SIA "Project Pro" - bezatbildība
internetveikalā Verners 24 tika pasūtīta iebūvējamā cepeškrāsns. Pēc pasūtījuma veikšanas atzvanīja pārstāvis un teica, ka cepeškrāsni būs iespēja piegādāt (uz citas LV pilsētas veikalu) 2 nedēļu laikā pēc rēķina apmaksas. Uz e-pastu tika atsūtīts rēķins, kas arī apmaksāts. Pēc ~3 nedēļām zvanu prasīt, kad būs prece un tas pats pārstāvis saka, ka cepeškrāsns nebūs (problēmas ar piegādātāju). Pārstāvis neko daudz nepaskaidrojis saka, ka ir 2 varianti - 1)vai naudu atpakaļ uz kontu, 2)vai viņš nosūtīšot citus līdzīgus piedāvājumus. Sarunas laikā teicu, ka var mēģināt 2.variantu un izvēlēties citu, bet nekādu piedāvājumu tā arī nesagaidīju. Līdz ar to uz e-pastu uzrakstīju, ka vēlos naudu atpakaļ. Pēc vairāku dienu klusēšanas, atkal zvanu uz biroju, kur atbild pārstāve un saka, ka varbūt pārstāvis nav izlasījis e-pastu, jo viņam daudz darba un vēl viņam vajagot uzrakstīt iesniegumu par naudas atgriešanu. Solīja dienas laikā atzvanīt. Gaidīju vēl kādas 3-4 dienas, kad atzvanīs vai naudu ieskaitīs. Protams nācās atkal zvanīt un jautāt, kad taisās man kāds atzvanīt. Pārstāve paziņoja, ka ir iesniegums un nauda būs pārskaitīta uz kontu pēc 2-3 dienām. Manu viedokli par uzņēmuma klientu apkalpošanu neviens neuzklausīja un uz jautājumu, kāpēc man tā arī neatzvanīja, pārstāve atbildēja, ka pārstāvis teica, ka viņai nevajag man zvanīt, jo to izdarīs viņš pats. Kā tādi cilvēki var strādāt ar cilvēkiem? Bezatbildība!!! Ja vajag naudu, tad zvanies pa 10x pati. !!!Kā var izrakstīt rēķinu un zvanīt, teikt, ka cepeškrāsns būs un prasīt apmaksu, ja pat nav pārliecinājušies, ka vispār viņu ir iespējams piegādāt uz Rīgu, lai tālāk nodotu klientam. Kāpēc uzreiz klientam netiek nodota informācija, ka radušās problēmas? Ļoti bezatbildīga, pavirša un vienaldzīga attieksme pret klientu!Ja gribat galvassāpes, iepērkaties Verners 24.!!! P.S. Vēl joprojām gaidu naudu!
Добавить комментарий