SIA Metrade - Apkalpošana zem kritikas
Kā parasti klīdām pa Alfu un meklējām jaunas šmotkas vasarai. Pastaiga nepatīkami turpinājās veikala meta telpās. Tā nu mana māte gribēja pirkt sev apģērbu, bet pamanīja, ka tajā ir manāms nevēlams caurums. Tika prasīta atlaide, bet tā vietā saņēmām pārdevējas atteikumu rupjā tonī pēc kura sekoja tādā pašā tonī jautājums vai mēs pirkšot vai ne. Pārdevējas vārdu nepiefiksējām bet izskatu gan - apaļīga paveca dāma ar kuplu frizūru. Pēctam zvanīju uz metas biroju, kur uz jautājumu par to vai brāķiem atlaidi piešķir, es atbildi laipnā tonī arī nesaņēmu. Paldies nelaipnajām metas darbabiedriem.. Es vairs pie jums neiepirkšos. Es maksāju naudu ne tikai par preci, bet arī par apkalpošanu.
Комментарии (4)
Bet kāpēc jāpērk lieta, kas ir ar caurumu? Ja tik ļoti vešiņa iepatikās, tad varējāt doties uz citu Meta veikalu un iegādāties bez cauruma.
Nenopirktu mès... pārdotu citiem
Un kāda, atvainojiet, Jums daļa gar citiem?
Nesaprotu šos gājienus pēc taisnības un taisnīguma, kas nenes nekādus rezultātus, tik vien iemesls pakašķēties ar kādu, vai izvilkt sev kādu labumu, kas šajā gadījumā ir atlaide :)) vairs nav tie laiki. Tagad visiem ir pie vienas vietas - netīrs, caurums utt. - gribi pērc, negribi, nepērc... tirgū tik var šādi atlaidi piesist. Un ja jau rūp citi cilvēki, par tiem var parūpēties arī savādāk un daudz efektīvāk. Meta nav nekāds modes butjiks, kur viss kvalitatīvs un labs, attiecīgi cenas ir zemas un visiem ir iespēja izvēlēties ņemt vai neņemt piedāvāto preci.
Es par to !!Un vel laj pardot kvalitativus apgerbus, pa tadu cenu, a ne suuuudus Kinjeshu halturu!!!