Smartid - Slikts serviss
Nomainot telefonu, man atkal jāiet uz banku, man ir divas aplikācijas, divas dažādas bankas, es jau vienā rinda pavadīju pusdienu. Tagad jāiet uz otru. Tiešām nekā nekā nav iespējams iztikt bez iešanas uz banku? Viss ir izdarīts tā lai pēc iespējas mazāk būtu jāiet uz banku, arī šajā gadījumā nevelos to darīt.
Комментарии (4)
Hahahahah pati vainīga, visu varēja izdarīt neizejot no mājām, max 5 min darbs
Jā bankas neizskaidro klientiem, kā rīkoties situācijās ar jauno telefonu. Un cilvēkiem trūkst apķērības, lai paši padomātu un saprastu. Rezultātā visi nemierināti..
Sapāro telefonus un nekas tur sarežģīts nav. Protams, var teikt ,ka gudri izklausās, un tam es piekrītu, jo ne visi ir tik tehnoloģiski izglītoti, bet.. jebkura jauna ierīce piedāvā dublēt datus utml no vecās ierīces. Saprotu ,ka sākumā tas viss bija sarežģīti, bet patreiz tas viss ir vienkāršots un neprasa atkārtotas reģistrācijas.
Tā ir tikai man pieredze.
Ar banku kartes lasitaju un id karti var no majam