SIA "Simtel" - Nekorekta administrācijas rīcība
Esmu SIA "Simtel" klients.
Pēc līguma noteikumiem rēķini tiek sūtīti man uz e-pastu.
Par novembri nesaņēmu rēķinu, nemaksāju.
Decembra sākumā piezvanīju SIA "Simtel" klientu apkalpošanas dienestam.
Man atbildēja, ka es esot vainīgs, vajadzēja nekavējoties informēt SIA "Simtel", par kavējumu jāmaksā soda nauda un t.t.
Pa pastu atnāca SIA "Melnās lapas" pirmstiesas brīdinājums, ka es neesmu samaksājis rēķinu par saņemtajiem pakalpojumiem.
Pa telefonu es lūdzu SIA "Melnās lapas" klientu operatori nosaukt nenomaksātā rēķina numuru, to viņa izdarīt nevarēja.
Secinājums: SIA "Simtel" neizraksta rēķinu savam klientam, pēc tam terorizē ar draudiem (soda naudu 1% par katru dienu, pirmstiesas brīdinājumiem, ievietošanu Latvijas parādnieku sarakstā un t.t.)
Nožēloju, ka parakstīju līgumu ar šo firmu un neiesaku to darīt citiem.
Andris
Добавить комментарий