SMS Credit - Reklāma

Sveicināti. Saeima, aptuveni pirms gada, galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus patērētāju tiesību aizsardzības likumā, kas paredz ātro kredītu izmaksu ierobežošanu un arī reklāmas ierobežošanu publiskajā telpā. Šīs izmaiņas stājās spēkā 2019. Gada 1. Jūlijā.

Bet re, reklāma tik un tā uzpeld internetā. Pielikumā daži ekrānuzņēmumi no delfi ziņu aplikācijas. Līdzīgi ir arī facebook sociālajā tīklā, tur reklāmas ir daudz vairāk, un situāciju neviens nekontrolē.
Pietiek piemēslot internetu!
Paldies.

11.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от sms credit Ответ от представителя 14.10.2019

Reaģējot uz iedzīvotāja izteikto sūdzību portālā Sudzibas.lv, AS 4finance vēlas uzsvērt sekojošo:

1. Saskaņā ar grozījumiem Patērētāju tiesību aizsardzības likumā (PTAL), kas stājās spēkā no 2019. gada 1. jūlija un attiecās uz patērētāju kreditēšanas reklāmas ierobežojumiem (8.3 pants.), nosaka, ka ir aizliegts reklamēt kreditēšanas pakalpojumus, izņemot gadījumus, kad:

a) to īsteno kredīta devējs vai kredīta starpnieks telpās, kurās tas veic saimniecisko darbību;
b) to īsteno kredīta devēja vai kredīta starpnieka mājaslapā internetā vai tiešsaistes sistēmā, kuru pēc autentifikācijas veikšanas kredīta devējs izmanto pakalpojumu saņemšanai;
c) to īsteno kredīta devēja vai kredīta starpnieka mobilajā lietotnē, kuru pēc autentifikācijas veikšanas patērētājs izmanto kredīta devēja pakalpojumu saņemšanai;
d) to īsteno, personiski uzrunājot iespējamo klientu klātienē vai telefoniski, ja patērētājs tam piekrīt;
e) to īsteno pasta vai elektroniskos sūtījumos patērētājam, ja patērētājs nepārprotami iepriekš piekritis tos saņemt;
f) ar kreditēšanu nesaistītas preces vai pakalpojuma reklāmā, izņemot reklāmu televīzijā vai radio, persona, kas nav kredīta devējs vai kredīta starpnieks, sniedz informāciju par iespēju apmaksu finansēt ar kreditēšanas līguma starpniecību.

Toties šā panta pirmā daļa neattiecas uz kreditēšanas pakalpojumu sniedzēja zīmolvārda reklāmu. Zīmolvārda reklāma ir atļauta gan radio un televīzijā, gan interneta medijos – ziņu portālos, sociālajos tīklos utt..

Sūdzības saturam pievienotie ekrānšāviņi tikai apstiprina to, ka uzņēmuma reklāmas ne vizuāli, nedz saturiski un reklāmas izvietojuma ziņā nepārkāpj likumu.

AS 4finance, kā atbildīgs kredītdevējs, darbojas saskaņā ar visām likuma normām un ir būtiski pārstrādājis savu reklāmas un mārketinga stratēģiju, lai pilnībā pielāgotu to jauniem likumdošanas noteikumiem.

B

Комментарии (3)

G Gooblins 11.10.2019

Banānija ir shēmotāju valsts. Juridiski ir tā ,kad nedrīkst reklāmēt kredītu. To viņi arī nedara! Bet savējie tak atpazīst!

S subjekts 11.10.2019

Zīmolvārda reklāma ir atļauta jebkurā vidē –
preses izdevumos, internets, vides reklāma,
televīzija un radio, izņemot televīzijā un radio
īstenotos projektos, kas finansēti no valsts vai
pašvaldības budžeta līdzekļiem.

Reklāmā nav nekas minēts par to ka tu vari ātri un bez apdomas kaut ko aizņemties. Tiek ievērots likums.
Vairāk:
http://www.ptac.gov.lv/sites/default/files/ptal_reklama_skaidrojums_26062019.pdf (PTAL Skaidrojums PTAC lapā)

Pacco_al 12.10.2019

Tātad atgādināšu visiem tirliņiem, ka Latvijas likumdošana neregulē nedz Facebook, nedz arī Googles darbību.
Tieši otrādi, ja vēlaties izmantot piemēr gmail bezmaksas pasta servisu, jūs piekrītas noteikumiem, ka jums tiks nosūtīta reklāma. Tāpat arī YouTube, nepatīk skatīties reklāmu, pērkat maksas abonimentu.
Kretinē šie pārgudrie "jēgpilno lietu sakārtotāji". Paši pilnīgas nulles lielākoties, bet citus mācīt, pirmie.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы