SIA OROLS - Ūdens skaitītāju maiņa
Dzīvoklī ūdens skaitītājiem beidzās termiņš un bija nepieciešama to nomaiņa. Pasūtīju jaunos skaitītājus un meistaru, tieši no šīs firmas. Telefona sarunā man pateica, ka meistars ieradīsies laika posmā no 12.00-14.00, lai nomainītu skaitītājus un piezvanīs 30 min pirms ierašanās. Pienāca plkst. 14.15, zvanu firmai. Operātorei prasu, kad meistars ieradīsies uz manu adresi. Operatore paziņo, ka meistars kavēsies vēl 1h. (Protams, laicīgāk to nevarēja man paziņot). Operatore solijās, ka 1h laikā viņš noteikti būšot un saņemšu zvanu no meistara 30 min pirms viņa ierašanās. Pienāk plkst. 15.20. Nēesmu saņēmis atkal nekādu zvanu no meistariem, ne no firmas. Zvanu atkārtoti, prasu kur ir meistars. Atkal solīja man, ka 20 minūšu laikā noteikti būs. Tāds laiks man vairāk nederēja, tādēļ teicu, ka varu būt mājās tikai 18.15. Operatore sazvanijās ar meistaru un pateica man, ka meistars tad būs 18.15. Mājās ierados 18.10 un protams, atkal nācās gaidīt līdz 18.45. Kamēr visu man sataisīja, arī vakara plāni bija sabojāti. Papildus visam, meistars nevarēja man izsniegt skaitītāju pases, jo teica, ka visas esot beigušās. Tagad nezinu, ko gaidīt - vai saņemšu tās pases vispār, vai nē. Un ja saņemšu, tad kad tas notiks. Kā arī (iespējams šeit meistars nebija vainīgs), pēc skaitītāja nomaiņas, sāka tecēt izlietnes caurules (abas - gan karstā, gan aukstā ūdens caurules), tās, kuras jāatskrūvē, lai nomainītu skaitītāju. Visticamāk jau viņas bija nolietojušās, bet dīvaini ir tas, ka arī aukstā ūdens caurule sāka tecēt. Tādēļ pieļauju arī iespēju, ka meistars nebija pietiekoši kompetents un iespējams pavirši veica savu darbu. Vēl papildus visam, nācās pēc meistara aizbraukšanas pamatīgi vēdināt dzīvokli. Smaka bija diez gan pamatīga. No vienas puses jau var saprast, ka cilvēks strādā visu dienu un tas ir tikai likumsakarīgi, ka darba dienas beigās tā ir. Bet kopumā iespaids par šo uzņēmumu ir ļoti slikts, lai neteiktu vairāk. Nevienam neiesaku izmantot šī uzņēmuma pakalpojumus. Labāk izvēlēties kādu citu uzņēmumu, kurš veiks Jums skaitītāju noamaiņu, nevis šo stūra kantori. Pats personīgi, vairāk no šī uzņēmuma pakalpojumus nekad vairāk nepasūtīšu.Piemirsu vēl pieminēt sākumā - darbinieki, kas atbild pa telefonu un e-pastiem ar latviešu valodu ir uz "Jūs".Es citēju kādu e-pastu saņēmu pēc pakalpojuma pieprasījuma nosūtījuma (biju norādijis savu tel. nr. nepareizi). Man atbildēja sekojoši (vārds vārdā): "Labdien! telefona numura nav pariez."Bez nekādiem parakstiem utml. Vienkārši 5 vārdi, no kuriem veiksmīgi, gramatiski pareizi, izdevās uzrakstīt trīs..
Комментарии (2)
Tā ir, kad nav savu kvalificētu darbinieku, bet jāsadarbojas ar "kaktu" santehniķiem.
Ļoti slikts serviss, darbinieki nekvalificeti, rupji. Pēc skaitītāju maiņas nācās saukt avārijas dienestu, jo nebija precīzi savienotas caurules un sākās noplūde.