SIA Namīpašums 1 - slikta komunikācijā/serviss
Ļoti slikts un nepatīkams serviss ar kompānijas kontaktpersonu. Sazinājos ar konkrēto sievieti, lai uzdotu pāris mulsinošus jautājumus par līguma izbeigšanu, jo e-pastos tā komunikācija ir ļoti "sausa", ka īsti neko saprast nevar - nevis, lai pieprasītu kaut ko, bet saprast kāpēc kas ir kā. Pati strādāju valsts institūcijā, sarunas gaitā biju ļoti jauka un pieklājīga, taču konkrētā sieviete, būdama krievvalodīga nedaudz lauztā valsts valodā (kas man pilnībā netraucēja) burtiski kliedza un runāja paaugstinātā tonī, sakot, ka mēs visi zvanītāji esam vienādi un ko es vispār no viņas gribu. Kad teicu, ka vēlos noskaidrot par līguma punktu 3.8. Pēkšņi tiku pārtraukta un paaugstinātā nervozā tonī tika pavēstīts, ko es no viņas pieprasu. Teicu, ka neko vēlos tikai pajautāt... Taču tas viss bija vairāk kā nesekmīgi. Neļāva pat izteikties un runāt... Pārtrauca, un izmantoja frāzes, kas man kā zvanītājam, kas tikai grib noskaidrot likās nedaudz nepieņemamas: "tu klausies" (līdz šim bija šķitis, ka lietišķajā valodas stilā mēs izmantojam "jūs") , ja že tebja govaru (tādā nepatīkamā balsī) , "tu taču esi neprofesionāla" (šo vēl joprojām neesmu sapratusi, es tomēr konsultējos un man nebija jābūt neprofesionālai) , "ko tu no mums gribi". Mūsu 10 min garās sarunās laikā, kādas 5-7 reizes lūdzu vai viņa varētu nekliegt un nerunāt paaugstinātā tonī. Protams, kas vēl liecina par viņas neprofesionalitāti vai nogurumu no darba ir sūdzība par to, ka visi izīrētāji kaut ko iedomājas un tad jau sen viņu biznesam vajadzēja nomirt. Man viss ir skaidrs, ka tas ir bizness, bet tomēr atbilde uz pavisam vienkāršu jautājumu par depozīta naudiņu nebūt nenozīmē, ka es no viņas kaut ko pieprasu. Es visu saprotu, cilvēki mēdz būt dažādi, bet tomēr, ja jums ir kontaktpersonā, kas atbildēs uz svarīgiem jautājumiem - tomēr ieteiktu pārrunāt, ka šādas sarunas ir jāvada, pirmkārt jau nekliedzot, neuzrunājot uz tu, nepārtraucot, nenervozējot. Šodien ir tik daudz iespēju kā uzlabot savas komunikācijas prasmes (nepieciešamības gadījumā varu nosūtīt vai vienkārši variet iegooglēt) . Galu galā šo neproduktīvo sarunu lūdzu izbeigt, pēc 10 minušu garas kliegšanas sapratu, ka man to nevajag, jo tāpat, izteikties man nebūs iespēja un klausīties šo man tiešām vairs nebija vēlmes. Vienkāršāk vienkārši ir samaksāt un aizmirst par šo kompāniju. Taču rūgtuma sajūta par konkrēto sarunu palika. Ar šo ziņu, vēlos citus brīdināt, ka sekmīga saruna ar šīs kontaktpersonu nesanāks (es gan ļoti ceru, ka viņa nav vienīgā kontaktpersonā un uzņēmumā darbojas arī kāda līdzsvarota persona, kas var atbildēt uz mierīgu jautājumu ar mierīgu atbildi) .
Ļoti ceru, ka kompānijā tiks parunāts, kā runāt un komunicēt ar klientiem, jo ja pirms laika vēl domājām, ka ar kompāniju vēl kādreiz dzīvē labprāt sadarboties, tad pateicoties šai sievietei tēls par kompāniju ir ļoti manījies: (
Добавить комментарий