РешеноSimplify - Krāpšana

Krāpnieki-neatgriež naudu un māna cilvēkus!
Iegādājos simplify.lv pulksteni 23 eiro vērtībā. Pirmkārt,likās aizdomīgi,ka naudiņu no konta noņēma, bet uz epastu nekāda apstiprinājuma ziņa vai pierādījums,ka esmu preci iegādājusies neatnāca. Sazvanot uzņēmumu, pateica,ka viss kārtībā un varēs saņemt pankomātā 3 dienu laik. Pēc 5 dienām nekas netika saņemts. Vairākkārtīgi zvanot uzņēmumam teica, ka kaut kas ir noticis ar pankomātu, tapēc ir jāgaida. Pēc 10 dienām prece tika saņemta pavisam citā krāsā un sakarā ar novēlošanos,nolēmu preci atgriezt (internetveikalā izlasīju noteikumus,ka tas ir iespējams).
Preci devos atgriezt klātienē- kur norādītās adreses ārpusē sagaidīja jaunietis- iekšā neaicināja, aizbildinoties, ka tur ir nekārtība. Preci paņēma un smaidīgi solīja, ka viss ir labi,lai neuztracos, viss tiks atgriezts tuvāko nedēļu laikā. Šobrīt jau ir pagājušas vairāk kā 30 dienas, naudiņa nav atgriezta-uzņēmums neatbild uz telefona zvaniem. Dienā ir mēģināts zvanīts 5-6 reizes dažādos laika posmos- nevienā no reizēm telefons netiek pacelts.
Esmu palikusi gan bez preces, gan arī bez naudas! Neiesaku nevienam!

Жалоба успешно разрешена Annijasandra 29.11.2018

Labdien! Vēlējos paziņot, ka situācija veiksmīgi tika atrisināta. Uzņēmums sazinājās ar mani pa e-pastu [slēpt]@simplify.lv), atvainojās par sagādātajām neērtībām. Paskaidroja, ka ir notikusi īpašnieku maiņa, tas varētu būt arī iemesls,kāpēc ir izveidojusies negatīva pieredze. Veiksmi un panākumus jaunajiem īpašniekiem! Tagad var iepirkties droši. Paldies!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы