www.sudzibas.lv SIA Mosers Patērētāju tiesību pārkāpēji

SIA Mosers - Patērētāju tiesību pārkāpēji

2009. gadā es nopirku LMT mazcenas mobilo Sony Ericsson W302. Pēc gada atnesu uz garantijas remontu uz Mūkusalas 46. Pēc 3 nedēļām man atzvanīja noservisa centra un pateica, ka nevarot to noremontēt, jo tādu tālruņu "vairs neražo". Pa tālruni man piedāvāja nomainīt to pret cita modeļa SE mobilo tālruni. Domājot, ka tas būs tikpat labs vai tādas pašas vērtības, es piekrītu. Uzreiz paskatījos internetā, kas tas pa tālruni (atsauksmes bija briesmīgas - ne tālrunis, bet lēta plastika gabals). Pēc piecām minūtēm (ir LMT izdruka) atzvanīju atpakaļ uz servisu, lai atceltu to tālruni. Meitene servisā pateica, ka jau esot par vēlu un pieprasījums esot atsutīts uz SE. Es pateicu, ka nepiekrītu tam tālrunim un vina atbildēja, ka izdarīs visu, lai man atkal bija tāds pats W302. Pēc kādas nedēļas man atsūtīja SMS, ka tālrunis ir gatavs un to var paņemt. Atnācot uz TSC man iedeva to plastika gabalu, no kura es jau atteicos! Pēc tam bija ilgas telefona pārrunas, bet bez rezultāta. LMT birojā man pateica, ka vajag paņemt no TSC atzinumu par to, ka viņi nevar salabot manu mobilo un ar to papīru jāiet pie pārdevēja lauzt mazcenas mobilo līgumu. Es atnācu pie TSC klientu daļas vadītāja un tikai ko es nedzirdēju: "Remonta jēdziens iekļauj tālruņa nomaiņu, kurai Jūs piekrītāt", "Jūs neatteicāties no tālruņa", "Jūs vispār nezvanījāt". Uz visiem maniem jautajumiem, kāpēc viņu sistēmā ir atzīme par manu piekrišanu, bet nav atzīmes par manu atteikumu, klientu daļas vadītājs Viktors Voskrecovs tieši un precīzi nevarēja atbildēt. Tad es parādīju viņam LMT saņemto un izejošo sarunu izdruku, kur var redzēt ka zvans uz TSC BIJA tieši pēc 5 minūtēm, ne pēc nedēļas, ne nākamdien, bet pēc 5 minūtēm. Viņš pateica, ka tas neko nemaina un atzinumu es nesaņemšu. Šodien es piezvanīju uz PTAC, kur man deva ļoti labu padomu: iesniegt TSC rakstisko iesniegumu ar prasību atgriezt man W302. VIņiem nav manas rakstiskās piekrišanas, tātad viņiem ir jāatgriež man veco tālruni (kuru viņi jau atsūtīja nezin kur).

Tas ir ne tikai neprofesionāli, bet arī ir LR Patērētāju tiesību likuma pārkāpšana.

L

Комментарии (10)

J JR 24.03.2011

Nu, tas ka viņi var remonta ietvaros apmainīt aparātu - tas tā ir! Bet tā apmaiņa nedrīkst būt pret sliktāku tehniskās specifikācijas ziņā! Tam apmaiņas aparātam jābūt līdzvērtīgam vai labākam.
Nu un sūdzības iesniedzējs ir šajā gadījumā arī pats ne bez vainas. Nu ja nezini kas tas par aparātu - nu nesaki OK. Starp citu - nez ko autprs pa 5 minūtēm spēja atrast internetā! :)
Un Mosers, iespējams patiešām varēja apstiprināto apmaiņu jau pasūtīt un bez atcelšanas iespējām! Tā nu tas ir! Nez vai viņi ir tie kas negrib situāciju atrisināt!

"Domājot, ka tas būs tikpat labs vai tādas pašas vērtības, es piekrītu. Uzreiz paskatījos internetā, kas tas pa tālruni (atsauksmes bija briesmīgas - ne tālrunis, bet lēta plastika gabals)"
Šo sūdzību Mosers varētu zimantot arī kā argumentu atbildei PTACā - klients pats uzrakstījis publiski, ka ir piekritis apmaiņai. Rakstiski! :D

Bet vispār, par Moseru neesmu sajūsmā. Man pašam ir negatīva ieredze - man sniegtie telefonu remonta pakalpojumi neliecināja par profesionaliāti un kompetenci tehniskā ziņā!

K Krika 24.03.2011

Negatīva pieredze arī, ,

J Joske 24.03.2011

Vispār jau ir tā, ka šadi te di**ēji sa*akarē visas lietas!
Ir normāls serviss - nevar saremontēt - saka ka apmainīs. Izsaka Tev piedāvājumu, saskaņo viss OK. Ātri, ērti un godīgi!
Nē tak! Ir auni kam patīk visu sajāt! Gribas lai tagad katram vārdam pretī ir papīrs - zāģēsim mežus un lai plaukst papīra ražotnes!!! Darām tā, lai neko nevar izdarīt kā normāliem cilvēkiem - ātri, pa telefonu vai klātienē visu izrunājot. Nē. Vajag lai visur viss tiek maksimāli sarežģīts, tikai dēļ tādiem **** kā sūdzības autors!

Vēl jo vairāk! Nav kauna te rakstīt, ka pats ir tas maita kas čakarē servisu!!! Pats ir piekritis un tagad izliekas ka neko nezin!

A aicis 25.03.2011

Nekad jau visiem neiztapsi.Es būtu priecīgs, ja man palietota aparāta vietā pēkšņi iedod galīgi jaunu.Bet raksta autors jau ir ar speciālajām vajadzībām.W302 takš pats ir pilnīgs plastmasas gabals un lēts, ko tur kasīties!

S Stārķis 03.05.2011

Cik saprotu, tā sāpe jau nav par to, ka telefons tika samainīts, bet par klientu apkalpošanas servisa attieksmi. Tas, ka tiek noliegts, ka klients būtu zvanijis ir cinisms. Kāds apkalpojošais darbinieks vienk. noraustijās, ja esi pasūtījis tālruņa maiņu un to nevar atcelt, tad tā arī pasaki, nevis mēģini čakaret smadzenes, ka klients nav interesējies un nav zvanijis.

S Stārķis 03.05.2011

Par Mosers iesaku palasīt šo literatūru:
http://www.ptac.gov.lv/upload/ptac_lemumi/2008/lg_60_izraksts_lg_sia_mosers_21.11.2008.pdf
Visnotaļ interesanta lasāmviela!

V Viktors 07.05.2011

Nokomentēšu neitrāli šo konkrēto gadījumu ar klienti kurai ir pretenzija par tālruna maiņu.
Tātad vispirms tam vai tai PTAC darbiniekam kurš ieteica klientei rakstīt pretenziju pamatojoties uz tā, ka nav rakstiskas piekrišanas par tālruņa maiņu vajadzētu palasīt satversmi, kur ir minēts, ka mutiska vienošanās ir sastoša abām pusēm kas vienojas.
Turpinot, tālrunis uz kuru tika momainīts iepriekš minētais ir jauns un funkcionāli līdzvērtīgs jo pretējo nepieļauj likums un ražotājs.
Jā un vēl, kliente ieradās saņemt tālruni un vēlējās saņemt atdzinumu par remonta neiespējamību tikai pēc nieka četriem (4) mēnešiem, kad protams viņas nomainītais (saremontētais) tālrunis jau sen kā nosūtīts ražotājam utilizācijai.
Kā paredz ražotāja priekšraksti, ja tālrunis garantijas ietvaros nav remontējams tad tiek veikts viens no ražotāja apstiprinātajiem remonta veidiem, ierīces nomaiņa jeb (SWAP) uz funkcionāli līdzvērtīgu ierīci, kas arī klientei tika izdarīts.
Lasīsim likumus, būsim zinoši un kompetenti, ieradīsimies saņemt nodotās ierīces remontā pēc uzaicinājuma un domāju, ka neradīsies domstarpību.

A.c. Tas pats klientu apkalpošanas dienesta vadītājs.

R R.Freibergs 18.05.2011

Nevajag nest SIA "Mosers" telefonus caur pieņemšanas leti bet pa tiešo sarunāt ar kādu no meistariem. Dodiet telefonu un 5-10 latus un maiņa būs uz modeli kurš ir 2x dārgāks par jūsējo, ļoti izdevīgi! Griezties var pie jebkura no meistariem, visi piekrīt, tikai ne pieņemšanas zālē bet ārā, kur pīpētava.

H Hm 06.09.2011

to Mosers vispār vajadzētu likvidēt un atņemt sertifikātu. Manu telefonu remontēja 1, 5 mēnešus - kaut gan solīja to izdarīt 10 dienu laikā. Katru otro dienu man solīja - ka rīt būs. Telefons uzreiz bija gatavs, kad piedraudēju, ka vērsīšos policijā ar iesniegumu par krāpšanu. Padoms cietiem - rakstiet sūdzības, iesniegumus. visu noformējiet rakstveidā!!! Nekādu telefonsarunu. Ja neatdod telefonu - rakstiet iesniegumu policijai par krāpšanu!!!

A ako 06.09.2011

Man gan pieredze ir samērā laba. Telefons bija palicis ārā, bet pa nakti lija. It kā izžāvēju, bet pēc mēneša vairāk nestrādā. Es iedevu telefonu Moserā un teicu, ka kaut kas saplīsis. Morāli jau biju gatavs, ka man zvanīs un liks maksāt. Bet nē - viņu mājas lapā bija ieraksts, ka telefons nosūtīts uz Lietuvu, salaboja bez maksas. Vienīgais - šamējie remontēja kādas divas nedēļas - vairāk nekā 10 dienas.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы