SIA RIDE - Nievajoša klientu apkalpošana
7.06.tika veikts brauciens ar SIA RIDE skūteri, pec kartes skatījos līdzi zaļo zonu un tā ietvaros arī atstāju. Šodien 8.06. secinu, ka no kartes ir novilkti papildus 20eur, sazvanot klientu apkalpošanu saņēmu informāciju, ka es neesmu atstājusi zaļajā zonā, neesmu sekojusi lidzi kartei, esmu nospiedusi tā paziņojumu un par to pienākas 20eur. Štrunts par 20eur, taču apgalvot to, ka esmu ignorējusi visus paziņojumus bija pilnīgi nevietā, jo tiem rūpīgi sekoju līdzi. Papildus sarunā dzirdama viegla nievājoša attieksme ar smīnu uz lūpām.
Risinajums sarunā netika rasts - vai kāds piedāvāja apskatīties, vai visi paziņojumi parādās? Nē.
Vai kāds ieteica risinājumus kā labak sekot lidzi tam, lai pārliecinātos par zaļo zonu, kad kartē tā ir redzama zaļa? Nē.
Vai komunikācija no operatora puses bija cieņpilna? Apsolūti nē.
Vīrietis ļoti nesmuki apkalpoja, neizrādīja interesi zvanā un vēl varonīgi pasniedza savu taisnību. Žēl kvalitāti un nespēju izlīdzināt situāciju.
Комментарии (1)
Vai zaļā zona, kur novietojāt skūteri vēl joprojām aplikācijā rādās zaļa?