"Siviguns" - attieksme
Apmeklēju šo klīniku, lai veiktu savam sunim nagu apgriezšanu.
Klīnikā ārste mani pieņēma un ar pirmo nagu griezienu sunim jau sāka tecēt asinis un suns sāka kost. Ārste tikai teica, ka lai es nestresojot, jo suns arī tramīgs paliks.. nu bet protams, ka suns palika tramīgs, ja viņam griež līdz asinīm. Ārste teica, ka tas esot normāli, bet man gan tā neliekas, jo man mētelis pat bija asinīs. Procedūras vidū es vairs neizturēju un teicu, ka lai pārstāj griezt. Tad mani aizsūtīja uz kasi, kur man vajadzēja samaksāt 3ls, bet protams čeku es arī nesaņēmu. Saņēmu tikai suni ar asinīm un nadziņus, kuri nav pabeigti griezt.
Man gan liekas, ja es vedu savu suņuku pie profesionāļa, tad viņam arī savs darbs kārtīgi jāizdara. Un attieksmei arī jābūt laipnākai.
Комментарии (2)
Man tik ljoti patiik cilveeki, kuri sanjem absoluuti neapmierinosu pakalpojumu un veel par to samaksaa. Ja tev paarskatiisanaas un neprofesionalitaates delj galvu nogrieztu, tu tacu arii aizietu liidz kasei un samaksaatu, vai ne?
A es nesaprotu, tad cik nagus nogrieza? Un vai visiem iegrieza dzīvnadzī? Un kā gan varēja saņemt nenogrieztus nadziņus? :)))
Starp citu, varēja jau arī daktera vārdu pieminēt nevis kviekt par visu vetklīniku.