www.sudzibas.lv Siguldas slimnīca Ļoti slikts serviss

РешеноSiguldas slimnīca - Ļoti slikts serviss

Atvedu bērnu uz rehabilitācijas nodarbību. Nokavējām nedaudz satiksmes dēļ, jo šausmīgi daudz vāciešu tūristu bija sabraukuši Turaidā un bloķēja iebraušanu Siguldā. Ieskrējās slimnīcām pie procedūras istabas, klauvējam, gaidām, saģērbuju bērnu. 20 minutes nogadam pie durvīm. Es jau bērnu saģērbusi gaidu. Fizioterapeits nemaz nebija kabinetā! Ejam uz receptūru un saka ka mēs jau 20 minutes gaidām pie kabineta. Mani skaiti atšuj un pakasa Jūs nokavējāt un …. Nenormāli rupja attieksme! Mēs ar bērnu asarās! Kā tā var ar invalīdu un zīdaini apieties!

18 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Жалоба успешно разрешена Sharlote89 18 ч назад

Notērēts laiks, benzīns, ietekmēta metālā veselība. Šīs traumatiskās epizodes var gan zīdainim, gan pieaugušajiem nodarīt tikai ļaunu. Bērnam jau tā ir aizkavēta attīstība.

S

Комментарии (10)

Groundhog Day 18 ч назад

Bērnam jau tā ir aizkavēta attīstība. - māzāk grūtniecības laikā bija jādzer šmugu no točkas un veipot saltiņus.

S Sharlote89 17 ч назад

Labi, ka es nelietoju recreation drugs vai kādu alko. Autisms cik zināms ir ğenētiska iedzimtība.

Groundhog Day 18 ч назад

Un p*sties ar krāslavieti.

LVDebill 18 ч назад

krāslavieti mēslu vajadzētu lopu vagonā un uz etnisko dzimteni aizsūtīt, miers pārejiem uzreiz būs!

S Sharlote89 17 ч назад

Apskaukājas un neievēro Human rights act 1998 un Equality act 2010. Tā jau saka Latvietis latvietim! Ka tik naidā vēl nenobirst un nedabon vēzi.

Groundhog Day 16 ч назад

Visus pie sienas un nošaut!

Groundhog Day 16 ч назад

Mom Was On Tequila

Matteo! 10 ч назад

Sveiki, Šarlote. Jūtu Jums līdz un no sirds vēlu, lai rehabilitācija noris tik sekmīgi, cik vien iespējams. Jums nav viegli, esiet malacis, ka rūpējaties. Tomēr ir jāsaprot arī medicīnas darbiniekus - ja pacients / klients neierodas laikā, ārsts vai konkrētais speciālists parasti veic citas lietas - pieņem nākamo pacientu kurš jau ieradies vai organizē dokumentus kuri ir bezgala daudz. Ja Jūs, redzot ka kavējat, būtu zvanījusi un informējusi par to, noskaidrojot, vai speciālists Jūs uzgaidīs, šādas problēmas visticamāk nebūtu. Diemžēl ir daudz pacientu, kuri vizīti neatsaka un vispār neierodas. Šādi tiek tērēts dārgs laiks, jo speciālistu resursa jau tā nepietiek, šajā laikā varētu ierasties kāds cits. Ja noteiktajā laikā pacients neierodas un arī neinformē par kavēšanos, ticiet, speciālists nav priecīgs. Tomēr laiku viņš izmanto uzsākot citus darbus vai vienkārši dodas mājās ja šis ir pēdējais pacients.

Groundhog Day 10 ч назад

Tu visas slimnīcas attaisnosi? Speciāli priekš šiem nolūkiem reģistrējies? :D

Matteo! 10 ч назад

Šis ir jau otrais nepareizais Jūsu pieņēmums. Reizēm persona dusmojās, jo nesaprot, ka pati varēja situāciju vērst labāku. Izlasot manu tekstu vieglāk viņai nepaliks. Tomēr iespējams, nākamajā reizē viņa ieklausīsies manis rakstītajā un problēma neradīsies.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы