24k Skaistuma Centrs - agresīvais marketings
Pēc piedzīvotā-Ieteikums salonam, īpašniekiem un darbiniekiem, kas atkarīgi no īpašniekiem.Pārorganizējieties! Bet klientiem-manu vēsturi secinājumu izdarīšanai. Bijām uzaicināti uz plkst.11.00. Atsēžos piedāvātajā krēslā pie spoguļa. Darbiniece uzslavē manas rotas lietas. (Kāda viņai daļa gar manām rotaslietām? Saprotu, ka viņa kontaktu meklē.) Mani uzrunā, bet pēkšņi sākas milzīgs skaņu jūklis, nesaprotu, kas notiek. Izrādās, pie visiem galdiņiem vienlaicīgi, dedzīgi uzsāktas sarunas. Visi reizē runā un es esmu izmisumā. Man dzirdes problēmas, ar vienu ausi nedzirdu un,lai sadzirdētu, ko man saka, jāpiepūlē visa uzmanība, bet es taču atnācu izbaudīt" dāvanu!"Darbiniece apjautājas vai kaut ko par viņiem zinu. Diemžēl neko, tik nojaušu, ka tā varētu būt ar kosmētiku saistīti. Saņemu atbildi, nē, mēs esam lielākā ārstniecības iestāde. Mēs dziedinam.Mums patreiz ir atbraukusi ārste, viņa varētu paskatīties jūsu matus ar speciālu aparatūru. To man piedāvā kā luksusu, kas nav vienmēr. Man laimējies! Uzzinu,ka manā gadījumā vēl var līdzēt, ja sāks laicīgi ārstēt.Pie galdiņa man nodemotrē uz manas rokas viņu efektīgāko ārstniecības līdzekli- zelta pulveri, ko tumšas masas veidā uzliek uz rokas un pēc tam ar salveti un magnētiņu iekšā noņem tumšo slānīti un paliek zeltaina, maiga ādas virsma.Stāstu,ka nākošā dienā gribu būt smuka, jādodas uz svarīgu pasākumu un man piedāvā uztaisīt arī sejas apstrādi. AR PRIEKU PIEKRĪTU. Vispirms sāk apstrādāt matus, mazgāšana ar speciālu mazgājamo, tiek stāstīts par katra līdzekļa uzdevumu. Pārliecinoši. Pajautā, kādus vēlētos matus. Viņi nēesot frizieri, viņi tikai ārstē, bet ar sagumzītiem matiem jau laukā nelaidīs un tad viņa sāk pakausī ar fēnu darboties. Runā par tālāko matu kopšanu, jo te vajadzīga steidzīga ārstēšana. Mati paliek reti galvas vidū, ja tur sāks pūkas augt, tad jau būs par vēlu ko grozīt. Vajadzētu uzsākt ārstnieciskās procedūras, bet tad jāslēdz līgums. Cik es mēnesī varētu atļauties? Neko es nevaru, bet viņa turpina, ka man Jūs iepatikāties, iešu parunāt ar finansistiem. Tikusi matu fēnošanā līdz pusei, mani pamet, jo dodas pie finansistiem par mani parunāt. Atnāk, viņa izkaulējusi man dažus labumus, tajā skaitā sejas kopšanas bezmaksas seansu. Atliek iet slēgt līgumu. Nu 100 eiro mēnesī tik svarīgai lietai vajadzētu gan un tad uz gadu. Mēs vēl varam piedāvāt abonementu uz 3 mēnešiem, kurā norādītas kādas papildprocedūras varu saņemt. Izskatās jau labi, tik tādas naudas man nav. Labi, ejam pie finansistiem Līgumu slēgt, saka darbiniece. Tur man prasa bankas kodu karti, saku, ka tādas lietas citiem nevar dot, ieiešu pati kontā un liek man izdrukāt pēdējo 3 mēnešu konta izdruku. Pēc tam dodamies dzert šampānieti. Šampānieti nevēlos, bet esot bezalkoholiskais. Mēs esam atkal telpā, atpūtas telpa, vai? Un visas reizē runā, arī man cenšas ko stāstīt, bet neko nedzirdu, esmu gatava mukt prom, bet mati vēl nav pabeigti sakopt. Mums piedāvā runāties klusākā telpā,kur citu nav. Man zvana, neattopstos, kādā sakarā jautā par to,kas man kontā ieskaitījis naudu, kas tie par cilvēkiem man ir.Atbildu. Attopstos,ka zvanītāj no finansistiem(vīrieša balsī).Pēc tam ejam atpakaļ pie galdiņa, pabeigt sakopt matus un man saka, ka 100 eiro mēnesī no manis nevarēs iekasēt un sejas kopšanas pakalpojumu arī nevarēs, jo viņas iecerētā summa tika samazināta.Pēc mana konta apgrozības secinājuši,ka nevarēšu tik daudz maksāt.Iebilstu, ja nebūs piedāvātā sejas kopšana, tad no līguma atteikšos. Darbiniece steidzīgi aiziet un atnāk ar "labu" ziņu Atļāva. Tad nu man veica arī sejas kopšanas pakalpojumu un ar to biju apmierināta. Nodomāju, ja man būtu līdzekļi, tad izmantotu viņu pakalpojumus, bet ne tādā troksnī. Mājup devos, uzpildīta ar vēl vienu šampānieša glāzīti, smaidoša, bet ar nepatīkamu nogulšņu sajūtu. Pēc nedēļas jau vajadzēja ierasties, lai ārste nozīmētu ārstēšanu. Pagāja 4 dienas un atvēru līdzi iedoto matu kopšanas komplektu,kas pieņemšanas/nodošana aktā bija uzrādīta par 1200 eiro. Attapos,ka tā ir novērtēti tie līdzekļi, bet nekur nav rakstīts, ka man būss garantēta ārstēšana visa gada garumā, jo abonements ir tikai uz trim mēnešiem. Atverot grezno kārbu, ieraugu, ka zem vienas pudelītes traukā ir šķidrums un uz trim pudelītēm nav uzlīmes, kas ir uz pārējiem korķīšiem. Tas bija punkts uz i un sapratu, ka nevēlos riskēt, ik mēnesi 2 gadus maksāt 50 eiro par kaķi maisā. Izpētīju līgumu, uzrakstīju iesniegumu par līguma laušanu un e-pastā nosūtīju viņiem. 14 dienu laikā, saskaņā ar līgumu, drīkst preci atdot atpakaļ. Līgumā ir vēl viens svarīgs punkts. Ja lauž līgumu jāraksta iesniegumi skaistuma kopšanas salonam un otrs Aizdevējam un te nu ir punkts, par kuru dienā,kad aizvedu preci, man izrakstīja pieņemšanas/nodošanas aktu, mani centās pārliecināt- pie mums slēdzāt līgumu, pie mums arī visu kārtojiet, bet tas ir āķis. Noteikti jāsūta arī Aizdevējam līguma kopija, pieņemšans nodošanas akta kopija, kam tie ir Bigbank (viņu līgumā ir punkts, ka viņi drīkst palielināt summu, kas jāatmaksā )vai Lateko, kas nu kuram ir tas Aizdevējs.Uz atvadām skaistuma kopšanas direktoram teicu, ka viņiem jāmaina taktika, ne tik agresīvi uz ko saņēmu atbildi-tikai tas dod rezultātus. Viņi taču piedāvā ļoti labu preci, tas cilvēkiem par labu nāks. Sapratu,ka viņi nodarbojas ar ļoti" cēlu mērķi," darīt citiem labu, bet cilvēki to nenovērtē. Tie domā, ka viņi ir alkatīgi. Redz nu, cik nepateicīga tauta! Katram izvēle. Es savu izdarīju un tagad varēšu dot padomus tiem,kam vēl svešs agresīvais marketings. Lai Jum visiem veicās!
Комментарии (3)
Te par šo salonu ir pilns ar sūdzībam.
Šodien satiku vienu, kas tikko bijusi tur pēc mana ieteikuma. Es pati līgumu jau lauzu, bet viņa bija ļoti apmierināta, vairāk nekā apmierināta. Viņa saka, ka jutās, kā karaliene. Viņai apkopa seju, piedāvāja pat divus līgumus, ķermenim un sejai. Kad viņa saprata, ka nokavē autobusu, kļuva ļoti neapmierināta, nezināja kur likties. Viņas sejas kopēja to pamanīja un pēc brītiņa piedāvāja ar taksometru aizvest mājā, bet līdz mājā vešanai tika piedāvāta vēl viena bezmaksas procedūra, masāža. Viņa strādā algotu darbu un viņa spēj samaksāt, kaut arī vīram baidās teikt par izdarīto, jo summa ir liela.
Nesakiet viss, ka visi ir neapmierinātie ar šo salonu. Neapmierinātie lielākotie ir tie, kam plānāki maciņi, es tai skaitā, jo tad ir jāizvērtē, ka ir prioritāte. Viņai abonomntu iedeva uz diviem gadiem, bet man bija tikai uz trim mēnešīem, tādēļ drošības nebija nekādas.
Visi kas ir brutāli apkrāpti, mēs tikkai kopā katko varam iesākt. Ja gribam atgūt naudu, vai dzēst to briesmīgo kredītu, kuru daudzi iespējams nemaz nespējam maksat, rakstat uz manu epastu [slēpt]@inbox.lv.
Drauga mammu smagi apkrāpa, un vinai pat 200 eiro nav ienakumi, kur nu lai maksatu 100 eiro menesī.