skaistumkopšanas salons Diāna - Pretīga apkalpošana
Ļoti nelaipna apkalpošana. Biju nokavējusi dēļ sastrēgumiem uz savu pierakstīto laiku, skrēju uz salonu, pa ceļam zvanot, ka būšu jau skrienu, uz ko man atcirta, kā jūs iedomājaties un ko tagad man jādara, sāka lasīt vel morāli par nokavēšanos, pie tam citu laiku nav piedāvājusi. Negribu vairs ne skropstas, ne to salonu tuvumā redzēt, un spriežot pēc komentāriem par to, cik kvalitatīvi tur strādā, vairs nevēlos tur iet un neiesaku iet tur citiem, ir daudz salonu citu, kuri piedāvā tādu pašu procedūru, bet ar citu attieksmi pret klientiem.
Ne strādāt prot, ne komunicēt. Takā no pāķiem izlīdušas.
Комментарии (4)
Pati nokavē un vēl visi vainīgi!! Vajag laicīgi ierasties. Nedomā, ka tādas bremzes dēļ kā tu, nākamajam klientam vajadzētu gaidīt ilgāk savu kārtu ?
Cilvēks zvanīja un brīdināja, ka nokavēsies. Seona, Tev nekad dzīvē nav sanācis ne savas vainas kavēt??!!
Attieksmei pret klientu vienmēr ir jabūt korektai, profesionālai un pieklājīgai!
Ka zobarste varu teikt, ka si ir klientes vaina, jo uz katru cienijamu klientu mes atvelam attiecigu laiku.Sastregumi ir japaredz un labak ierasties vismaz ar 10minusu pielaiditi. Mes ka meistari pelnam savu naudinu ar pilnu atbildibu un censamies to kvalitativi izdarit. Mes nevaram sasteigt, jo kads ir nokavejis. Atvainojos klientiem kas to nesaprot, bet tada ir rindas kartiba
Es ari esmu bijusi saja salona uz skropstu pieaudzesanu.Ari man bija tada pat situacija ka kaveju, tacu mana gadijuma meistarite bija loti jauka, pienema mani.Man gan bija loti neerti ka nakamai klientei nacas gaidit manis del.Ta nu sanak ka pasas vien esam vainigas. Veiksmi salona meistaritem!Manas skropstas bija superigas!!!