Smartlynx - Slikts serviss
Lidojām ar smartlynx uz Hurgadu un atpakaļ. Stjuartes kā mūmijas, sajūta ka viņas (i) ir uzraugi lidmašīnā nevis apkalpojošais personāls. Ēdināšana par kosmiskām cenām un tas pats beidzas īsti nesākoties. Biju šokā. Pirms tam lidoju ar citu kompāniju, tur labi baroja par velti un visu lidojuma laiku piedāvāja dzērienus. Nekad vairs ar smartlynx!
Комментарии (6)
Aviokompānijām nav tevi jābaro, tas nav nekāds restorāns vai bārs. AirBaltic ja gribēji ēst bija jāpasūta pa 10€ pie biļetes iegādes.
Ja tu lido par pārdesmit eiro tad nav jābaro, bet ja maksā par biļeti simtiem - tad lūdzu atbilstošu servisu!
Stjuartes kā mūmijas, sajūta ka viņas (i) ir uzraugi lidmašīnā nevis apkalpojošais personāls.
Vai viņām vajadzēja dejot jūsu priekšā?
Viņām jābūt smaidīgām un laipnām! Ticiet, ir redzētas arī tādas (citās avio kompānijās).
Allaž bijis vienalga kādas stjuartes. Ka tik pilda savu f-ju, atnes pasūtīto (par naudu vai iekļauto biļetes cenā), un lai lidmašīna nenobūkšķina lejā. Visas prasības pret avio biznesu.
nesatraucieties, kolta un lalai kopā (viens) komentē, tā kā nepieciešams:))))))))