Lielveikals SKY - Uzņēmuma attieksme pret pircējiem
Esmu Sky veikala pastāvīgā apmeklētāja. Esmu sašutusi! Vai uzņēmums vispār domā par picējiem?
Vakar, kā jau parasti iepirkos veikalā, sajutos it kā iepirktos kādā no centrālā tirgus mazajiem kioskiņiem, rokas nosala tā, ka naudu nevarēju izķeksēt no maka.
Iedomājos, varbūt kafija man palīdzēs. Bet, nē! Pat piecas minūtes nevarēju nosēdēt tajā ledusskapī. Kādas šausmas! Apsēdos, krēsls auksts no logiem pūš vējš, apmeklētāji burtiski cīnās par vietām otrajā stāvā. NU, ko varbūt īpašniekiem būtu jāiepazīstas, kas tā tāda Maslova vajadzību piramīda ir. Primārais ir nodrošināt viesiem komfortu, neredzu vajadzību izveidot jaunu ēdienkarti, uzkrītoši pacelt cenas, tajā paša laikā likt viesiem vienkārši sēdēt mēteļos. Jums tas ir pieņemami? Nesaprotu.
Iesaku uzņēmumam sākt domāt ar galvu!!! Riebīgi
Комментарии (3)
Ak nabadzite... pasuti partiku na Maximas e-veikala, sezot sava vanna, tad busi siltumaa...
Pilnigi pareizi a kurs tad padomas par tam pardevejam kuras tur visudienu tajas planajas darba formas un vel tadas neglitas tas formas
Tas ir servisa līmenis, kuru māca attīstības vadītāja un Andris Lontons.
Darbinieki nenāk uz darbu un saņēma naudu. Pavāri, tādi kā jūlija pecerska, kas par 15 gadiem, tā arī neiemācījās ne cept ne gatavot.
Bārmene nastja azarova tikai nāk ubagot dzeram naudu.
Par kādu ēdienu un dzērienu kvalitāti var iet runa