Smartposti - Drausmīgs, nekompetents serviss
No rīta (8: 30) atnāk sms, ka pēc nepilnas stundas 2 stundu laikā atbrauks kurjers, kurš zvanīs.
Kā var brīdinat klientu tik īsā laika posmā-ne iepriekšējā vakarā, ne 3 h vismaz rezervē. Man nepilnas stundas laikā ir jānodrošina, lai darba dienā kāds ir mājās spontāni.
Zvanu-klientu serviss Saka-laiku nevar pārcelt uz vakaru-preci tad tikai nākamnedēļ piegādās.
Domāju, ok, kurjers svanīs, es 10 min būšu (darbs blakus) .
Zvana kurjers-esmu uz vietas. Es prasu-kāpēc jūs nepiezvanījāt, ka esat ceļā, kā to dara līdzīgas kompānijas-tas ļauj klientam sagatavoties, tas pasargā pašu kurjeru no liekas iebraukšanas pagalmā, zvanot 10 kin iepriekš un pārjautājot, vai klients ir mājās.
Paprasīju-ja reiz nebrīdina, lai dod man 10 min laika-nē, sūtījums uz nākamo nedēļu.
Lieliski! Es atteicos no sūtījuma vispār. Tik neadekvāts uzņēmums. Tiklīdz redzēšu, ka piegādātājs ir smartposti, nesūtīšu.
Добавить комментарий