Smartlynx Airlines - Lidojuma reisa aizkavēšanās
Vēlos iesniegt pretenziju (sūdzību) kompensācijas saņemšanai saistībā ar lidojuma aizkavēšanos RIX-HER(reiss MYX471) , kas bija paredzēts 06.10.19 plkst. 08.10, bet izlidoja 06.10.19 plkst 16.20 (sākotnēji paredzēts bij 08:10, kas norādīts izziņā). Pasažiere Pārsla Straume, vēlos saņemt kompensāciju saskaņā ar Eiropas parlamenta un padomes regulas (ek) nr. 261/2004 (2004. Gada 11. februāris), ar ko paredz kopīgus noteikumus par kompensāciju un atbalstu pasažieriem sakarā ar iekāpšanas atteikumu un lidojumu atcelšanu vai ilgu kavēšanaos un ar ko atceļ regulu (eek) nr. 295/91 (dokuments attiecas uz eez) 7. Pantā noteikto.
atbildi lūdzu nosūtīt uz e-pastu: [slēpt]@inbox.lv
kompensāciju lūdzu pārskaitīt:
Pielikumā pievienoju izziņu no RIX Ground Handling
Комментарии (4)
Un kāda velna pēc Jūs to te rakstat? Neienāk prātā rakstīt viņiem.
Tikpat labi varējāt rakstīt Maximas lapā vai vēl nez kur un brīnīties kāpēc naudu nesaņemat.
Tagad baigi populāri ir visiem runāt par datu aizsardzību, bet redz, ir arī cilvēki kuri pat savu banku kontu raksta kur pagadās.
Sūdzība iesniedzama SmartLynx un PTAC, ja mēneša laikā aviosabiedrība neko nedara. Šeit neviens Tev, Pārsla, neko neskaitīs un Smartlinksam dziļi vienalga, ko še sarakstīji.
nosūtīju arī aviokompānijai, tākā šāds gadījums pirmo reizi ieteica rakstīt arī šeit, es tak neiedomājos, ka viss būs publiski peejams/tāpēc minēju bankas kontu/, izdzēst vairs nemāku diemžēl