые и старые !
Liftā reklāmas netraucē. Runa ir par to, ja paši nesapratāt, ka jākontrolē, kuri ir patstāvīgie, klienti un, kuri nav patstāvīgie klienti. Ja pareizi atceros, tad iedevu tikai telefona nummuru, bet neaparakstījos, kādā veidā vēlos saņemt reklāmas info. Tādā gadījumā, ja viņi izdomāja sūtīt sms ar reklāmām, tad klientam ir jājautā kādā formātā un vai vispār viņš vēlas saņemt reklāmu, kā citās vietās.
Turklāt, jākontrolē, kurš ir, kurš nav klients. Jautājums, tad kāpēc katru reizi prasīja vārdu, kas ir atnācis un pierakstīja? Tāpatās, lai laiku tērētu?
Нет, вот гады какие !
Поставили современные солярии, меняют лампы, акции организовывают, да еще и рекламой занимаются !
Совсем совесть потеряли !
Ja jums LIENE tik nepatik, informejums ar sms, tad vajag vienkarši atnakt uz solariju, un palugt lai vairs nesuta sms...bet rakstit sudzibu par to, atvajnoiet, bet tas ir stulbums!!!
Man ļoti patik LIna, gan solarii, gan apkalpošana gan cenas!!!
Mans mērķis nav kaitēt firmai. Bet mudināt kontroēt un uzskaitīt, kuri, tad patiešām ir patstāvīgie klienti un kui vairs nav. Tas nav klienta pienākums.
Tikai pateicoties šiem SMS, atkal pavasarī atsāku iet uz solāriju studiju Līna, jo akcijas un attieksme tur vienmēr ir ļoti patīkama... jaunas lampas, zemas cenas un katru mēnesi kāds jauks pārsteigums...
Nu man šādas SMS nāk gan no Nestes, gan grosauto, gan solārija, gan medicīnas centra.Nu netraucē man tās SMS.Patreiz cilvēki cņās katrs par savu vietu zem saules, ēst gribam visi.
Man patik LINA !
Gan solārijs, gan iedegums, gan meitenes, GAN CENAS !!!
Ļoti labs solārijs LINA!
Paldies Jūms !
Piekritu !!!
Очень красивый цвет загара,
очень привлекательная цена,
интересные акции,
приятные администраторы.
Мне нравится !
Nenovirzieties no tēmas. Jārēķinās ir ar katru klientu, nevis tikai dažiem.
Eju uz Linu.Patīk gan apkalpošana, gan cenas, gan akcijas(diemžēl neizmantoju, jo eju 1-2x mēnesī)
Par sms..nu idiotiska pretenzija.Būtu smadzenes-piezvanītu un palūgtu, lai nesūta.Turklāt sūta nevis nemitīgi, bet 1x mēnesī apmēram.
Par žāvētu ādu-jālieto krēmi gan pirms gan pēc sauļošanās.Un uz solāriju ne biežāk kā 1x nedēļā.Tā lūk :)
Super solarijs !
Zagar - 4ernij, kak iz Turcii !
Cena - u menja Abonement za 25 Ls ( 20 RAZ po 1.25 Ls !!! )
Super LINA !
Vi lu4shie !
Super solarijs !
Zagar - 4ernij, kak iz Turcii !
Cena - u menja Abonement za 25 Ls ( 20 RAZ po 1.25 Ls !!! )
Super LINA !
Vi lu4shie !