24k Skaistuma Centrs - kosmētika
No skaistuma centra 24K man piezvanīja ar piedāvājumu veikt bezmakasas sejas kopšanas procedūru. Piekritu, bet jau iekšēji noskaņojos, ka gan jau reklamēs kādu produktu. Mani sagaidīja jauna meitene, laipni piesakot sevi kā kosmetologs. Lai kļūtu par kosmetologu jābūt medicīniski izglītībai, aiz intereses pajautāju, izrādās meitenei nav medicīniskā izglītība. Tātad viņa nav kosmetologs. Procedūras turpinājumā, firmas darbiniece stāstīja par produktu un sejas kopšanu, skatoties iepriekš sagatavotā standarta tekstā. Kad uzdevu jautājumu, atbildēt nevārēja (jo tas taču uz lapas nebija rakstīts). Tad man pus sejai veica ieplānoto procedūru, teica, ka uzlabojumi jau tagad redzami, salīdzinot ar nenosmērēto pusi. Pati gan neko tādu nemanīju. Saprotu, ka no vienas reizes jau nevar rezultātu gaidīt. Tālāk sekoja vizīte pie ārsta, kura pārbaudīja manas ādas stāvokli ar dažādiem aparātiem, secināja, ka āda man ir ŠAUSMĪGA, mana kosmetoloģe nekompetenta,galīgi mani par mērkaķi pataisījusi. Protams, ja vēlos dzīvot, tad tikai mani glābt var zelta brīnumlīdzeklis! Kad sākām runāt par cenu, tika pieaicināta ekonomiste (it kā). Cena 2400 eiro. Plaši stāstīja kā izdevīgi sadalīt maksājumu. Tas jau nebūtu nekas, bet tā saucamā ekonomiste niknā tonī paziņoja, ka izskatos ar tādu ādu briesmīgi, ja sevi cienu, tad obligāti jāpērk līdzeklis kā vienīgo glābiņu. kad teicu, ka tik lieliem izdevumiem jāapspriežās ar ģimeni, tad ekonomiste nikni man pateica, ka man tas vecums garām, kad jāprasa mammai atļauja. Vai tiešām es sevi necienot, jo man ir TĀĀĀĀDA sejas āda. Izejot aizcirta durvis. Sajūta bija briesmīga, ja es vēlētos šo produktu iegādāties, tad pēc šīs sarunas vēlme pāriet. Gaidot liftu dzirdēju, kā tā saucamā kosmetoloģe kolēģei izsmejoši paziņoja, ka šitai nauda neesot. 90 minūtēs saņēmu lielu devu pazemojumus. JA ESIET IZSLĀPUŠI PĒC PAZEMOJUMIEM, TAD NOTEIKTI PIERAKSTIETIES uz sejas vai matu kopšanu.
Комментарии (103)
Pēc šodien izlasītiem komentāriem vēl reiz pārliecinājos par šo vnk izspiedēju bandu, nu tomer jabūt aitai lai parakstītos uz tāāādu pirkumu, es tagad skaidri zinu kāpēc viņi jautā pasi, norakstot datus pārbauda kredītvēsturi vai cilvēks var ņemt kredītu ja nē tad ar viņu nemaz nerunā, tādi gadījumi laikam bieži vien ir notikuši. Es arī pabiju uz to matu procedūru, bet tā kā mani apkalpoja speciāliste nezināmā jomā (frieziere vina noteikti nebija, laikam vnk studente no ielas) ko vina varēja mani pamācīt ar savu primitīvo iezubrīto valodu?! Paldies paskatījos uz savu galvas ādu un matiem mikroskopā... nomazgāja galvu, iepilināja 3 pilienus eļļas nu tas arī viss jo ieveidot viņa nemācēja un par to 170 eiro? RAZVOD un KRĀPŠANA!!! Pilnīgi nav vērts tērēt savu laiku!!! Mēs taču neesam aitas vai ne?!?!?!
Cien., solyaris
Ko jūs tādu rakstāt? Mēs neesam banka vai kredītiestāde, lai mums būtu tiesības pārbaudīt fizisko personu kredītvēsturi!
Un kā jūs varat rakstīt par jums nezināmo?
Nemužam nebija gadījumu, ka mēs apat nerunājam ar mūsu klientiem, visi, kas atnāk pie mums, saņēm vēlamo skaistuma procedūru.
Dažas mūsu darbinieces tikai uzsāk strādāt, tāpēc, pagaidām, viņiem varētu nebūt tik lielas pieredzes, ka citiem, neesiet, lūdzu tik agresīvi pret viņiem.
Un jūs tiešām ļoti samazinājat saņemto procedūru procesu..
Esiet vienmēr skaistas. 24K
Biju šovakar uz matu procedūru plkst. 17:00, jaukas meitenes sagaidīja, ilgi nebija jāgaida, mani apkalpoja jauka meitene.Mārketings jau' lipīgs', bet tā kā uztveru to veselīgi un par tādu naudu' kaķi maisā' negribēju pirkt, pieklājīgi atteicos. Ārzemēs un arī Latvijā varu nopirkt līdzvērtīgus produktus par pieņemamu cenu un izvēlēties katru reizi savu meistaru Latvijā, neesot piesaistītam vienam salonam. Pamatā apmeklētājas no vidusmēra slāņa, "biezās" kundzes salonā neredzēju, acīmredzot apmeklē prestižākus salonus.Nezinu vai Izraēlas pilsoņiem, kuri vada šo iestādi " strādā" šis mārketings Izraēlā, visticamāk tas domāts nezinīšiem Latvijā, kuri varbūt uzķersies uz āķa.
Bet ja cilvēks ir saprātīgs, daudzmaz pārzina kosmētikas produktus, nekas jau nenotiks, personāls ir apmācīts perfekti un prot izteikt komplimentus.Un par velti ir tikai siers peļu slazdā!Tāpēc nav ko gaidīt bezmaksas visas sejas procedūru...Lai veicas!
Я тже побывала в этом салоне и осталась довольна. Конечно важную роль играет человеческий фактор. Мне поезло с парикмахершей. Девушка была молодая, очень ответственная и старательная. Конечно она старалась вести разговор по заданному руслу, но я ей сказала что и сама много чего знаю и что бы от лирики перешли к конкретным вопросам. Скорее я вела тот разговор, а не она. Девушка выполнила все свои обязанности перед компанией, очень вежливо и тактично предлагая их средства и услуги, проконсультировались у врача, она выполнила все необходимые процедуры, бегала к экономисту, была очень мила и старательна.
По поводу зуда после процедуры.
Не понимаю, как могут работники салона писать(выше с постах), что мол это не возможно. Вот это полная ЧУШЬ! Хорошо, что меня обслуживала другая девушка, а не та которая тут отвечает! ЗУД - Это ВОЗМОЖНО! Причем во многих случаях, по многим причинам и от любых средств, в том числе и просто от воды!
Во-первых, кожа головы может быть действительно повреждена или слишком чувствительна. Достаточно только поменять воду или моющее средство и зуд будет обеспечен. А тут голову еще и скрабом обрабатывали! Чему удивляться?!
Во-вторых, состав скраба или маски может просто Вам не подойти - все индивидуально!
В- третьих, даже если у вас все было впорядке и никаких повреждений и покраснений у вас небыло, после скраба кожа головы могла быть пересушена - одного этого достаточно, что бы начался зуд!
В-четвертых, после скраба реально могли возникнуть повреждения, микротрещенки и т.п.!
В-пятых, при воздействии лечащих препаратов на микротерещенки и др повреждения при заживлении, может возникать зуд! Наврное все помнят как зудят заживающие ранки на коленках у детей, и как они все время сдирают корочки.
В-шестых, даже если средства 24к вам полностью подходят и могут реально решить вашу проблему, раздражение( аллергию) могли вызвать моющие средства или кондиционер, которыми стирали полотенце, которым вытирали вашу голову!
В-седьмых, даже если у вас нет аллергии на средства 24к, на моющие средства полотенец, кожа вашей головы первое время после чистки может быть более чувствительна и уязвима и более остро реагировать на агрессивное городское атмосферное воздействие, на лаки и другие средства для укладки, на температурные перепады, даже на тот кондиционированный воздух( ионы) в помещении самого салона. Так же как и кожа лица. Все прекрасно знают, что поле чистки на лице не рекомендуется выходить на солце, подвергать кожу резким температурным перепадам и пр.
И еще куча других причин может быть, но надоело дальше писать, все это должы пояснять работники самого салона. Это лишь маленькая толика того, что первым пришло на ум. То что просто э л е м е н т а р н о.
Предполагаю, что работник салона может сказать про маску после скраба и аппаратный масаж и другие ухажвающие средства, которые использовали после скраба. Ответ -все индивидуально!!! Каждому нужно подбирать средства, дозу ИНДИВИДУАЛЬНО! А тут всем одни и те же предлагают! Для кого-то они - спасение, а кому-то могут и не принести пользы, или даже на оборот вызвать проблемы.
Pelite, man tieši tas pats stāsts par to toksikozi tika stāstīts... un precīzi par laikiem tieši tāpat atnācu10 min pirms, un 15-16 min pāri septiņiem paziņoja, ka meitarei toksikoze :D
Уважаемая tavifa.
Мы не отрицаем, что после использования средств может начаться зуд. Вы все очень правильно описали, спасибо вам. Мы говорим о том, что наши средства при тестировании не выдают подобной реакции и мы отвечаем за качество предлагаемой нами косметики. Просто не стоит думать, как пишут здесь девушки, что наша косметика не соответствует заявленному качеству
Вы очень правы в том, что все индивидуально, даже здесь часть девушек пишет о том, что результат видят сразу, а часть, что не видят вообще, это еще 1 доказательство.
Мы очень рады вашему позитивному отзыву и тому, что вы остались довольны процедурой. Спасибо вам
Šodien, 11.12.2014.pulkst.15.00 biju šajā salonā.Jāgaida man nebija, apkalpošana bija laipna.Jā, piedāvā savu produkciju diezgan uzmācīgi, bet ar to ir jārēķinās.Par velti mīļās dāmas jums neviens neko nedarīs, viņiem arī naudiņa jāpelna.Cenas pie mūsu valstī esošās ekonomiskās situācijas nesamērīgi augstas.Kosmētika tiešām laba.Man bija matu procedūras un pēc tām mani mati tiešām ir labāki.Ja mani līdzekļi to atļautu, es ar garantiju pirktu sev abonimentu uz gadu un domājams arī nenožēlotu.
Šodien, 11.12.2014.pulkst.15.00 biju šajā salonā.Jāgaida man nebija, apkalpošana bija laipna.Jā, piedāvā savu produkciju diezgan uzmācīgi, bet ar to ir jārēķinās.Par velti mīļās dāmas jums neviens neko nedarīs, viņiem arī naudiņa jāpelna.Cenas pie mūsu valstī esošās ekonomiskās situācijas nesamērīgi augstas.Kosmētika tiešām laba.Man bija matu procedūras un pēc tām mani mati tiešām ir labāki.Ja mani līdzekļi to atļautu, es ar garantiju pirktu sev abonimentu uz gadu un domājams arī nenožēlotu.
chinsija
Paldies, par jūsu komentāru. Vienmēr prieks jūs redzēt!
Pēc vizītes sajā skaistumkosanas centrā, vēos padalīties ar savu viedokli. Man personīgi loti patīka viss, un proti,
1.Biju pie ārsta (Tatjanas) uz pieņemsanu. Visu ļoti laipni un smalki paskaidroja. Uz visiem maniem jautājumiem korekti atbildēja. Uztaisīja diagnostiku gan matiem, ta arī sejai. Man bija papildus jautājumi par manu veselību un kermena kopsanu. Es izgāju no kabineta ar labu noskaņojumu.Un visu dienu nam bija labs garastavoklis. Ļoti pozetīvs, saprotoss cilvēks.
2.Par to, pirkt to kosmetiku un ieteiktas procedūras vai nē, katram japieņem savs lēmums. Vai vēlies profesionalu palīdzību vai vienkarsi tu meklē lētu kupona piedāvajumu internetā ( tādu neprofesionāļu ir daudz-zinu kas tas ir par piedāvājumu).
Es nepiekritu tiem cilvēkiem, kuri auro, ka ir dārgi pie viniem. Katrs izvēlas savu variantu.
Arī veikalos iepirkties- vai tas ir Superneto vai Sky veikala. Atsķīrība ir liela.
Ja tu vēlies uzlabot savu veselību un izskatu, tad nav jākliedz un jastast cik tur ir dārgi vai slikti. Katrs pieņem savu lēmumu un nevienu tur nepazemo un ar varu nepiespiez pirkt.
3.Kosmettika ir brīnīsķīga, es godīgi varu teikt ka, rezultāts mani apbrīnoja. Es nopirku gan sejai gan matiem komplektus. Un arī pirksu ķermenim.
Bez tam, mans vīrs man nekad bez iemesla nav dāvīnājis puķes, bet tagad viņs nāk mājas ar puķem un komplimentiem. Ģimene staro laime un mīlestība.Es esmu karaliene!
Augstāka līmeņa apkalposana un brīnīsķīgs serviss.Paldies ka jūs esiet!
Daiga
Pēc vizītes sajā skaistumkosanas centrā, vēos padalīties ar savu viedokli. Man personīgi loti patīka viss, un proti,
1.Biju pie ārsta (Tatjanas) uz pieņemsanu. Visu ļoti laipni un smalki paskaidroja. Uz visiem maniem jautājumiem korekti atbildēja. Uztaisīja diagnostiku gan matiem, ta arī sejai. Man bija papildus jautājumi par manu veselību un kermena kopsanu. Es izgāju no kabineta ar labu noskaņojumu.Un visu dienu nam bija labs garastavoklis. Ļoti pozetīvs, saprotoss cilvēks.
2.Par to, pirkt to kosmetiku un ieteiktas procedūras vai nē, katram japieņem savs lēmums. Vai vēlies profesionalu palīdzību vai vienkarsi tu meklē lētu kupona piedāvajumu internetā ( tādu neprofesionāļu ir daudz-zinu kas tas ir par piedāvājumu).
Es nepiekritu tiem cilvēkiem, kuri auro, ka ir dārgi pie viniem. Katrs izvēlas savu variantu.
Arī veikalos iepirkties- vai tas ir Superneto vai Sky veikala. Atsķīrība ir liela.
Ja tu vēlies uzlabot savu veselību un izskatu, tad nav jākliedz un jastast cik tur ir dārgi vai slikti. Katrs pieņem savu lēmumu un nevienu tur nepazemo un ar varu nepiespiez pirkt.
3.Kosmettika ir brīnīsķīga, es godīgi varu teikt ka, rezultāts mani apbrīnoja. Es nopirku gan sejai gan matiem komplektus. Un arī pirksu ķermenim.
Bez tam, mans vīrs man nekad bez iemesla nav dāvīnājis puķes, bet tagad viņs nāk mājas ar puķem un komplimentiem. Ģimene staro laime un mīlestība.Es esmu karaliene!
Augstāka līmeņa apkalposana un brīnīsķīgs serviss.Paldies ka jūs esiet!
Daiga
Pēc vizītes sajā skaistumkosanas centrā, vēos padalīties ar savu viedokli. Man personīgi loti patīka viss, un proti,
1.Biju pie ārsta (Tatjanas) uz pieņemsanu. Visu ļoti laipni un smalki paskaidroja. Uz visiem maniem jautājumiem korekti atbildēja. Uztaisīja diagnostiku gan matiem, ta arī sejai. Man bija papildus jautājumi par manu veselību un kermena kopsanu. Es izgāju no kabineta ar labu noskaņojumu.Un visu dienu nam bija labs garastavoklis. Ļoti pozetīvs, saprotoss cilvēks.
2.Par to, pirkt to kosmetiku un ieteiktas procedūras vai nē, katram japieņem savs lēmums. Vai vēlies profesionalu palīdzību vai vienkarsi tu meklē lētu kupona piedāvajumu internetā ( tādu neprofesionāļu ir daudz-zinu kas tas ir par piedāvājumu).
Es nepiekritu tiem cilvēkiem, kuri auro, ka ir dārgi pie viniem. Katrs izvēlas savu variantu.
Arī veikalos iepirkties- vai tas ir Superneto vai Sky veikala. Atsķīrība ir liela.
Ja tu vēlies uzlabot savu veselību un izskatu, tad nav jākliedz un jastast cik tur ir dārgi vai slikti. Katrs pieņem savu lēmumu un nevienu tur nepazemo un ar varu nepiespiez pirkt.
3.Kosmettika ir brīnīsķīga, es godīgi varu teikt ka, rezultāts mani apbrīnoja. Es nopirku gan sejai gan matiem komplektus. Un arī pirksu ķermenim.
Bez tam, mans vīrs man nekad bez iemesla nav dāvīnājis puķes, bet tagad viņs nāk mājas ar puķem un komplimentiem. Ģimene staro laime un mīlestība.Es esmu karaliene!
Augstāka līmeņa apkalposana un brīnīsķīgs serviss.Paldies ka jūs esiet!
Daiga
jā, es arī gribētu zināt, kādēl pierakstam uz kosmētikas procedūru nepieciešama pase!!! tas ir pilnīgi neloģiski, nekur citur tā nedara. Tam vien jau vajadzētu radīt piesardzību.
Diemžēl mēs necienām pašas sevi un izniekojam laiku un cerības, apmeklējot šādus salonus. man personīgi nepietika drosmes piecelties un aiziet. bet tikai tāpēc, ka mana "kosmētiķe" bija ļoti jauka meitene un negribēju viņu aizvainot, plus nav pieredzes ar tik "maigi agresīvu" mārketingu. "Baltiem diegiem šūts" bija viss process, protams - kuru sejas procedūru veic tādā steigā, mazmazītiņā kabinetiņā, uz kušetītes, kas aizņem pusi telpas?! - un protams arī šoks, ka sejas procedūru var veikt tikai VIENAI sejas daļai. Normālam cilvēkam, kas apmeklējis kosmētikas salonus iepriekš, tas viss šķiet dīvaini bet ne tik dīvaini, lai uzreiz celtos un ietu prom :)
Tomēr nepatīkama pieredze, izgāju ārā un noskurinājos.
Uff... kā man gāja šajā salonā ?! ;)
Sākšu ar to, ka pēc horoskopa esmu AUNS, tagad smejoties vau teikt, kā jau aita es arī iekritu šīs kompānijas "nagos", nez kāda Kleopatra gribēju kļūt ! ...
Dieva laime, ka diezgan laicīgi attapos, un stiepu visu to zelta smāķi (1200 Eiro kā nekā) nelietotu atpakaļ (līgumā atradu tomēr punktu par 14 dienu atteikšanās tiesībām). Un visus papīrus par atteikšanos (protams noklausoties negatīvus komentārus) pati arī aizsūtīju bankai, negaidot uz K24 !
Vēl joprojām pateicos Dievam, ka neesmu tagad D(ea)URA ! :)
Dāmas,
paldies visiem, ka atradāt laiku 24K Skaistuma centram.
Patiešam žēl, ka dažiem apmeklējums un procedūras sniedza negatīvu pieredzi.
Esiet vienmēr jaunas, skaistas, veselas un iekārojamas.
Jūsu 24 K
Kas ietilpst tajā piedāvājumā par 24oo euro? tikai tie krēmi vai arī procedūras divu gadu garumā.
Gan kremi gan proceduras. Varu pateikt par izcilo klientu apkalposanu un klientu apmierinatibu.
Produkti kvalitativi un rezultats ir redzams pec dazam proceduram. Protams par labu kosmetiku jamaksa, bet tas ir tam verts.
Милые дамы! Была в салоне сегодня. Полный лохотрон со всеми приемами дешевого маркетинга: центр города, хороший ремонт, на стенах сертификаты (сама таких сколько хочешь напечатаю, печатей, кстати, нигде не увидела). Уже при входе оценивающе обсматривают, думаю, пытаются определить толщину кошелька :) Потом начинает обрабатывать "специалист", причем методы у всех "специалистов" абсолютно одинаковые, видела, как обрабатывали девушку за соседним столом. Были у врача - сомневаюсь, что это был на самом деле врач, посмотрели под микроскопом кожу головы и "врач"сделала очень "неожиданный" вывод- надо лечить! Я бы сама могла таким врачом работать! Помыли голову, но сушить никто не собирался, "спесиалист" больше была озадачена тем, как меня уговорить потратиться... В результате голову высушила сама и ушла... Советую владельцам придумать что-нибудь поизысканней, а то все как в учебнике о том, как дурить людей!
apmeklētāja1
Спасибо за ваш отзыв и время, которое вы провели у нас. Мы обязательно учтем все ваши пожелания и советы. Мнения о нашей работе очень разные, кому - то нравится, кому -то нет. К сожалению, в современном мире невозможно встретить здорового человека. На состоянии нашего здоровья сказывается все, стресс, питание, недостаточный уход за собой. Именно поэтому вам могло показаться, что все методы у нас одинаковы.
В любом случае благодарим вас за уделенное время.
Всего самого наилучшего.
Ваш 24 К
MP Latvija, skaistuma centrs 24K ŠODIEN MAN PAZVANĪJA! Un varu pievienoties šīs firmas kritikas sniegšanā! Visādus procedūras piedāvāja, kas bija saistītas ar neeksistējošu loteriju! DĪVAINI IR TAS, KA MAN PRASĪJA VAI ESMU PILNGADĪGA UN VAI IETILPSTU 20-35 GADU VECUMA KATEGORIJĀ!