SIA Mājīgais nams - Pārdevēju alkatība
Ilgu laiku meklējām piemērotas viesistabas mēbeles. Ieraudzījām Spicē SIA „Mājīgais nams” bufetes un vitrīnu, kuras derētu pēc stila. Apmierināja arī cena, kaut arī otra bufete būtu jāpasūta un ilgu laiku jāgaida. Tā kā tajā vakarā nebija kontā nepieciešamā naudas summa, vienojāmies ar pārdevēju, ka nākošajā rītā pirksim 2x bufetes (Ls 206 katra) un vienu vitrīnu (Ls 252). Pārdevējas pierakstīja manu tel. Nr., lai piezvanītu, ja kāds cits gribētu šīs mēbeles nopirkt. Cik nepatīkami pārsteigti bijām nākošajā rītā, kad ieradāmies veikalā un ieraudzījām, ka cenas uz mēbelēm pa nakti ir nomainītas!!! Starpība kopumā 354 lati (bufete Ls 316 un vitrīna Ls386)!!! Vēl bija cerība, ka uz mums (kā iepriekš rezervējušiem pirkumu) šīs jaunās cenas neatteicas. Bet, protams, īsti latviska biznesa garā pārdevējs smaidīdams paskaidroja, ka mēbeļu cena tagad ir tāda (lielāka) un atbildot uz jautājumu, kā var vienā naktī mainīties cena, priecīgs paziņoja, ka „meitenes kļūdījās” un „līdz šim nevienam par šīm mēbelēm nebija intereses”. Jutāmies kā ar dubļiem aplieti, jo domās jau bijām iekārtojušies jaunajās mēbelēs, bija arī izbrīvēts tam laiks. Nekāds cits risinājums vai atlaides arī netika piedāvāts, tāpēc gājām projām. Ņemot vērā, ka pārdevējiem bija mans telefona numurs, vismaz zvanu ar info par radušos situāciju varējām gaidīt. Pozitīvā puse no šī riebīgā gadījuma ir tā, ka tajā pašā dienā atradām firmu, kurā pasūtījām mēbeles pēc savas izvēles – iznāca dārgāk, bet ļoti kvalitatīvas un skaistas. Un, protams, izstāstījām visiem draugiem, paziņām un kolēģiem. Turklāt neviens tās mēbeles līdz šim tā arī nav nopircis:).
Комментарии (19)
Es saceltu tādu traci, ka viņiem aizmirstos tā, , jokot".
Un ja vēl nesaprastu, tad privāti ieskaidrotu.
Malka.
Es kā galdnieks ieskatījos, pēc parastas tehnoloģijas taisīts. Par ko tik liela summa?
Pat neesot galdniekam redzams, ka pat visas 3 mēbeles kopā nevar maksāt 300 LVL.
autor, pasakiet paldies, ka neesat šos sūdu nopirkuši :) Var jau redzēt, ka vitrīna ir šķība... : ( Kā vispār var kaut-ko tādu tirgot vēl par tādu naudu ???
Es strādāju šajā veikalā kādu laiku atpakaļ un varu pateikt, ka visas mēbeles ir viens brāķis :) Priecājaties, ka nenopirkāt, jo daļa no šīm mēbelēm ir "salikta" no 2ām vai 3īm dažādām - var pat redzēt, ka krāsa atšķirās...
Pirku šajā veikalā sev mēbeles, un paliku ļoti apmierināta gan ar kvalitāti, gan ar apkalpošanu! Pārdevējas ir ļoti laipnas un pretīmnākošas!
Kādēļ gan neaiziet uz jebkuru citu lielveikalu pēc atlaižu beigām vai preču pārcenošanas un nepieprasīt pārdot kaut ko par pagājušā gada cenām?! Visiem taču var gadītie tāda vai līdzīga situācija!
Diemžēl, mainot citas telpas, darbiniece bija kļūdījusies, liekot cenas jaunajai precei. Tā kā pārdevējai nav tiesību pārdot preci lētāk (priekšniecība to neatļāva), tad sanāca "nesmuki".
Sarmīte - tāda pie mums nav strādājusi, ja arī tas ir pseidonīms, mums personāls nav mainījies.
Answers.com - mēbeles nav šķības! Nav precīzi nofotogrāfēts. Mēbeles izgatavotas, ražošanā izmantojot masīvkoku, tādēļ cenas nav gluži kā kartona mēbelēm. Un kvalitāte konkrēti šai kolekcijai ir laba. Atzīstu, ka dažām citām precēm (no citām fabrikām) nav, diemžēl, tā augstākā kvalitāte. Arī ražotāju cenas nav tās zemākās, turklāt ar jauno gadu pat tika paaugstinātas.
Izvēle ir katra paša ziņā - izvērtēt un tad lemt - iegādāt vai nē.
ja jau šīs mēbeles tāpat neviens nepērkt un gan jau arī "nepareizās" cenas nebija zem pašizmaksas, tad nu varējāt kaut kā ar godu iziet no situācijas - vismaz kāds kompromisa variants vai bonuss klientam.
bet no otras puses pareizi vien ir - nav ko te visādiem pircējiem vazāties un fotogrāfēt cenas, traucēt taisīt biznesu
Varu piebilst arī to, ka šis veikals, tā vadība, māna pircējus ar atlaidēm. Bijām noskatījuši TV galdiņu, bet uzreiz nepirkām, jo jāpaskatās arī citos veikalos kādas cenas. Galdiņu rezultātā nopirkām tikai pēc četriem mēnešiem citā veikalā, jo lētāk. Pēc kādas nedēļas šajā pašā "Mājīgais Nams" bija izkārtnes ar atlaidēm -50%. Cena galdiņam x2 un ar milzīgo atlaidi rezultātā tāda cena kā trīs mēnešus iepriekš!!
Nastoja64ii publi4nii dom, a ne "Mājīgais Nams"!
Tās mēbeles tur stāv joprojām - būtu pircējiem piedāvājuši kpmpromisa variantu, būtu pārdevuši. Turklāt nesaprotu, kāpēc nevarēja laikus pircējam piezvanīt un izstāstīt par cenas maiņu - tas būtu "labs serviss". Izskatās, ka cerējāt us kārtējo LV raksturīgo klients-aita biznesa piekopšanu. Nu - aplauzāties!!!
Pēc Mājīgais Nams 08-02-2011 komentāra saprotu, ka firmai nav sajēgas par labu attieksmi pret klientiem. Un kāpēc vārds "nesmuki" ir pēdiņās? Paši jūtaties labi izpildījušies tajā gadījumā?
Ja priekšniecība neļāva pārdot lētāk, vai klientam laikus piezvanīt un informēt arī neļāva? Un kādu risinājumu piedāvāt? Kā jau teicu, nopirkām dārgākas mēbeles, kā jūsējās, ar naudu problēmu nebūtu...
pārdevējiem jau nerūp īpašnieka peļņa.
a kas pārdevējiem "rūp"??? nosēdēt savas stundas un saņemt minimālo?? varbūt ja būtu no dabas dots nedaudz "piedomāt", nebūtu jāstrādā par pārdevēju??? bet nu šajā gadījumā laikam tas ir pārāk sarežģīti
Ziniet tad jau varu teikt tā, vakar biju Maximā piens maksāja 0.64 1.5l bez atlaidēm, nauda nebija līdzi atnāku šodien a piens tas pats 1.5l jau maksā 0.94. ko darīt??? rakstīt sūdzību, bet kam?
Ja gribētu nopirkt uzreiz, tad pārdevējam pēc likuma ir jāpārdod par tādu cenu kāda ir uzlikta, bet ja atnāk nākošā dienā kad cenas nomainīta tad nekā, jo kļūdīties var visi.
Cenas precei var mainīties diemžēl ar katru jaunu piedāgi un tas nav atkarīgs no pārdevēja alkatības.
Agrāk zinātnieks un pētnieks, tagad mauku mājas sētnieks.
Citēt svešu tekstu vajag ar atsauci ;)
Tas veikals jau bankrotējis visticamāk - Spice šos izmetusi ārā. Vienas dienas "biznesmeņi":))))