www.sudzibas.lv SmartLynx Pazaudē bagāžu , neatvainojās un nepiegādā uz mājām

РешеноSmartlynx - Pazaudē bagāžu , neatvainojās un nepiegādā uz mājām

Tika nozaudēta bagāža . Pēc nedēļas to atrada . SmartLynx ne tikai neatvainojās , bet to neatgādāja uz mājām . Rezultātā man , 2.gr.invalīdam bija pašam jābrauc uz Rīgu no Preiļiem . Vai tā ir normāla attieksme pret klientu ? Parasti aviokompānijas bagāžu atgādā uz mājas adresi un atvainojās !

Жалоба успешно разрешена EdgarsP 25.09.2021

Brauc pat - nebija jau izvēles !

25.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Комментарии (1)

MURAKAMI 27.09.2021

Raksti kā esi invalīdz, lai Tevi pažēlotu, bet... Tajā pašā laikā, Tu ceļo, pie tā ar bagāžu...
nu nu...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы