Sia "Sky Baltija" - Apkalpošana
Labdien! Vēlētos uzrakstīt dažus vārdus par šo "brīnišķigo" veikalu. Lieta tāda, ka strādāju turpat netālu un Sky kulinārija ir diezgan garšīga! Dienu dienā tur pērku pustdienas un ļotiu bieži saskaros ar karstās kulinārijas pārdevējas Marinas visatļautību! Cilvēks uzvedās kā veikala direktore- rupji, nevīžigi liek ēdienu, mēģināts divos variantos- ja viņai pasaka 200g ar kartupeļiem atbilde- "man ko tagad bus katrs kartupelis jasver?" ar drumu krievu akcentu. Ja pasaka nedaudz kartupelus ar smīnu uzliek divas šķēlītes un smaida! "jus taču teicāt biskit" un uz cenu zimes rakstits cepti kartupeli, lai liek kada forma grib, bet ne neapkalpo kamer neiebaksta! Pat "Maxima"neesmu saskārusies ar tādu rupjības iemiesojumu!!! Laikam pati vadība tajā iestādē neēd ka nekā neredz!!! Fui tādai pardevejai!!!
Комментарии (45)
Pilnīgi piekrītu!!! Arī man ir tā nelaime ēst viņu kulināriju un gandrīz dienu dienā saskarties ar to rupekli!!! Kur skatās vadība?!?!?!?!?
Eto porasjaceje lico s imenem Marina polnij atstoj!!!
Tur un mezciemā visi strādā ar tādām sejas izteiksmēm itkā baigo pakalpojumu izdarītu! Ja jums nav vajadzīgi klienti- tā turpināt!!! Bet ko var gribēt no nabaga personāla, ja visu laiku prieksnieciba draud ar premijas nonemsanu!! Pati dzirdēju kā kasierei aizrādija viena kundzīte.
A mne nravitsa! Sortiment haroshij, narodu netu, ocheredej netu, i somnoj v principe vsegda vezlivi. Moglo bitj vezlivej obsluzivanie na kulinarii i ribe, a tak vse lubezniji-kasiri na ovoshav vsegda dogonjat esle zabila vzvesit :) Na kolbase objesnit, pomozet :) Harosij magazin.
ha, man arī ienāca prātā notikums mežciema skay-ā, kad jau sāku krāmēt no groziņa pirkumus pie kases, kasiere demonstratīvi, ar salkanu smaidu uz lūpām, man pa priekšu paņem citu pircēju...blats pie kasieres un rindā var nestāvēt!:)))
Sky veikalos vispār notiek tāda visatļautība!!! Nabaga darbinieki kas tur strādā!! Jūtu Jums līdzi!!! "Latvijas labākais tirgotājs" :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Veikals labs, bet darba devēja attieksme interesanta!!! Maksā labi, bet mierā Tevi neviens neliks, bakstīs un bakstīs par katru sīkumu!!!
nu nez nez pret mani nekad nav rupji izturejušies varbūt tev ir tāds mūlis vnk izraisi cilvēkos pretīgumu
uvazaemye pokupateli ne uzeli vy dumaete cto esli vy tyknuli palcem v vitrinu i skazali man sito prodavec ugadaet cto vam nado dorogie mamy objasnite detjam raznicu mezdu otbivnoj i kotletoj kurinym krylyskom i okorockom karbonadom i guljasom
Nu nado i ponjat pokupatelja.JA cto dolzna govorit mne 250gram kartoski 100gram kotlet itd?Eto zhe budit smeshno. I esle vam govorit nemnozko eto nezna4et pollozecki! Takcto davno pora pereiti daze v kulinariji na samoobsluzivanie.
es so veikalu zinu un ko lai saka neviens nav bez vainas jo dazreiz ari ir vainigi pirceji kas rupji atbild un izturas ka pret suniem un dazreiz... nju nav neviens bez vainas...
Vispār šausmīgs veikals- viss personāls kā nolasīts klaču vāceles!!! Lai iet tirgus placī stāv un klačojas nevis tādā veikalā zīmolu 'Sky" attaisno laikam tikai Mežciema veila;s un Duntes iela.
Soglasna...prodavci bivajut o4enj nevezlevi, NO magazin mne o4enj nravitsa, tak kak vse produkti tam svezije, naprimer mjasnije produkti v otli4aji ot magazina RIMI, v kotorom svezego mjasa nebivajet.
Jā, it sevišķi jums vajadzētu redzēt Mežciema nervozo un vienmēr nedabūjušo sekretāri!
Es pats stradaju lielveikala sky Ulmanja gatve un nez ka ir Krasta iela vai Mežciema bet to ka pret mani ir ideala attieksme no direktores no galvenas kasieres un īpasniekiem! Pats esmu saskaries ar agresiviem klientiem, bet nenemu vinjus galva un apkalpoju ar smaidu un protams klients aiziet vel dusmigaks neka atnaca, bet ta ir vinja problema bet parsvara man ir ljoti daudz patstavigo klientu kas nak pie manis ar smaidu vienmer ari vinjus ta sagaidu sniedzu konsultacija pat lidz 30 min (atvainojos tiem kas stav rinda un gaida kamer apkalposhu klientu un vinjam nav interesanti ko stastu) parati tada momenta pienak ari 2 pardeveja un man palidz, bet pagaidam visiem ir ljoti paticis ka apkalpoju jo pastastu gan par receptem gan par preci, kur dabuta kur audzeta vai tamlidzigi un uzskatu ka vismaz vecie pardeveji ir ljoti augsta ranga specjalisti pie mums veikala, bet jauninjos censhos apmacit kaut vai pats pec vecuma esmu jauns :) esmu sutits ari uz citiem veikaliem apmainjā lai pamācītu strādāt, bet tikai savā nodaļā.. tapēc diemžēl nevaru palīdzēt ar kulinariju, vai tadām nodaļām jo lamnja gatvē kulinārijas nemaz nav :/
Esmu SKY Ulmaņa gatvē patstāvīgais pircējs, man patīk šis veikals, bet nu jau labu laiku cenšos neiepirkties kad pārdēvēja (Zina) Un jauns puisis vārdā arī pardevējs (Edgars), viņu uzbāzība ir drausmīga, tik atver muti tas pārvēšās pa, kādām šausmām, tad sākas ko, kā vajaga darīt un tad vēl, kaut kas Jauniets sāk vēl sevi slavināt un .t.t. pārdevējai arī tas variants, mani ir pienākusi apkalpot cita pārdevēja, bet pārdevēja (Zina) fiksi savu kolēģi pastum malā un Sākas receptes un beidzas ar personīgo dzīvi.
Man jautājums vadībai vai iepirkšanās nevadzētu būt patīkam procesam nevis pārvērsties, pa mocībām, šausmām??????????
Ja pasniedz recepšu lekcijas tad lūdzu uztaisiet stendu, kas to vēlas var pieiet un saņemt šo informmāciju, nevis kavēt cilvēkiem laiku!
Būsim cilvēciski pret pārējiem! Un galvenais tajā laikā, ka šī persona sniedz informāciju tikmēr pārējās pārdevējas skrien no viena gala uz otru, nezinu varbūt Jums ir jauns arods, konsultansts aiz letes, bet jocīgi izkatās arī nomalas, ielikts tantuks lai pelna sev pensiju pārējie kamēr vina izpļāpājas, srien.
Un šim cilvēkam es nevaru piekrist, bet pēnobeiguma es domāju ka Jūs esat tas pats jauniets pārdevējs Edgars, nu diemžēl nu nevar tā darīt, 30.min., konsultēt kas gribēs paprasīs un tomēr jāvadas vai šim cilvēkam ir laika un vai citi cilvēki negaida, tas ir veikal un Jums ir kolēģi pret, ko vajadzētu būt līdzcivēciskam nevis pabļaujat lai kāds atnāk kamēr Jūs konsultējat, bet ja, tas būt tikai, pa preci !Mani piemēram neintresē ko Jūs esat darījs jeb kas Jūs sponsore un .t.t .
Bet vadībai tomēr padomāt, pa tādiem cilvēkiem vai tā ir viņu īstā vieta???
Liels paldies pa labu un patiesu apkalpošanu; Olgai, Nelijai, Angelikai, Dzintrai, Vitai, Janai, Aijai, Ivetai, Zaigai, Inārai, Un Guntaram!!! Vec.Kasierei. Ivetai Lontonei.
Man arī ir nācies pusgadiņu pastrādāt Sky Mežciemā.
Par to, ka labi maksā gan nevarētu piekrist. Taču neņemot vērā šo apstākli, centos apkalpot katru klientu lai viņš/-a ar labu garastāvokli dotos izvēlēties nākošos pirkumus un nolemtu, ka šajā veikalā noteikti atgriezīsies. Klientam taču vienmēr taisnība, vai ne?
izlasot sho komentaru esmu shokets jo ieperkoties pie shiem pardevejiem vinji vienmer mani apkalpojushi ideali nekad nav iesmerejushi vecu preci vienmer apkalpo ljoti atri un pieklajigi vienmer redz klientus salidzinot ar otru mainju kad pardeveju vienkarshi nav un labakaja gadijuma stav 1 vai 2 cilveki kuri nodarbinti ar savam darishanam...
Ja runa iet par Krasta ielas 56 veikalu, tad nu tiešām... Tas, ka tur aiz letēm 95% sit klačiņas nevis pilda savus tiešos pienākumus ir fakts!!! Neminēšu vārdos, bet piem pie karstās kulinārijas, zivīm un delikatesēm tas ir kautko vērts skats.Kasēs pieklajīgi, varbūt ne ar tik lielu uzbāzību kā "Drogas" bet labi apkalpo. Ar galveno kasieri esmu saskārusies, varētu teikt, ka neapskaužu viņas padotos. Bet nu jā jāizvēles ir veselīgs miegs un mierīgi nervi un normāla attieksme vai alga. Ja "Maxima""Mego""Rimi" utt tu sanem mazāk, bet arī neliela ir tā starpība tad tur vismaz nervi tev būs mierīgi attiecībā uz vadību. To es garantēju!!
Es ar neapskaužu krasta ielas darbiniekus, murgs nevis prieksniecība.