SIA Klīnika Zinta - Nelaipna apkalpošana
Neesmu no tām, kas mēdz sūdzēties, bet šoreiz tāds nepatīkams rūgtums.
Meitiņai bija pieraksts Klīnikā “Zinta”, Lielajā dzirnavu ielā pie miofunkcionālā terapeita. Pati netiku, tādēļ palūdzu mammītei, lai aizved mazmeitiņu. Viņas klīnikā ieradā laicīgi pirms plkst.10:00, administratore gaišiem matiem vienaldzīgi aizsūtījusi uz otru klīniku Lielajā ielā pie ortodona. Vecs cilvēks ar bērnu, lai nekavētu steigšus devās uz norādīto adresi, kur savukārt paziņo, ka ortodonts ir atvaļinājumā un viņām pieraksts esot tomēr Lielajā dzirnavu ielā. Aizejot atpakaļ pieraksts, protams, tika jau kavēts, bet par laimi bija cita administratore, sieviete gados, kas vairākkārt atvainojās par kolēģes kļūdu. Kolēģe, kas bija kļūdījusies sēdēja blakus un izlikās mūs nemanām.
Pārrunājot ar paziņām šo situāciju biju pārsteigta, ka neviens vien ir saskāries ar nelaipnās administatores atieksmi. Nesaprotu kādēļ šāds cilvēks strādā apkalpojošā svērā, ja darbs ar cilvēkiem nav tīkams.
Комментарии (1)
Pats nepateicīgākais darbs ir strādāt ar cilvēkiem.