Smartlynx - Slikts apkalpojošais personāls, bojājums
Apkalpošana zem pašas kritikas. Šodien lidoju no kretas, tur plosas veis vis nomācies, bet lidojam iekša tieši vetras epicentrā un kas notiem... mums iesper zibens, tādas sajutas vel nebij nācies piedzīvot. Nēsmu eksperts bet manuprāt pēc ka tāda ir jāveic avārijas piezemēšanas un ekspertiem jāizverte lidmašīnas stāvoklis, nevis jāturpina lidojums jo trieciens bija loti spēcīgs
Комментарии (7)
Dīvāna aviācijas eksperti varētu paklusēt un neizteikt savus ģeniālos spriedumus. Zibens aviācijā nav absolūti nekas. Ja vien tu nelido ar krievu salīmēto sukhoi, bet tie smartlynx flotē nav redzēti ;)
Un kas pirms paris dienam notika kad krievija lidmasinai iespera zibens gudriniek?
Vakar. Un tas ir iemesls kāpēc civilizētā pasaule nelido ar to bēdu ieleju. SmartLynxa A320 šādu gadījumu vēsturē nav. Tik vien kā par viena Airbusa cenu krievu pārdod 10 SUPERdžetus..
Skatos tu esi eksperts it visaa, nav jegas ar tevim diskutet. Shim smartlinx izkatas ka nepietiek pat naudas nomarket savas lidmasinas.
Vajadzētu sūdzēt tiesā vēju un zibeni. Nu kā tā var!
Rekur kāreiz tev divāna ekspertam populārzinātniski:
Lightning strikes airliners thousands of times a year, but it rarely causes even minor problems, because modern planes are designed to withstand it.
https://www.nytimes.com/2019/05/06/world/europe/russia-plane-crash.html
Ps - ko dotu smartlynxa logo uzkrāsošana? Tas tā kā parādītu lielāku nopietnību vai kā?
Zibens spēriens lidmašīnai ir normāla lieta. Par to vai ir bojājumi, ir skaidrs uzreiz tāpēc nav ko iespringt.