SIA “MK TRADE” - Slikts serviss
Vēršos ar sūdzību par RD Electronics rīcību saistībā ar manas planšetes nodošanu remontā un sekojošu nepamatotu atteikumu to pieņemt garantijas remontā.
Pēc ieģadātās planšetes pirmās ieslēgšanas tā darbojās tikai apmēram 4 stundas, pēc tam pieprasīja atjauninājumu un restartu, taču pēc restarta vairs neieslēdzās. 17.10.2025. nodevu planšeti, RD Electronics veikalā Latgales ielā 240, lai to nosūta remontā un pieņemšanas laikā netika konstatēti nekādi ārējie bojājumi, kas apliecināts arī pieņemšanas aktā (pielikumā), kur nav norādīts neviens defekts. Pēc preces nodošanas veikala darbinieks mani informēja, ka pirms ierīces nosūtīšanas uz servisu tika uzņemtas fotogrāfijas, kas apliecina ierīces vizuālo stāvokli. 20.10.2025. ierīce jau atradās servisā.
Pēc ierīces nonākšanas servisā sekoja apgalvojumi, ka prece esot bijusi bojāta jau nodošanas brīdī. Tiek norādīts, ka planšete bijusi fiziski salocīta, taču šādu bojājumu nav iespējams nepamanīt ierīces pieņemšanas laikā. Gan pieņemšanas akts, gan veikala uzņemtās fotogrāfijas skaidri apliecina, ka planšete nodošanas brīdī nebija salocīta un vizuāli bija nebojāta.
Lai atrisinātu situāciju, esmu vērsies pie RD Electronics, norādot, ka pieņemšanas brīdī bojājumi netika konstatēti un ka veikala darbinieka uzņemtās fotogrāfijas apliecina ierīces nebojāto stāvokli pirms nosūtīšanas uz servisu. Neskatoties uz to, veikals turpina apgalvot, ka bojājums radies manas rīcības dēļ, taču nav sniedzis nevienu objektīvu pierādījumu, kas to apstiprinātu. Līdz ar to atteikums atzīt garantijas gadījumu nav pamatots un neatbilst patērētāju tiesību aizsardzības principiem, kas paredz, ka pārdevējam ir jāpierāda, ka bojājums radies patērētāja vainas dēļ.
Комментарии (1)
Pats salocīji planšeti un tagad piekasies, ka viņi pieņemšanas brīdī to nepamanīja, ai ai meliem īsas kājas, bet tu noteikti neesi pirmais kas mēgina :D