Smartlynx - Lidojuma (reisa 6Y 271) kavēšanās.
Vēlos iesniegt pretenziju (sūdzību) kompensācijas saņemšanai saistībā ar lidojuma aizkavēšanos (reiss 6y 271) , kas bija paredzēts 05.05.19 plkst. 17.15, bet izlidoja 06.06.19 plkst 13.30 (sākotnēji paredzēts bij 13: 00, kas norādīts izziņā) . Pasažieri: santa dūzele un jānis frīdenbergs. Vēlamies saņemt kompensāciju saskaņā ar eiropas parlamenta un padomes regulas (ek) nr. 261/2004 (2004. Gada 11. Februāris) , ar ko paredz kopīgus noteikumus par kompensāciju un atbalstu pasažieriem sakarā ar iekāpšanas atteikumu un lidojumu atcelšanu vai ilgu kavēšanaos un ar ko atceļ regulu (eek) nr. 295/91 (dokuments attiecas uz eez) 7. Pantā noteikto.
Pielikumā pievienoju izziņas no vas "Starptautiskā Lidostas "Rīga""
Комментарии (4)
Ar šādu pieprasījumu jums jāvēršas pie aviokompānijas nevis šeit.
Un es veelos lielo kafiju ar pienu! :D
Ja gudrus pantus varat teksta saspraust, tad vajadzetu ari pietikt zinasanu,lai iesniegtu sudzibu tur,kur pienakas!
To Turkey901: Kur tieši SmartLynx mājslapā kontaktu sadaļā ir minēts, ka pretenzijas un atlīdzības pieteikumus jāatstāj portālā sūdzības.lv ?
Pretenzija jāatstāj viņu mājas lapā sadaļā sūdzības, bet ja doma ir iet līdz galam, t.i., sniegt prasību tiesā, tad labāk to sagatavot rakstveidā. Esmu līdzīgā situācijā, un nu jau esmu iesniegusi prasību tiesā.