Skano - Slikts seriss
Lai cik tas dīvaini nebūtu, arī šī visnotaļ cienījamā kompānija izpelnījusies slikta servisa novērtējumu. 2015. Gada 4. Janvārī t / c spice salonā "skano" vēlējāmies pasūtīt grāmatplauktus. Sākot jau ar pārdevējas jautājumu - "kāpēc jums vajag tik daudz plauktu?!", turpinot ar "vai jūs zināt, ka stūris jums maksās tikpat cik parastā sistēma?", turpinot vēl ar "vai tiešām jums vajag to stūri, paskatieties, tur taču tāpat neko nevar ielikt" un tādā garā, ne īpaši laipnā tonī visu pārējo sarunu. Jāatzīst, es arī vienā brīdī uzkaitinājos gan no šīs attieksmes, gan komentāriem, gan tā, ka manu domu pārdevēja nevarēja saprast ne tikai no stāstītā, bet arī no 3 skicēm, kurās bija ieskicēti visi telpas un pat mēbeļu izmēri, kas viņu katalogā bija pieejami. Pārdevēja nemācēja mūsu klātbūtnē mūsu idejas uzzīmēt skano mājaslapas konstruktorā, kā rezultātā vakarā saņēmām zīmējumu, kurā vismaz 3 lietas bija pārprastas vai nesaprastas! Cena šajā salonā nav no zemajām, tāpēc vēl jo vairāk neizprotams ir šāds serviss, mēģinot klientu pierunāt uz pēc iespējas vienkāršākiem risinājumiem - nekādu pēc īpašiem izmēriem veidotu sistēmu, nekādu stūru, nekādu citādu krāsu - lai gan salons piedāvā vismaz 10 krāsas, "pārējās, izņemot šīs divas, jums izmaksās daudz dārgāk", neprecizējot, cik tad ir tas daudz. It kā pārdevējai pašai būtu šīs mēbeles jāizgatavo un vēl par baltu velti. Protams, pakalpojumu un attieksmes kvalitātei ir jābūt labai vienmēr un visur, taču šis apbēdināja īpaši.
Комментарии (1)
Labdien!
Liels paldies par Jūsu izteikto viedokli! Mēs sazināsimies ar veikala vadību un informēsim viņus par strādājošā darbinieka slikto apkalpošanas kvalitāti, pievienojot klāt arī Jūsu komentāru.
Ar cieņu,
T/k Spice [slēpt]@spice.lv