Ļoti nelaipni tiku "atšūta", pasūtot braucienu pa telefonu. Nu tā nedara. Klienti ir dažādi - un situācijas arī ir dažādas. Viņi ir priekš mums - un nevis otrādi. Tā nav normāla apkalpošana.
Nu nez, es braucu ar viņiem diezgan bieži, nekad neesmu saskārusies ar nelaipnību, viss notiek ātri, kur, kad cikos, bla, bla un viss. Atceros gan, ka tie šoferi agrāk brauca nejēdzīgi ātri, bet pēdēja laikā ir ok.
Tas vairs nav izturami, ja uz 3 vietam stūķē vēl ceturto bezbiļetnieku!!! Nu cik var sēdēt kā siļķes mucā, ja maksāju 5 ls gribu savu krēslu, nevis lai man kāds spiežas klāt!! [slēpt]@:
ta nav apkalpošana, ta ir nirgašanas par cilvēkiem, es nesaprotu kā var pastāvēt šāda debīla firma, kurā apkalpošana ir nenormāla. nekad neko labu par šo firmu un tās darbiniekiem neesmu dzirdējusi. drausmas.
1)ja gribat sabojāt sev nedēļas nogali braucot uz vai no Rēzeknes-piesakieties pie psihiski nelīdzsvarotas SIA Muižnieces operatores, iespējams īpašnieces; 2) ja vēlaties izbaudīt ralliju uz ceļa ar " šanson" mūziku fonā jums ir noteikti jābrauc ar šādu busu, bet ja ir kādas pretenzijas, piezvaniet vadībai, kura jūs nolamās kā pēdējos suņus.
Liels paldies šakāļu firmas īpašniekiem, šoferiem, kuri neuzskata par vajadzīgu iedot biļeti vai čeku par pārvadāšanu, kā arī vislielākais paldies " neizsakāmi laipnai, gudrai un saprotošai" operatorei . Lai jums veicas.
P.S. nav brīnums, ka tik daudz sūdzību par šo "jauko" firmu.
Manupraat, shajaa uznjeemumaa straada tikai divas operatores. Viena ir ljoti laipna, vienmeer visu paarprasa, paskaidro, pabriidina, paliidz iveeleeties labaako variantu un ir otra, manupraat, mazliet vecaaka kundze, runaa atkariibaa no garastaavoklja. Esmu saskaarusies ar abaam daamaam. Otraa kundziite ir mazliet nestabila, ja atsaki rezervaaciju, pat laiciigi, nevis peedeejaa briidii, vienkaarshi nomet klausuli vai dusmiigi uzbljauj :D Laimes speele, uz kuru daamu uztraapiisies :D Labi, ka vinja nav shoferis. Nenjemiet pie sirds un neljaujiet bojaat garastaavokli dusmiigiem, ar dziivi neapmierinaatiem cilveekiem :)
man ar kaut kā neveicas ar šo firmu..reizi tiku ar viņiem avārijā..šoferis pat neuzprasīja, kā jūtos..un gribēja no manis paņemt samaksu par braucienu.Šodien it kā nevarēja mani sazvanīt..pati uzskatu diezgan laicīgi pārzvanīju, bet pateica ka manu vietu jau atdeva.kaut es vietu rezervēju jau iepriekš...Sabojāja visu dienu..Jo visi plāni sabruka vienā sekundē.
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (15)
Linda! Nebrīnies, palasi rakstu "Killeri uz ceļa" un komentārus no cilvēkiem! Tad Tev būs skaidrāks, ar kādiem cilvēkiem ir bijusi lieta :D !
Normaljnije vodili i normaljno jezdjat
neodnokratno snimi jezdil
Klau, VW Passat! Tu cilvēka sūdzību izlasi, nav runa par "vodilām", bet par muļķi, kas atbild uz telefonu zvaniem.
Nu nez, es braucu ar viņiem diezgan bieži, nekad neesmu saskārusies ar nelaipnību, viss notiek ātri, kur, kad cikos, bla, bla un viss. Atceros gan, ka tie šoferi agrāk brauca nejēdzīgi ātri, bet pēdēja laikā ir ok.
Tas vairs nav izturami, ja uz 3 vietam stūķē vēl ceturto bezbiļetnieku!!! Nu cik var sēdēt kā siļķes mucā, ja maksāju 5 ls gribu savu krēslu, nevis lai man kāds spiežas klāt!! [slēpt]@:
Paldies SIA MUIŽNIECE par to, ka jūs esat! Veiksmi, izturību!
es arī vairākkārt saskāros ar pašas atbildētājas nelaipno attieksmi. vinkārši riebīgi. kopš tā laika vairs nav vēlēšanās izmantot viņu pakalpojumus.
Ja pa telefonu dzirdat rupju, aizsmakusu balsi-runajat ar pasu tockas turetaju:)Balss tiesam reti riebiiga:(
jObnutaa pa tel kuce, kas apkalpo, PIEDRAZT, JA ES NEVARU BRAUKTP PEDEJA MIN, LAI DIRST IET NEVIS KAUT KO UZ MANIS DZEN. MAITA SMIRDITGAA
Muižniece tiešām smird un viņai ir steidzīgi jāārstē nervi!!!Vadību jānodod vīram, kas ir normāls vecis!
ta nav apkalpošana, ta ir nirgašanas par cilvēkiem, es nesaprotu kā var pastāvēt šāda debīla firma, kurā apkalpošana ir nenormāla. nekad neko labu par šo firmu un tās darbiniekiem neesmu dzirdējusi. drausmas.
trūkst vārdu par operatoru-sievieti, kas pieņem zvanus-manuprāt sen bij laiks vai nu ārstēties vai augstskolā pamācīties kā runāt ar klientiem.
1)ja gribat sabojāt sev nedēļas nogali braucot uz vai no Rēzeknes-piesakieties pie psihiski nelīdzsvarotas SIA Muižnieces operatores, iespējams īpašnieces; 2) ja vēlaties izbaudīt ralliju uz ceļa ar " šanson" mūziku fonā jums ir noteikti jābrauc ar šādu busu, bet ja ir kādas pretenzijas, piezvaniet vadībai, kura jūs nolamās kā pēdējos suņus.
Liels paldies šakāļu firmas īpašniekiem, šoferiem, kuri neuzskata par vajadzīgu iedot biļeti vai čeku par pārvadāšanu, kā arī vislielākais paldies " neizsakāmi laipnai, gudrai un saprotošai" operatorei . Lai jums veicas.
P.S. nav brīnums, ka tik daudz sūdzību par šo "jauko" firmu.
Manupraat, shajaa uznjeemumaa straada tikai divas operatores. Viena ir ljoti laipna, vienmeer visu paarprasa, paskaidro, pabriidina, paliidz iveeleeties labaako variantu un ir otra, manupraat, mazliet vecaaka kundze, runaa atkariibaa no garastaavoklja. Esmu saskaarusies ar abaam daamaam. Otraa kundziite ir mazliet nestabila, ja atsaki rezervaaciju, pat laiciigi, nevis peedeejaa briidii, vienkaarshi nomet klausuli vai dusmiigi uzbljauj :D Laimes speele, uz kuru daamu uztraapiisies :D Labi, ka vinja nav shoferis. Nenjemiet pie sirds un neljaujiet bojaat garastaavokli dusmiigiem, ar dziivi neapmierinaatiem cilveekiem :)
man ar kaut kā neveicas ar šo firmu..reizi tiku ar viņiem avārijā..šoferis pat neuzprasīja, kā jūtos..un gribēja no manis paņemt samaksu par braucienu.Šodien it kā nevarēja mani sazvanīt..pati uzskatu diezgan laicīgi pārzvanīju, bet pateica ka manu vietu jau atdeva.kaut es vietu rezervēju jau iepriekš...Sabojāja visu dienu..Jo visi plāni sabruka vienā sekundē.