www.sudzibas.lv SIA Ozolciems/ Ozolziedi slikti floristi ozolzieds

SIA Ozolciems/ Ozolziedi - slikti floristi ozolzieds

Uzmanīgi ar floristiem no (www.ozolziedi.lv) Ziedu salons "Ozolciems" ar direktori Vita Streņģe!

Izvēlējos šo pakalpojumu sniedzēju pēc atsauksmēm precos.lv. Darbiņi mājas lapā arī likās tīri ok.
Pirms kāzām notika sarakste, komunikācija klātienē. Viss likās tiešām jauki. Saprotoši. Sīki izrunāts, pārrunāts. Mēs viņiem uzticējāmies.
Diemžēl kāzu dienā biju ļoti, ļoti vīlusies. Radās sajūta, ka precos.lv rakstītās atsauksmes bija pašu rakstītās.

Par floristikas pakalpojumiem tika paņemts ~450 lati. Kopumā dekorēts un veidots tika uz skatu- labākajā gadījumā uz 200- 250 LVL. Jo visi dekori balstījās uz baltajām mārtiņrozēm/krizantēmām.
Floriste gan jautāja, vai krizantēmas drīkst izmantot, -es atļāvu- bet tās tika izmantotas visur, un 95% tikai krizantēmas.
Var jau būt, ka esmu pārāk prasīga, bet ieskatam- dekors aiz jaunā pāra: kartona sirds formas aptītas ar meijām- saspraustas mārtiņrozes, 2 taurentiņi dekoratīvie- 41 LVL!!!!!!
Dekorā uz jaunā pāra galda bija jābūt violetas krāsas svecēm, -tika uzliktas baltas. Rezultātā bildēs tās vispār pazuda uz galdautu fona.
Par “kompozīciju” uz galda tika paņemti nedaudz virs 10 LVL. Kopumā tādas “kompozīcijas” bija sešas. Katra no tam sastāvēja no spoguļa paliktņa, glāžveidīgas vāzes. Vāzē atradās plēve, dažas mākslīgās ziedlapiņas un virsū- oāzē saspraustas mārtiņrozes, dekoratīvais taurenis, ja nemaldos. Trakākais, ka zem zemā “pušķa” tika paliktas neakurāti ar lenti aplīmētas tējas svecītes, kuras apdedzināja visu pušķi, kad tika aizdedzinātas.
Un trakākais- meijas, tās pat sagādāja radi/vecāki, kas bija ar mērķi izrotāt margas un stabus viesu nama centrā. Izrotāt vajadzēja floristiem. Ap stabiem meijas tika vienkārši piesietas. Nekā nenoslēpjot zaru kātus. U.c.līdzīgi nesmukumi.

Pēc kāzām, pirmā saruna notika telefoniski. No manas puses-ļoti lietišķā tonī, jo ieslēdzu “darba režīmu”. Taču uzņēmuma direktore diemžēl nemāk pieņemt kritiku- un runāja ļoti nekorekti, paaugstināta balss tonī. Turpmākā sarakste (es uzrakstīju visas pretenzijas, pozīcijas, kas neapmierināja) bija ļoti interesanta. Tā vietā, lai paskaidrotu, kā florists ar, kā Vita apgalvo par sevi – ar 20 gadu pieredzi, var salikt tik nepārdomātas dekorācijas- saņēmu emocionālus tekstu par to cikos cēlās, cik ilgi dekorēja un ka redz viesu namam patika- Bet klients esmu es- nevis kāds cits. Utt.

Vēlējos daļēju naudas atgriešanu. Tika atgriezts tikai 50 LVL- tie paši caur cieši sagrieztiem zobiem, ar nepatīkamiem tekstiem, un ilgu diskomfortablu komunikāciju.
Interesantākais, ka pēc pretenzijas vēstules nosūtīšanas saņēmu “tāmi”, kurā par darbu floristi esot nopelnījuši tikai ~ 0,30 LVL. Kā arī daudzi dekori bija mīnusos uzņēmumam: - 10LVL, - 6,60 LVL par dekoru. Tikai redz par to neviens man neko neteica, kamēr neizteicu pretenzijas.

Varbūt uz vietas kaut ko pie viņiem taisīt- var?!- Bet kāzām- NEKAD! Nebojājiet skaisto dienu!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы