Solārijs,Ergoline - Apkalpošana
Tā kā māsa man bija atstajusi savu abonementa kartinu no solārija Pēreta ielā1 nolēmu to izmantot, aizgāju un jautaju administrātorei vai kartiņa ir derīga(jo pēdējais apmeklējums bija pagajuša gada aprīlī), viņa man atbild( krievu valoda)kā māsa varēja apdedzinaties 10 min., laikā.Esmu protams uzvilkta un saku, Jums ar mani jaruna latviski, uz ko viņa man atbild, ka viņai esot kategorija un pārējais esot vienalga.Ne viņa man pateica, kurā kabine man jāiet, ne paskaidroja kā jarīkojas, jo viņa nemaz nesaprata manu uzdoto jautajumu.Es neesmu pret krievu valodīgiem cilvekiem, bet ta attieksme bija vienkārši drausmīga.Vnk gribēju kādam pastāstīt savu sasāpējušos sāpi, skumīgi ka ta notiek.
Комментарии (7)
Vaiii, kāda sāpē, kāda sāpe...vai ātro palīdzību ar dabūji saukt????
Vajadzētu uzsūtīt Valsts valodas inspekciju, jo ar kategoriju vien nepietiek, bet valsts valoda ir jālieto!
Tada Valsts valodu inspekcija ari ir????????????????????????
Nesmuki gan no darbinieces puses...
Un man darbaa jaazin krievu valoda...Njaaa...Es labaak nesaaksu dzilaak so teemu apspriest, tad es kluustu nekontroleejami agresiiva, man jau tagad ieksaas viss varaas.
Visos skaistumkopsanas saloonos vienmeer un visur prieksa abuus vienas vieniigas paarcepushaas solaarijaa krievenes
Ах, бедная женщина. А что, администратора не уволили? Надо добиваться ее увольнения, а лучше убить ее. Нечего в Латвии говорить по-русски!! Латвия для латышей. А кто не может говорить, пусть валит отсюда.