РешеноSiltumtehnikas un apkures sistēmu meistars - Valērijs I. - Slikts serviss un materiālie zaudējumi
Vēlējos darīt visiem zināmu nekādā veidā neiesaistīties apkures un siltumtehnikas montāžas darbos ar Valēriju I.( telefons - 29529230, epasts - [slēpt]@inbox.lv ), jo nesen nopirktā privātmājā vēlējāmies ierīkot pie malkas centrālapkures katla Viadrus akumulējošās tvertnes, lai siltums ir konstants. Samaksājām 700 EUR par montāžas darbiem, 70 EUR par izbraukuma konsultāciju un 100 EUR par boilera nomaiņu. Sākumā man mēģināja ieskaidrot ka Wilo cirkulācijas siltumsūknim E11 ir normāla parādība, ko cits meistars teica, ka tas ir Errors un riskējām ar katlu mājas uziešanu gaisā. Tad nopirkām jaunu boileri, kuru piestiprinot pie sienas horizontālā veidā, pēc pusotra mēneša mums tas nokrita, dēļ vājiem stiprinājumiem sienā ( un deformējās ) uz tā paša apkures katla to stipri bojājot un pārējās katlu mājas uzpariktes. Uz zvaniem vairs neatbild, neceļ un izvairās. Pirms darbu uzsākšanas solījās dot garantijas un servisu, ja nu kas, kas beigās izrādījās vien tukšs gaiss, jo izlabot savu acīmredzamo vainu izvairās un no komunikācijas tai skaitā.
Nokrītot boilerim ap 200kg mēs beigās bijām laimīgi, ka tas notika darba dienas vidū nevis vakarā, kad mana 2 gadus vecā meitai šad tad patika ieiet iekšā, kas varēja beigties letāli.
Nekādā gadījumā neiesaisties ar viņu, jo saskarsieties ar pārmaksāšanu un laisko attieksmi problēmu atrisināšanā, jeb precīzāk sakot - izvairīšanos it visā.
Комментарии (1)
Tikko arī saskāros ar šo Valēriju. Naudu par konsultāciju paņēma, visu ko apsolīja. Tagad mēnesi izvairās, uz tālruņa zvaniem neatbild.