SKY Baltija - Konditorijas darbinieces
Sasāpējusies problēma!
Es un mans vīrs, kā arī esmu dzirdējusi atsauksmes no dažām savām paziņām, tāpēc pirms griežos pie vadības ir jautājums JUMS-Vai esat ar to saskārušies arī Jūs?!...
Esmu neizpratnē par konditorijas darbinieču attieksmi, attiecībā uz to, kad vēršos pie šīm darbiniecēm ar lūgumu sagriezt maizi, kas ir pieejams pakalpojums šajā veikalā, mūžīgi tiek atcirsts - ka nekādu maizi viņas negriezīšot, jo tā esot par mīkstu un tiko cepta...WTF, es saprotu, ja tā tik tiešām ir tiko no krāsns izņemta...bet kad pl. ir jau 21.30 un stāv pēdējais franču bagetes klaipiņš, tad mans mērs ir pilns...kāpēc man mūždien ar viņām ir jācīnās par vienu un to pašu...jo kad maize tiek sagriezta, maizei nav ne vainas, ne tā ir samīcijusies, kas ir šo kundzīšu populārākis arguments, ne viņai ir kāda cita vaina, tad kam vispār tur stāv tas maizes griežamais aparāts? Un tā ir standarta atbilde simtiem reižu... Varbūt man griezties pie šo aparātu izplatītājiem...?! Kuri diez vai pateiks, ka viss siltāko maizi nav iespējams sagriezt...bet problēmu problēma ir par to, ka ar kādu attieksmi mūždien tiek atcirsts, nē, negriezīšu un viss es saprotu, ka mēs ar vīru neesam saeimas deputāti, bet ne arī nabaga studenti...negribas jau tā pa tiešo pie administrācijas vērsties, žēl tomēr tantuku, lai vēl bez darba nepaliek...tik cenšos izprast problēmu un saprast, vai esat saskārušies ar to pašu...konkrēti runāju par SKY&MOORE darbiniecēm konditorēm, kurām laikam tas maizes griežamais aparāts stāv klientiem tikai apskatei, bet kad man priekš viesībām jāsataisa vismaz 100 manu iecienīto, gardo lašmaižu, man nav laika mājās bagetes griezt...bet tāpēc jau es maksāju par servisu kuru ...itkā...nodrošina sky veikals, tad varbūt izdevīgāk ir doties Valdemāra ielas RIMI, vismaz tur 4 iegātātas bagetes varu sagriezt pati tur uz vietas...kas aizņem tikai 1 min max...
Uzticīgā SKY Baltija veikalu kliente...
Комментарии (13)
Mežciema Sky siltu maizi arī atsakās sagriezt.
Vai tiešām šāds sīkums ir tik garas sūdzības vērts? Ja ir, tad ļoti atvainojos par neizpratni! Bet nu Dievs ar to maizes sagriešanu, jums taču pašai ar rokas un nazis mājās. Jums pat vīrs ir! Pielieciet viņu pie maizes griešanas. Runā, ka vīrieši esot vislabākie pavāri!
Viņai rokas nav domātas griešanai! WTF atradusi problēmu!...nolaid degunu no mākoņiem un sagriez maizi pati...atradusies baltrocīte WTF!
Normāl jau gan būtu, ka cilvēkam izskaidro, ka silta maize griežot saspiežas. Un tad, ja cilvēks saka, ka tas nav nekas, tad vajag griezt, jo cilvēks jau pats zina, viņam der tāda maize vai nē.
Duntes ielas sky tā nav problēma. Viņi man pat neatsaka sagriezt iecienīto bageti ar ķiploku sviestu.
Un tiem, kas te brēc, vai roku nav - ja pakalpojms ir pieejams, tad tas ir jānodrošina. Es iepērkoties rimi un maximā esmu strīdējusies par maizes un gaļas, siera sagriešanu. Ja reix viņi paši piedāvā iespēju nopirkt sagrieztu produktu, tad lai nemēģina atrunāties, ne lētajos, nedārgākos veikalos.
Super, izsludinām konkursu par stulbāko sūdzību!
Uz vietas veikalā, priekš tam ir vadītāji, kuri noteikti uzklausīs šo pretenziju!
man arī pārdevēja sagrieza siltu bageti, kaut gan viņa mani brīdināja, ka maize var būt saspiesta tā arī bija. Tagad klausu pārdevēju. Ja ir slikts garastāvoklis, tad nevajag to izlādēt uz pārdevēju, jo veikalā strādā pārdevēji nevis tantuki. Un cik es esmu iepirkusies, nekas rupji man nav pateikts.
Что за народ... Когда к работникам магазина в течении дня подойдет сотня таких, простите, тупых куриц как Вы, возможно они уже и не могут Вам покланяться. Во-первых, научитесь уважать чужой труд и мнение человека, который более компетентен в той или иной ситуации. Я представляю, как бы Вы кудахтали, если бы хлеб при резке все-же помялся. Как бы тогда сделали коронные бутерброды с салакой? WTF
Esmu Sky patstāviga pircēja, manī rada izbrīnu šis cilvēciņš, apsaukājot pārdevejus, kuras godprātigi pilda godpilno pārdevējas profesiju, konditorejas nodaļā iepērkos regulāri, nereizi no pārdevējām neēsmu saņēmusi nelaipnas atbildes, man liek domāt, ka šis nav sasāpējis jautājums.Es gribu cerēt ka veikala vadība būs oblektīva un neņems vērā šāda veida anonīmu sūtijumu un nepatiesus apvainojumus, cienīsim paši sevi un citus.
Sky veikalā K.Ulmaņa gatvē 22, zivju nodaļā ir ļoti burkstoša, "uzbraucoša", nelaipna tumšmataina pārdevēja. Atbildes vietā purpina zem deguna, bet, kad lūdzu atkārto, t saņemu aizvainotas replikas. Patiesībā, nākamreiz nolikšu šo būtni vietā, taču visupirms SKY jāzin savi "pirmrindnieki". Diemžēl nepaprasīju pārdevējas vārdu. Taču, gan jau kolēģes zinās, kurai tad patīk cilvēknīdēji.
SKY veikala vīzija, pēc paša SKY domām - SKY klients saņem profesionālāko servisu, kāds pieejams Latvijas pārtikas veikalu tīklos - absolūti netabilst šīs madāmas darba stilam. Varbūt SKY nevajag radīt sev ilūziju par profesionālu apkalpošanu. Kādreiz maizes un konditorijas nodaļā bija riktīgas raganas, tagad ir ļoti Ok. Nu kārta zivju nodaļai. Vai SKY nevar iztikt bez šādām pseido pārdevējām?
Ja tādas viņiem ir cieņā, tad lai maina savu vīziju - Mums patīk rupjas pārdevējas, ne vairāk apmierinātu pircēju.
Veiksmi!
Veikalā sagriezta maize, arī gaļa, siers u. c. ir ļoti filigrāni, glīti sagriezta. Mājās ar nazi tā sagriezt nevar.
Tas ir servisa līmenis, kuru māca attīstības vadītāja un Andris Lontons.
Darbinieki nenāk uz darbu un saņēma naudu. Pavāri, tādi kā jūlija pecerska, kas par 15 gadiem, tā arī neiemācījās ne cept ne gatavot.
Bārmene nastja azarova tikai nāk ubagot dzeram naudu.
Par kādu ēdienu un dzērienu kvalitāti var iet runa