SIA Vārtu Dizains - Attieksme pret klientu,garantijas neapkalpošana
Lūdzu neiesaistieties ar šo firmu nekādos darījumos. Pirmkārt, sētas un vārtu termiņš tika nokavēts par 3 mēnešiem!!! Tagad garantijas laikā tiek izspiesta nauda par vārtu remontu ( gaidījām meistarus nedēļu, vārti bija praktiski vaļā), kurš bija radies ne Klienta vainas dēļ. Meistari atbrauca, sataisīja un salauza sensorus.Attieksme no tehniskā direktora Kaspara šausmīga.Met nost telefonu, meistarus sola uz nenoteiktu laiku pēc +- nedēļas. Nekādas skaidrības. Būsiet nomocījušies.
Комментарии (3)
Ja, jau 'pasūta preci un mēnešiem nav ko samaksāt-pēc nodošanas, tad kāda var būt attieksme????
Tā ir Kaspara Lietiņa taktika neapkalpot klientus pēc garantijas un izdomāt visādus iemeslus, kad tā ir klienta vaina, nepildīt garantiju.
aarpraac, Tad ar tiem arii shobriid esam saseejushies... viss tieshi taapat.. meeneshiem sola un izraadaas, ka pat nav gatavi... un naudu gan aatri panjeema... izmeerus nonjemt atskreeja jau pirmajaa dienaa...