Es Jums vispirms ieteiktu aizdoties uz BezTabu vai TautasBalsi. Es domāju, ka caur šīm pašām sūdzībām vari aizsūtīt e-pastus tiem kas te raksta ka ir apkrāpti. Un tad kopā ar TV komandu aizdoties uz to pašu jauno servisu, kur šie atkal apstrādā klientus. Kas zin. varbūt sanāk arī pašu vaininieku nointervēt!
Sveicināti,
Cienītais Valdis Volks. Sākotnēji ļoti žēl, ka Jūs izmantojat, šāda rakstura vietnes, lai pilnveidotu savas vēlmes. Šī nav attaisnošanās un visnotaļ noteikti vēlos izskaidrot kapēc šāds raksts eksistē.
Cien. V.Volka kungs nodeva remontā foto tehniku Canon Ixus 65 ar objektīva defektu. Brīdī SIA "NC Group" strādāja puisis vārā Vitālijs Jesins. Cilvēks ar zelta rokām, bet diemžēl ar ļoti lielu noslieci uz alkoholisko dzērienu lietošanu. Sekojoši remonta laikā PAR LIELU NOŽĒLU un NAIVUMU no manas puses uzņēmumā šim cilvēkam tika veltīta pārāk liela uzticība kas noveda pie šīs iekārtas pilnīgas izjaukšanas. Šādu likteni piemeklēja na tikai šo iekārtu, bet arī vairākas citas kopumā 18 aparātus.
Diemžēl tad kad tika noskaidrots, ka šis meistars nav sava vārda cienīgs, tad jau bija par vēlu, jo cilvēks jau bija gabalā un diemžēl arī piespiest kādu par šo atbildēt varēja tikai SIA "NC Group".
Tāpat arī vēlākā periodā tika noskaidrots, ka persona ir nozagusi vairākas iekārtas, bet diemžēl policija bija bezspēcīga. Kas skar klientus, kuru iekārtas cieta no šādas darbības, tad vēlos pavēstīt, ka praktiski ar viesiem ir panākta vienošanās, tāpat kā izsniegtas jaunas iekārtas vai arī veikta kompensācija. Tā vai savādāk visādā ziņā jautājumi un problēmas tika atrisinātas. Kas skar Jūs Volka kungs, tad vēlos Jūs informēt, ka ņemot vērā, ka esmu centies ar Jums vienoties neskaitāmas reizes, piedāvājis aizvietot iekārtu ar jaunu, kā arī atmaksāt Jūsu priekšapmaksu 40LVL, bet Jūs no šiem piedāvājumiem apzināti esat atteikušies pieprasot atmaksāt jums 200LS, pēc tam 300 LS, Pēc tam 400 Ls. lai Jūs neceltu "Traci", pēc kā sāk izlikties, ka Jums prātā ir izspiešanas mēģinājums. Tieši tapēc uzņemums apņēmies Jums izsniegt Jaunu aparātu, bet ne vairāk, tāpat arī vēlos Jūs informēt, ka šajā sakarā ir iesniegts Policijā iesniegums par izspiešanas mēģinājumu, kā arī vēļ neskatoties uz to ir vēlme Jums izsniegt JAUNU foto aparātu vecā vietā, no kā līdz šim Jūs esat atteikušies.
Tāpat arī vēlos informēt, ka serviss kopš 2009 gada ir apkalpojis 2343 pasūtījumus kā arī regulāri apkalpo Latvijā populārus uzņemumus kā EVOR, VAS AUTOBĀZE, TOP VEIKALU TĪKLS, UNITED OILS u.c. Vēlos arī norādīt, ka šajā sakarā varam izteikt tikai un vienīgi nožēlu par šādas situācijas rašanos kā arī visiem klientiem vēlamies pateikt, ka ja ir kāda rakstura jautājumi, vai arī nesapratne, pretenzijas vai ierosinājumi, lūdzam ar mums sazināties rakstot uz [slēpt]@inbox.lv un noteikti tiks rasts risinājums visiem jautājumiem. Bet kas skar Vitāliju Jesinu, lūdzam palīdzēt, ja kāds zin šo cilvēku, lūzam izsniegt mums koordinātes pa augšminēto e-pastu.
Liels paldies par atsaucību
Ar Cieņu
Lauris Brants
Lauri, Lauri! Saprotams ka gribas jau attaisnoties un balti izmazgāties. Tikai zini, tās, kas ir uzticamas kompānijas un labi strādā - tās nemaina savus nosaukumus. Nav jau starpība cik pasūtījumus tu veic bet gan kā tu tos veic!
Ja palasa atsauksmes par taviem darbiem nerodas iespaids, ka tava kompānija ir tā kas ieinteresēta risināt jautājumus. Var jau teikt ka klients pats ir zābaks. Bet šeit, man liekas, ka tava kompānija arī nav bez vainas! Un es piekrītu pirmajam komentam - es ieteiktu savākties tiem ko apčakarējusi SIA NC Group un kopā ar BezTabu komandu apciemot tevi klātienē! Nu lai tauta zina tevi arī no vaiga... :) nu, gadījumam, ja tavai kompānijai atkal pamainās nosaukums un adreses. :) Cilvēki ta tie paši paliek!
Būtu pateicīgs saņemt atpakaļ priekšapmaksu (LVL 100), kuru saņēmāt par portatīvā datora Lenovo remontu. Atgādināšu, ka objekts atradās remontā no 2010. gada aprīļa līdz septembrim, tika izķidāts, bet netika saremontēts. Esmu priecīgs, ka savācu to no servisa īsi pirms jūsu kantoris bez pēdām izgaisa no Lielvārdes ielas. Protams, joprojām kaitina tādi sīkumi, ka NE-salabotajam datoram tagad trūkst viena poga un cietā diska ietvars/turētājs (pazuda servisa laikā). Tas nekas, ka vēlāk citā servisā man diagnosticēja, ka dators iespriekšējā servisā ir vienkārši amatieriski sadirsts un būtībā nav atjaunojams, lētāk nopirkt jaunu. Visiem gadās kļūdas. Piemirsusies arī ilgstošā melošana no servisa: pēc stundas, rītdien būs gatavs, varēsiet braukt pakaļ utt.
Bet tos 100 latus gan neaizmirsīšu! Sen jau apņēmāties pārskaitīt atpakaļ.
Bez cieņas,
Normunds
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (7)
Es Jums vispirms ieteiktu aizdoties uz BezTabu vai TautasBalsi. Es domāju, ka caur šīm pašām sūdzībām vari aizsūtīt e-pastus tiem kas te raksta ka ir apkrāpti. Un tad kopā ar TV komandu aizdoties uz to pašu jauno servisu, kur šie atkal apstrādā klientus. Kas zin. varbūt sanāk arī pašu vaininieku nointervēt!
Sveicināti,
Cienītais Valdis Volks. Sākotnēji ļoti žēl, ka Jūs izmantojat, šāda rakstura vietnes, lai pilnveidotu savas vēlmes. Šī nav attaisnošanās un visnotaļ noteikti vēlos izskaidrot kapēc šāds raksts eksistē.
Cien. V.Volka kungs nodeva remontā foto tehniku Canon Ixus 65 ar objektīva defektu. Brīdī SIA "NC Group" strādāja puisis vārā Vitālijs Jesins. Cilvēks ar zelta rokām, bet diemžēl ar ļoti lielu noslieci uz alkoholisko dzērienu lietošanu. Sekojoši remonta laikā PAR LIELU NOŽĒLU un NAIVUMU no manas puses uzņēmumā šim cilvēkam tika veltīta pārāk liela uzticība kas noveda pie šīs iekārtas pilnīgas izjaukšanas. Šādu likteni piemeklēja na tikai šo iekārtu, bet arī vairākas citas kopumā 18 aparātus.
Diemžēl tad kad tika noskaidrots, ka šis meistars nav sava vārda cienīgs, tad jau bija par vēlu, jo cilvēks jau bija gabalā un diemžēl arī piespiest kādu par šo atbildēt varēja tikai SIA "NC Group".
Tāpat arī vēlākā periodā tika noskaidrots, ka persona ir nozagusi vairākas iekārtas, bet diemžēl policija bija bezspēcīga. Kas skar klientus, kuru iekārtas cieta no šādas darbības, tad vēlos pavēstīt, ka praktiski ar viesiem ir panākta vienošanās, tāpat kā izsniegtas jaunas iekārtas vai arī veikta kompensācija. Tā vai savādāk visādā ziņā jautājumi un problēmas tika atrisinātas. Kas skar Jūs Volka kungs, tad vēlos Jūs informēt, ka ņemot vērā, ka esmu centies ar Jums vienoties neskaitāmas reizes, piedāvājis aizvietot iekārtu ar jaunu, kā arī atmaksāt Jūsu priekšapmaksu 40LVL, bet Jūs no šiem piedāvājumiem apzināti esat atteikušies pieprasot atmaksāt jums 200LS, pēc tam 300 LS, Pēc tam 400 Ls. lai Jūs neceltu "Traci", pēc kā sāk izlikties, ka Jums prātā ir izspiešanas mēģinājums. Tieši tapēc uzņemums apņēmies Jums izsniegt Jaunu aparātu, bet ne vairāk, tāpat arī vēlos Jūs informēt, ka šajā sakarā ir iesniegts Policijā iesniegums par izspiešanas mēģinājumu, kā arī vēļ neskatoties uz to ir vēlme Jums izsniegt JAUNU foto aparātu vecā vietā, no kā līdz šim Jūs esat atteikušies.
Tāpat arī vēlos informēt, ka serviss kopš 2009 gada ir apkalpojis 2343 pasūtījumus kā arī regulāri apkalpo Latvijā populārus uzņemumus kā EVOR, VAS AUTOBĀZE, TOP VEIKALU TĪKLS, UNITED OILS u.c. Vēlos arī norādīt, ka šajā sakarā varam izteikt tikai un vienīgi nožēlu par šādas situācijas rašanos kā arī visiem klientiem vēlamies pateikt, ka ja ir kāda rakstura jautājumi, vai arī nesapratne, pretenzijas vai ierosinājumi, lūdzam ar mums sazināties rakstot uz [slēpt]@inbox.lv un noteikti tiks rasts risinājums visiem jautājumiem. Bet kas skar Vitāliju Jesinu, lūdzam palīdzēt, ja kāds zin šo cilvēku, lūzam izsniegt mums koordinātes pa augšminēto e-pastu.
Liels paldies par atsaucību
Ar Cieņu
Lauris Brants
Lauri, Lauri! Saprotams ka gribas jau attaisnoties un balti izmazgāties. Tikai zini, tās, kas ir uzticamas kompānijas un labi strādā - tās nemaina savus nosaukumus. Nav jau starpība cik pasūtījumus tu veic bet gan kā tu tos veic!
Ja palasa atsauksmes par taviem darbiem nerodas iespaids, ka tava kompānija ir tā kas ieinteresēta risināt jautājumus. Var jau teikt ka klients pats ir zābaks. Bet šeit, man liekas, ka tava kompānija arī nav bez vainas! Un es piekrītu pirmajam komentam - es ieteiktu savākties tiem ko apčakarējusi SIA NC Group un kopā ar BezTabu komandu apciemot tevi klātienē! Nu lai tauta zina tevi arī no vaiga... :) nu, gadījumam, ja tavai kompānijai atkal pamainās nosaukums un adreses. :) Cilvēki ta tie paši paliek!
Savā garajā rakstā ir salējis milzīgu lērumu ūdens un tas vēlreiz norāda uz viņa apšaubāmo darbošanos.
Apkrāptie! Turpiniet pieteikties!
jam, cilveki, ko jus vienu un to pasu meliet??
Lauri после отбрыкиваний нашол крайнего, мой телефон тебе известен где нахожусь тоже
Ar Cieņu
Vitālijs Jesins.
Būtu pateicīgs saņemt atpakaļ priekšapmaksu (LVL 100), kuru saņēmāt par portatīvā datora Lenovo remontu. Atgādināšu, ka objekts atradās remontā no 2010. gada aprīļa līdz septembrim, tika izķidāts, bet netika saremontēts. Esmu priecīgs, ka savācu to no servisa īsi pirms jūsu kantoris bez pēdām izgaisa no Lielvārdes ielas. Protams, joprojām kaitina tādi sīkumi, ka NE-salabotajam datoram tagad trūkst viena poga un cietā diska ietvars/turētājs (pazuda servisa laikā). Tas nekas, ka vēlāk citā servisā man diagnosticēja, ka dators iespriekšējā servisā ir vienkārši amatieriski sadirsts un būtībā nav atjaunojams, lētāk nopirkt jaunu. Visiem gadās kļūdas. Piemirsusies arī ilgstošā melošana no servisa: pēc stundas, rītdien būs gatavs, varēsiet braukt pakaļ utt.
Bet tos 100 latus gan neaizmirsīšu! Sen jau apņēmāties pārskaitīt atpakaļ.
Bez cieņas,
Normunds