SIA MySport - sliktas kvalitātes prece
Iegādājos skriešanas apavus, pēc neilga laika (1-2 ned.)skrienot šajos apavos sāka sāpēt Ahilleja cīpsla - attiecīgajā apavā bija auduma sabiezinājums pretim problemātiskajai zonai. Iesniedzu prasību apavu maiņai, bet saņēmu atbildi, ka pats esmu apavus sabojājis - tam "uzkāpjot". Biju pircis arī slēpes šajā veikalā, kurām ātri atlīmējās ieliektais gals. Pārdevēji ir draudzīgi un laipni kaut ko notirgot, bet neko sarunāt par naudas atgriešanu/maiņu neizdosies, ja prece būs brāķis vai nekvalitatīva - tam nu viņi ir labi "trenēti". Neko vairāk šajā veikalā neiegādāšos un neiesaku to darīt arī citiem!
Комментарии (4)
Vienkāršs un draudzīgs ieteikums, kā patērētājs patērētājam - arī jebkurā citā veikalā, ja čeks ir - ir garantija. Jāskatās, vai nav kādas speciālas lietošanas instrukcijas konkrētajai precei. Lai sūta uz ekspertīzi - saņemsiet rezultātu - vadīsieties pēc tās. Tālāk - ja veikals atsakās - taisiet neatkarīgo ekspertīzi pie sev izvēlēta eksperta. Tad ar šo papīrīti uz PTAC - un lietai vajadzētu izkustēties patērētāja vārdā.
Veikali nav preču ražotāji - ne slēpju, ne apavu. Tie ir izplatītāji. Ja slēpe atlīmējās ej ar čeku - garantija. Labāk pasūdzies par ražotājiem :D
Veikals pats lēmumu nepieņem to pieņem ražotāja pārstāvis, ja patērētājs nav ar to apmierināts kā šajā gadījumā, tad var veikt neatkarīgo maksas ekspertīzi pie kāda no PTAC norādītajiem ekspertu kantoriem, ekspertīze maksā kādus 50 eiro, zaudētāju puse to sedz, ja apavs tiks atzīts par brāķi, tad veikals apmaksās ekspertīzes izmaksas, un atdgriezīs naudu par apavu, tālāk jau veikals šo visu piedzen no ražotāja. Tā kā veikals teorētiski pat būtu ieinteresēts veikt maiņu!
neievēro piegādes nosacījumus ,krievu stilā galva smiltīs un neatbijd kā jau krievi slimas galvas