SIA Pārtinējs.lv - Nekvalitatīvs darbs
Pilnīgs sviests. Manam autiņam bija ģeneratora problēmas - sēžot sastrēgumā, lādējas ārā akumulators, un nenotiek pietiekama uzlāde. Paņēmu un aizvedu pie kārtīga speciālista apskatīties. Pielikām multimetru, skatamies - spriegums kaut kāds nekāds, lēkā, uzdodot gāzi īsti pat nepaceļas kā vajag. Un lēkā robežās no 11.9 līdz 13.1. Šis arī ar oscilogrāfu, nomērīja - rāda, ka viena fāze iztrūkst. Tātad vai nu diodes, vai nu tinums.
Aizbraucu pie šiem, jo, redziet, salasījos, ka esot baigi labie. Aizvedu, džeki zvana un saka - izjaucām, iztīrījām, uzlikām uz stenda, viss strādā. Saku šiem - nu bet kā ar tinumu, un kā ar diodēm? Nekas tur neesot, viss esot labi. Saku savam speciālistam, lai uzzvana šiem. Pēc brīža šis man zvana un saka - pilnīgs sviests, džeki pat nezin kas ir oscilogrāfs. Prasot kaut kādas elementārākās detaļas - 25 Lati, un tad mēs teiksim. Labi, zvanu šiem, tie nikni, ka kāds atļāvies kaut ko pateikt ne pa spalvai, jo viņiem, redziet, esot 20 gadu pieredze ģeneratoru remontos. Es saku - a jūs man varat garantēt, ka viss strādās? Šie man atbild - nu bet mēs tak nevienu daļu nemainījām, tāpēc neko negarantējam. Bet par izjaukšanu un salikšanu esot jāmaksā Ls 35.00. Protams, varot nomainīt visu pēc kārtas tam ģeneratoram, un tad būšot garantija, bet jēgu viņi neredzot, jo viss esot kārtībā. Nu neko, aizbraucu, šie lepni rāda - 14.3 lādējot. Tas, ka lēkā par 0.5 uz augšu un uz leju, tas esot sīkums. Nu neko, braucu korķī nākamajā dienā, protams, aķis mirst nost. Vēlreiz pie džeka ar oscilogrāfu - joprojām vienas fāzes nav. Nospļāvos par to kantori.
Beidzās viss ar to, ka aizvedu pie džekiem Matīsa ielā 76. Tur apskatījās, nomainīja tinumu un regulatoru, un stāv 14.2 stabili, bez nekādas lēkāšanas. Biju arī ar oscilogrāfu pamērīt - visas trīs fāzes smukas un godīgas ka prieks. Visiem tos čaļus varu rekomendēt, ideāla vieta. Džeki uzreiz pateica - ja nestrādās, nauda atpakaļ garantēta.
Ko lai vēl piebilst - nebrauciet uz Pārtinēju, tie džeki ir galīgi cirvji, gan ar savu attieksmi, gan darbu. Kad pēc sataisīšanas Matīsa ielā uzzvanīju uz Pārtinēju, lai pasūdzētos, pretī teksts: Bet tai mašīnai taču viss bija kārtībā, kad atdevām. Mums ir stends un 20 gadu pieredze. Kā pret betona sienu ar galvu sisties. Lai viņi turpina ar šādu attieksmi darboties, gan jau ilgi neizvilks.
Paldies par uzmanību!
Комментарии (8)
Točno, galīgi cirvji!
nu nezinu gan...man vairākus gadus atpakaļ normāli sataisīja ģeneratoru, noņēma, uzlika, diožu tiltu nomainīja..kopā ap 35 Ls...tas tajā Pārtinējā
Es tam neticu. Vairakus gadus jau stradajam ar Sia "Partinejs" un esam loti apmierinati.
bad company cheated customers in the money
Man apsolīja pirms auto apsildes ventilatora motoriņa remonta veikt diagnostiku un informēt par remonta izmaksām, bet pēc nedēļaspiezvana pieņēmēja un vienkārši nostāda fakta priekšā-varat braukt saņemt, maksājiet 45 Ls...Atteicos, nopirku šrotā lietotu pa 15 Ls.
Piekriitu autoram. Kantoris dramatisks. Paardeva man starteri un izraadiijaas, ka ar defektu, jo ar karstu dzineeju pielaist nav iespeejams, jo startera bukse kjiilee. Paluudzu nomainiit, bet man paluudza samaksaat 45ls. Samaksaaju, bet jeegas nekaadas. Aizvedu atkal remontaa un atkal prasa 45 latus.
Neiesaku nevienam sho kantori. Naudas slaukshana un nekas cits. Darbinieki ir nulles.
Pārtinējs ir pilnīgs mēsls . Paņēma par " kapitalo " remontu 55 Ls, pēc gada motors atkal pagalam . Bet kad aizbrauc pie viņiem skaidroties, tad sakas agresīva diršana, ka es viņu esot ne tā kā vajag ekspuatējis . Vai man vajadzēja uz viņu skatīties, neekspluatēt ?
Jocīgi šo lasīt, jo man ir bijusi tikai laba sadarbība ar SIA Pārtinēji.
Esmu labojis 79. gada Chevrolet Camaro starteri, VW T3 Synhro ģeneratoru un antīkajai Vespai (motorolerim) aizdedzes spoli – vienmēr dabūjis salabotu un strādājošu pārtinumu atpakaļ par sakarīgu cenu. Varbūt izņemot Transporter, pārējie nav nekāda ikdienas un gatavā standarta gadījumi, bet puiši nesamulsa, zināja ko dara, darbu paveica labi ar ideālu rezultātu.
Par sūdzību, kuru lasīju augstāk aizdomājos, un man ir, ko teikt. Ir arī tāda lieta kā cilvēciskais faktors. Lasot šo sūdzību, liekas, ka autors jau aizbraucis uz servisu ar viszinīša nostāju, un tad (cik vispār zinu meistarus) reti kurš var pārkāpt tam pāri – vienkārši tādam klientam negribas neko darīt un viņa dēļ censties... Paskatījās, viss likās ok, un gribas ātrāk atkratīties. Domāju, ka ne vienmēr sūdzība ir objektīva, arī tas, kurš sūdzās, ir strīda līdzautors.