SIA Milkywood - Ļoti slikts serviss+meli+taisnošanās
Lūdzu neko tur nepasūtiet. Ļoti slikts serviss ar reālu iespēju savu pasūtījumu nesaņemt.
Tad nu 2. augustā devāmies uz veikalu Kokagultas.lv Brīvības ielā, veicām pasūtījumu, jautājām cik tad ilgi būs jāgaida, sekoja atbilde - 2 nedēļas, nu varbūt 3 nedēļas, bet nu tad bez maz jābūt kara stāvoklim jābūt valstī, lai piegāde aizņemtu 3 nedēļas. Tad nu pēc 2 nedēļām zvanu un prasu, kā veicās ar manu pasūtījumu vai varu braukt pakaļ, diemžēl nekā, gulta neesot piegādāta. Iespējams būšot ar nākamo kravu, kas ir pēc nedēļas, ok, pēc nedēļas zvanu atkal, man saka, ka gulta neesot, bet esot tā dīvaini, jo citiem kuri gultu pasūtījuši esot pat atnākušas ātrāk kā divās nedēļās. Tad nu zvanu šodien,beidzot prasu, vai ir gulta atnākusi (jau pagājušas gandrīz 4as nedēļas) man atbild, ka ar pirmo kravu nav, bet redzot kaut kādā mistiskā sarakstā, ka gulta gatava, būšot ar otro kravu pēcpusdienā, prasu, bet tiešām būs, var organizēt transportu, lai brauktu pakaļ? Jā, bet nu pirms braukšanas, lai uzzvanot, lai precizētu laiku, cikos būs gultu piegāde no Cēsīm. Tad pirms kāpšanas mašīnā zvanu un prasu, cikos tad varētu būt, man saka, ui man jāatvainojas, bet gulta esot gatava, bet šoferis nav ielicis mašīnā. NU KAS TĀ PAR ATTIEKSIMI???!!!??? NEVAR ŠIEM CILVĒKIEM UZTICĒTIES!!!! NEEJIET UN NEKO NEPASŪTIET, LABĀK PASŪTĪT TUR SKAIDRI ZINĀMS, KA PIEGĀDE PATIEŠĀM NOTIKS.
PASKAIDROJUMS NO VEIKALA: Cik cilvēku tik kļūdu... Iespējams pirmdien tagad gulta būšot, bet es jau vairs neticu....
Комментарии (3)
Tieši tā - cik cilvēku, tik kļūdu. Tev, piemēram, pat niks ir ar kļūdu! :)
Nu tā ir tīrā melošana, ja man pēc visām atrunām vēl pateiktu "šoferis aizmirsa ielikt", es noteikti prasītu atpakaļ naudu. Pats arī tiko tur gribēju tur pirkt gultu, bet izskatījās man tā bodīte kaut kāda aizdomīga, nopirku citur - protams saņēmu solītajās 3 nedēļās bez čakara.
Nebija jāiemaksā nekas pirms tam