Smartlynx - mainīti bagāžas noteikumi
Gribu brīdināt jebkuru ceļotgribētāju par SmartLynx aviokompāniju. Savu ceļojumu uz Pinzolo iegādājāmies no VanillaTravel, kas īstenībā mums pārdeva Novatours organizētu pakalpojumu ar SmartLynx aviobiļetēm. Īsto pakalpojuma nodrošinātāju iesaku uzzināt ikvienam pirms ceļojuma apmaksas. Visos ceļojuma aprakstos tika minēts, ka cenā iekļauta 18 kg bagāža un 8 kg slēpošanas bagāža. SmartLynx lidostā visiem pasažieriem paziņoja par jauniem noteikumiem bagāžas svarā, kas 18+8 kg pārvērta par maks. 20 kg, kuros par laimi iekļāvāmies. Turklāt pie check-in lodziņa mums paziņoja, ka mūsu slēpošanas bagāža ceļojumam NAV reģistrēta un galamērķī var nonākt vēlāk, ja lidmašīnā nebūšot vietas, kur to iekraut - varbūt pēc 3 dienām...
Mums šķiet paveicās, jo viss visur tika veiksmīgi nogādāts. Lidmašīna turpceļā lidostā ar visiem pasažieriem pirms izlidošanas nostāvēja 1,5 h, jo citējot pilotu "bija jāpārstartē Windows", un atpakaļceļā aizkavējās lielā bagāžas apjoma dēļ, turklāt iespējams arī bagāžas dēļ atpakaļceļā netika piedāvāts ēdiens un dzērieni.
Lūdzām VanillaTravel mums atsūtīt biļetes un apliecinājumu, ka slēpošanas bagāža ir iekļauta ceļojuma biļetēs, uz ko saņēmām atbildi, ka tas nav iespējams, jo ne Novatours, ne SmartLynx šādus apliecinājumus nesniedzot. Ar SmartLynx kā ar kaķi maisā. Neiesaku nevienam!
Добавить комментарий