SIA "LIMAROS" - no preces ne miņas...
23.decembrī pasūtīju bērnam Huppas kombinezonu no e-baby.lv, kā piegādi izvēloties-pasta starpniecību...tajā pašā vai nākamajā dienā atzvanīja, pārjautāja visu-krāsu, izmēru...
Nu tad sāku gaidīt...3.janvārī apjautājos e-pastā, kad varu sagaidīt pasūtījumu...nākošajā dienā saņēmu atbildi-ka sakarā ar svētku dienām sūtījuma piegaade kavējās, bet tuvākajās darba dienās precīte būs klāt...Nu nekas, domāju, ka viss ok...bet nedēļa jau pagāja, kombinezona nav...atkal raxtīju-ka joprojām nav prece piegādāta...un vēlreiz raxtīju, kāpēc neatbild ne uz e-pastu, ne telefonu..tad tikai pēc 4ām dienām e-pastā saņēmu atbildi(telefoniski neviens man neatbildēja, zvanīju uz abiem norādītajiem nr no vairākiem telefoniem), ka -Jums vakar ir sūtīta atbilde, ka Jūsu paku atvedīs kurjerdienests 13-14.01 un Jūsu pasūtījumam 10% atlaide sakarā ar tik ilgu kavēšanos piegādē.
Tos 10%tiešām kontā ieskaitīja...bet kurjerdienestu tā arī nesagaidīju...kad atkal raxtot jautāju, kur palikusi prece...uz jautājumu neatbildēja, bet atraxtīja:Jūsu pasūtījumu kurjerdienests var piegādāt 15.01 vai 17.01.2011;
Lūdzu norādiet vai ir iespēja veikt piegādi šajās dienās un kādi būtu vēlamie piegādes laiki?
Nu tad norādīju, bet jau bija apnikuši solījumi...
Bet-norādītajā dienā vēl drošības pēc uzjautāju, vai viss paliek kā runāts-atbilde apstiprinoša, ka kurjerdienests man pirms ierašanās vēl piezvanīs, bet viss būs ok...taču nekā-atkal visu dienu gaidīju veltīgi...
Tad nākošajā dienā atkal saraxtāmies, ziņoju, ka preci neesmu saņēmusi-sola, ka zvanīs uz noliktavu un noskaidros...bet tā arī neko neatbild, kas un kā...nu tad raxtīju, lai skaita naudiņu atpakaļ, ja no preces nav ne miņas un pat nepaskaidrojot, vai vispār prece izsūtīta, vai vispār ir eksistējusi...tad arī informēja mani, ka darīs to zināmu grāmatvedei-pat norādot konkreetus laikus, cikos viņa tur būs...un nekādas ziņas arī pāris dienas par to, vai atgriezīs man to naudiņu...tikai pēc dažām dienām, kad atkal pati uzplijos, konkrēti solījumi-šodien grāmatvede atgriezīs naudiņu...bet arī tas process ievilkās pāris dienas, atkal jau jautāju, kur naudiņa...bet galu galā-naudiņa tika atskaitīta...
Bet tā attieksme-nevienu reizi tā arī man nepiezvanīja(izņemot sākumā, noskaidrojot izmēru utt.), netika minēts, ka radušās kādas problēmas ar preci vai tās piegādi, tikai solījumi, ka viss būs...Beigās radās tāda sajūta, ka tā prece viņiem nemaz nav bijusi...ka jau uzreiz gaidīja, kad atsaukšu pasūtījumu...nu nezinu, kas viņiem tur...bet veltīgi pavadītas vairākas dienas, gaidot kurjeru...
Комментарии (2)
Pašam ar minēto e-baby sanāca saķeršanās pirms aptuveni gada. Tāpat preci nogaidījos nedēļām ilgi, beigās ar tiesu darbu draudēšanu naudu atguvu, bet notērēto laiku neviens nekompensēja. Izskatās, ka viņi klientu naudu izmanto termiņu noguldījumiem, lai pelnītu procentus. Jo reāla darbība manuprāt tur nenotiek. Vai arī otrs variants, notiek reāla krāpšana ;-)
Mes ari pasutikam bernu gultinas jau februari. Nav ne gultinas, ne naudinas. Cerams, ka vismaz naudu izdosies atgut. jo tada sajuta, ka to precu viniem tiesam nav :( CUCIBA, ka kaut kas tads var notikt, ka neviens to firmu nevar nolikvidet!!!