www.sudzibas.lv Smartposti Drausmīgs, nekompetents serviss

Smartposti - Drausmīgs, nekompetents serviss

No rīta (8: 30) atnāk sms, ka pēc nepilnas stundas 2 stundu laikā atbrauks kurjers, kurš zvanīs.
Kā var brīdinat klientu tik īsā laika posmā-ne iepriekšējā vakarā, ne 3 h vismaz rezervē. Man nepilnas stundas laikā ir jānodrošina, lai darba dienā kāds ir mājās spontāni.
Zvanu-klientu serviss Saka-laiku nevar pārcelt uz vakaru-preci tad tikai nākamnedēļ piegādās.
Domāju, ok, kurjers svanīs, es 10 min būšu (darbs blakus) .
Zvana kurjers-esmu uz vietas. Es prasu-kāpēc jūs nepiezvanījāt, ka esat ceļā, kā to dara līdzīgas kompānijas-tas ļauj klientam sagatavoties, tas pasargā pašu kurjeru no liekas iebraukšanas pagalmā, zvanot 10 kin iepriekš un pārjautājot, vai klients ir mājās.
Paprasīju-ja reiz nebrīdina, lai dod man 10 min laika-nē, sūtījums uz nākamo nedēļu.
Lieliski! Es atteicos no sūtījuma vispār. Tik neadekvāts uzņēmums. Tiklīdz redzēšu, ka piegādātājs ir smartposti, nesūtīšu.

B

Комментарии (2)

Itella Support 29.07.2025

Labdien!
Paldies par Jūsu komentāru. Vēlamies paskaidrot piegādes kārtību, lai labāk izprastu situāciju.
Kurjera maršruts tiek rūpīgi plānots ar konkrētiem laika logiem, un, lai nodrošinātu punktualitāti visiem klientiem, kurjeram nav iespēju uzgaidīt 10 minūtes pie katras adreses. Pat neliela kavēšanās var ietekmēt turpmāko piegādes grafiku un radīt aizkavēšanos citiem klientiem.
Piegādes dienā klientam tiek nosūtīta viena īsziņa no rīta, kurā norādīts aptuvenais piegādes laiks (piemēram, divu stundu intervālā). Kad kurjers ierodas norādītajā adresē, viņš uzzvana klientam, lai informētu, ka ir klāt pie mājas.
Ja klients konkrētajā brīdī nevar pieņemt sūtījumu, ir pieejami vairāki risinājumi:
– Ja sūtījums nav liela izmēra, to iespējams novirzīt uz tuvāko pakomātu – šādā gadījumā piegāde tiek veikta nākamajā darba dienā.
– Tāpat ir iespējams mainīt piegādes adresi (piemēram, uz darba vietu), bet tas jādara pirms sūtījums ir nodots kurjeram piegādei.
Paldies par sapratni un atvainojamies ja piegāde sagādāja neērtības!

B BellaDi 29.07.2025

Nav no jūsu puses saprasta sūdzības būtība, tāpēc nav brīnums, ka nav uzlabojumu.
Uzsverts bija tas, ka paziņojums atnāca nepilnas stundas laikā līdz kurjera piegādes intervālam, t.i., jūs pabrīdinājāt klientu par rīta piegādi no rīta...un domājat, ka tas ir ok. Ja ir rīta piegāde, sms jāatnāk vakarā, lai cilvēks var ieplānot un sagaidīt kurjeru.
Manā gadījumā man nebija iespējas pat tikt uz mājām uzreiz no darba tās stundas laikā.
Un vēl otrs sūdzības iemesls-kurjers, kā jūs sakat, plānojot savu maršrutu, nepiezvana, ka tuvojas-t.i. man pat 10 min nebija, lai es varu pieskriet, nezinu, sagerbties, ja būtu mājās utt. Un tad kurjeram nebūtu jāgaida. A viņš nepiezvana pirms, kā to dara Omniva, Venipak, bet gan pazino, ka stāv lejā un negaidīs.
Lūk, kas nav kārtībā ar jūsu servisu.
Un kamēr jūs turpināsiet rakstīt augstāk minētās atbildes, pat neizprotot par ko ir sūdzība, tikmēr arvien vairāk atteiksies saņemt APMAKSĀTOS pakalpojumus no Smartposti.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы