Smart ID aplikācija - Slikti un lēni strādā
Kad tika uzspiesta SEB bankas Smart ID aplikācija, neko neteicu, uzinstalēju un lietoju, varētu pat teikt, ka ērtāk nekā ar kodu karti, ja vien šī aplikācija darbotos kā nākas... Aplikācija liek ilgi gaidīt, karas augšā, dažkārt pat vairākas stundas netieku i-bankā, jo aplikācija neiet, tiek lūgts ielogoties pa jaunam un tā līdz pat apnikumam, kamēr steigā tika saspaidīts tik daudz reižu, ka man tika nobloķēts konts un problēmu nācās risināt ar bankas darbinieku, lai atbloķē.
Kopš vasaras pagājis jau vairāk kā pusgads, bet aplikācijas darbības problēma ar ielogošanos nav atrisināta. Tas ir ļoti neparocīgi, sevišķi brīdī, kad diezgan steidzīgi jāveic kādi seši maksājumi viens pēc otra, un nav laika gaidīt kādas 20 min uz vienu maksājumu, kad aplikācija beidzot ļaus ielogoties i-bankā.
Atliek cerēt, ka Latvijas IT gaišie prāti beidzot šo problēmu sāks risināt...
Комментарии (7)
Piekrītu, ar SEB banku tā ir problēma, liela problēma, ilgi jāgaida un karas, bet ar SWEDBANK nekādu problēmu nav, tur viss notiek zibenīgi.
Cik lietoju, nav bijušas problēmas. Arī Sebs. Varbūt vaina telefonā? :)
Aplikācija nav vainīga, ka tev ir lēns bezvadnieks vai aizvēsturisks telefons. Un šaubos, ka SEB vairs neatļauj izmantot kodu kartes un uzspiež tieši SmartID lietošanu (vismaz swed un Citadelei tā ir). Cik esmu lietojis, problēmas esmu novērojis tiešām tikai pie draņķīga Wi-Fi.
...problēmas esmu novērojis tikai pie draņķīga Wi-Fi. Šajā gadījumā vienkāršākais un labākais ir - telefonā atslēgt Wi-Fi
Kaut kas nepatīk? Aizver kontu un izmet savu lūzni telefonu. Un pietiek viemēr visās savās bēdās citus vainot. Naudu sabāzīsi zeķēs, no turiens, bez autorizācijas varēsi to izvilkt pirdiena ātrumā.
Nomaini telefonu. Man ir Samsng Galaxy J5 - ielogojos savā profilā sekundes laikā.
Vēlējos pacelt savu Basic uz parasto Smart ID izmantojot ID karti kā piedāvāja opcijā. Solī, kurā pateica, ka man nepieciešama ierīce kur ielikt karti, manu basic kontu izdzēsa un tehnisku iemeslu dēļ nevarēju uztaisīt pat basic.
Nopirku karšu lasītāju, uztādīju visas nepieciešamās programmas un spraudņus. Programmā nav latviešu valoda. Jāizvēlas Igauņu, Krievu vai Angļu un tad pie info rāda, ka mana karte nav Igauņu karti, bet tam tā esot jābūt kā Smart ID pārstāvji teica. Pēc PIN 2 ievadīšanas bija operācijas kļūda kuru neviens darbinieks nevarēja paskaidrot. Vienīģā iespēja kā tikt pie savas bankas bija pierakstīties rindā uz banku un iet uz filiāli. Programmatūra ir ļoti slikta un nestrādā, bet nav darbinieku, kas varētu kaut ko tehniski atrisināt. Visi ieteikumi no darbiniekiem epastā un pa telefonu bija pilnīgi bezjēdzīgi.