SIA PLŪSMA - attieksme

No aprīļa mēneša pasūtīju apliecības vāciņus, vairākas reizes esmu rakstījusi e-pastu, kad varu saņemt vāciņus, neatbild uz e pastiem, ļoti grūti sazvanāma iestāde, kad sazvanu saka kad dos ziņas kad varēs saņemt un uzraksta pēc tam e-pastu. Attieksme pret klientu ir nepieņemama. Tagad ir jūnijs un vēl joprojām neēsmu saņēmusi vāciņus, 2 nedēļas ir palikušas līdz izlaidumam, kad zvanu atkal saku kad būs vāciņi saka ka būs, es saku vai tad 1 vienu dienu pirms izlaiduma varēšu saņemt atbilde seko iespējams ka jā vai 3 dienas pirms izlaiduma, Kad es sāķu teikt par to ka tas nav normāli, ka paši sākumā teica lai laicīgi pasūta, vērso pie viņas ar pretenziju, ka man arī ir darbs un vajag visu saplānot, un visu pēdējā brīdī iet skriet skolotājai nest, viņa pateica ka kas tur tāds ievākot apliecību. Es esmu šokā par tādu attieksmi. Tad viņa saka ka tas ir bezjēdzīga saruna, es prasīju uzņēmuma vadītājas nr. ko viņa teica ka ir pati īpašniece. Tā uzņēmuma īpašniece izturas pret saviem klientiem kas ienes viņas biznesā ienākumus. Ja ir iespēja labāk neiesaistīties ar to kantori.

K

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы