SIA L7 SUSHI - Slikts serviss
Esmu šokā, bet vēlos padalīties ar savu pieredzi un šīs kompānijas slikto servisu. Bija jādodas uz pasākumu, kurš atradās ārpus Rīgas, ņemot vērā, ka pasākums notika 18: 00 un uz to jābrauc 1h izvēlējāmies jau laicīgi pasūtīt ēdienu un dienas pirmajā pusē norunājām pasūtījuma apmēru, laiku un vietu + vēl pieteicu, lai ir laicīgi, jo dosimies uz pasākumu un svarīgi būt laicīgi, laiks ko norunājām bija 16: 30. Tad nu pienāca 16: 30 ziņas nav, labi plānoju izbraukt 16: 40, tāpēc domāju mazums aizkavējušies man 10 min laiks vēl ir. 16: 33 atnāks sms ar tekstu - jūsu pasūtījums dodas pie jums, jauku vakaru! Tad es izbrīnījos un jautāju atpakaļ, ka 16: 30 bija jābūt un cik tālu viņi ir.. Uz ko man atbildēja mēs varam nogādāt uz citu adresi, kad minēju, ka tas ir 1h braucienā no Rīgas man pateica, ka tik tālu viņi nebrauks prasīju cik ilgi jāgaida teica, ka tūlīt būs. Tad nu sēdējām un gaidījām šo tūlīt būs. Un tagad sākās interesantākā daļa, pēkšņi ir sastrēgums, kavēs, tad kāda kliente neceļot telefonu esot ilgi jāgaida utt. , man jau interesanti palika šo klausoties. Tad nu mūsu pasūtījums atbrauca 17: 36 un kurjers krieviski nomurmināja probki un neko vairāk, pat neatvainojās - man radās sajūta, ka es esmu vainīga, ka pasūtīju ēdienu. Uzrakstīju šim uzņēmumam ziņu, ka neesmu apmierināta un ja zināja, ka kavēs būtu pateikuši laicīgi, es būtu meklēJusi citu risinājumu, jo es un pārējie viesi rēķinājās gan ar ēdienu, gan laiku uz ko atnāca sms, ka atvainojas un teica, ka pados ziņu. Prasīju, lai tiešām padomā, jo kavējās vairāk par h, izbojāja vakaru man, maniem viesiem un vēl svinību vietas izmaksas un kavēto laiku jau neviens mums neatmaksās. Uz ko no viņiem saņēmu sms, ka viņi paziņos man vēlāk ko būs izdomājuši. Sms neatnāca, tad nu jautāju ko tad ir izdomājuši, jo laikam man vairāk vajadzēja nekā viņiem pagāja diena un man atnāca sms, ka esmu saņēmusi promo kodu 20% atlaidi un termiņš man ir viens mēnesis, kura laikā man jāiztērē šī iespēja. Es atvainojos, bet tas smieklīgākais ko varēju saņemt, jo mājaslapā viņiem šobrīd jau darbojas promo kods ar šādu atlaidi un noteikt vēl kādus termiņus, šķita smieklīgi. Normālā iestādē noteikti būtu devuši bezmaksas ēdiena reizi, piemēram, zinot, ka 100% servisa vaina. Katrā ziņā man nav vajadzības pēc šī koda, nav vajadzības arī atkārtoti apmeklēt šo iestādi vai pasūtīt no turienes ko, tikai vēlos jūs brīdināt, lai zināt, ka attieksme un serviss šeit ir briesmīgs un negaidiet, ka jūs kā klients esat svarīgs.
Комментарии (1)
20% atlaidi ar temiņu mēnesis..😆🤣 Es beigts.. Jebkurā gadijumā šeit ir ko mācīties un tas ir, ka nevajag visu atlikt līdz pēdejam brīdim.