РешеноSiguldas slimnīca - Ļoti slikts serviss
Atvedu bērnu uz rehabilitācijas nodarbību. Nokavējām nedaudz satiksmes dēļ, jo šausmīgi daudz vāciešu tūristu bija sabraukuši Turaidā un bloķēja iebraušanu Siguldā. Ieskrējās slimnīcām pie procedūras istabas, klauvējam, gaidām, saģērbuju bērnu. 20 minutes nogadam pie durvīm. Es jau bērnu saģērbusi gaidu. Fizioterapeits nemaz nebija kabinetā! Ejam uz receptūru un saka ka mēs jau 20 minutes gaidām pie kabineta. Mani skaiti atšuj un pakasa Jūs nokavējāt un …. Nenormāli rupja attieksme! Mēs ar bērnu asarās! Kā tā var ar invalīdu un zīdaini apieties!
Notērēts laiks, benzīns, ietekmēta metālā veselība. Šīs traumatiskās epizodes var gan zīdainim, gan pieaugušajiem nodarīt tikai ļaunu. Bērnam jau tā ir aizkavēta attīstība.
Комментарии (10)
Bērnam jau tā ir aizkavēta attīstība. - māzāk grūtniecības laikā bija jādzer šmugu no točkas un veipot saltiņus.
Labi, ka es nelietoju recreation drugs vai kādu alko. Autisms cik zināms ir ğenētiska iedzimtība.
Un p*sties ar krāslavieti.
krāslavieti mēslu vajadzētu lopu vagonā un uz etnisko dzimteni aizsūtīt, miers pārejiem uzreiz būs!
Apskaukājas un neievēro Human rights act 1998 un Equality act 2010. Tā jau saka Latvietis latvietim! Ka tik naidā vēl nenobirst un nedabon vēzi.
Visus pie sienas un nošaut!
Mom Was On Tequila
Sveiki, Šarlote. Jūtu Jums līdz un no sirds vēlu, lai rehabilitācija noris tik sekmīgi, cik vien iespējams. Jums nav viegli, esiet malacis, ka rūpējaties. Tomēr ir jāsaprot arī medicīnas darbiniekus - ja pacients / klients neierodas laikā, ārsts vai konkrētais speciālists parasti veic citas lietas - pieņem nākamo pacientu kurš jau ieradies vai organizē dokumentus kuri ir bezgala daudz. Ja Jūs, redzot ka kavējat, būtu zvanījusi un informējusi par to, noskaidrojot, vai speciālists Jūs uzgaidīs, šādas problēmas visticamāk nebūtu. Diemžēl ir daudz pacientu, kuri vizīti neatsaka un vispār neierodas. Šādi tiek tērēts dārgs laiks, jo speciālistu resursa jau tā nepietiek, šajā laikā varētu ierasties kāds cits. Ja noteiktajā laikā pacients neierodas un arī neinformē par kavēšanos, ticiet, speciālists nav priecīgs. Tomēr laiku viņš izmanto uzsākot citus darbus vai vienkārši dodas mājās ja šis ir pēdējais pacients.
Tu visas slimnīcas attaisnosi? Speciāli priekš šiem nolūkiem reģistrējies? :D
Šis ir jau otrais nepareizais Jūsu pieņēmums. Reizēm persona dusmojās, jo nesaprot, ka pati varēja situāciju vērst labāku. Izlasot manu tekstu vieglāk viņai nepaliks. Tomēr iespējams, nākamajā reizē viņa ieklausīsies manis rakstītajā un problēma neradīsies.