www.sudzibas.lv SIA "Jums-K" (Veikals "Būve") Tirgo brāķus, ārkārtīgi slikts serviss un klienta maldināšana

SIA "Jums-K" (Veikals "Būve") - Tirgo brāķus, ārkārtīgi slikts serviss un klienta maldināšana

Konkrētajā kantorī (Veikals "Būve" - Kalnciema iela 129, Rīga - buve.microshop.lv) iegādājos stacionāro urbjmašīnu, kura izrādījās brāķis - stipri karsa motors. Februāra sākumā iedevu viņu remontā. Veikals apņēmās iekārtu remontēt "uz vietas". Piekodināju, lai pēc remonta iekārtu notestē vismaz 15min. Remonts ievilkās, vairākkārt zvanīju un apvaicājos par progresu, bet atbildošā persona dažkārt pat nebija lietas kursā. Lai nu kā, atgādināju, ka man šī iekārta ir vajadzīga, jo kavējas darbi un vienmēr piekodināju, lai atceras iekārtu pēc remonta kārtīgi notestēt. Pēc DIVIEM MĒNEŠIEM, aprīļa sākumā saņēmu ziņu, ka iekārta "itkā" ir saremontēta un notestēta. Aizbraucām izņemt - prasu vai tikta veikta arī iekārtas testēšana. Veikalnieks dievojās, ka iekārta ir saremontēta un notestēta. Bet manī tas pārliecību neieviesa. Brīdināju, ka, ja iekārta vēl karsīs, tad vedīšu viņu atpakaļ un mainīšu pret naudu + plus pieprasīšu segt ceļa izdevumus, jo iekārtu bija nepieciešams transportēt prom atpakaļ no Talsiem. Veikalnieks vēlreiz apgalvoja, ka viss ir kārtībā, iekārta ir saremontēta un notestēta. Protams, aizvedu mājās, pievienoju strāvai un jau pēc 6 min "tukšgaitā" motora tinumi bija sakarsuši līdz 108 grādiem pēc Celsija skalas. Zvanu uz konkrēto kantori, šie negrib ticēt, saka, ka pārbaudīšot vai arī citas šādas iekārtas tā karstot. Saku, ka viņiem kaut kas ar galvu nav kārtībā, ja domā, ka elektromotora tinumi drīkst sasniegt šādu temperatūru. Bet vaikalnieks paliek pie sava un saka, ka atzvanīšot. Gaidu nedēļu, divas tā arī nekādu ziņu nesaņēmu. Ļoti neglīta attieksme pret klientiem... Beigās aizvedu un apmainīju pret naudu, bet ceļa izdevumu kompensāciju tā arī nesaņēmu. Veikalnieks teica, lai griežas pie vadības. Vadība, protams, uz prasījumu neatbild. Butu vairāk laika un lielāka skāde, izpurinātu to blusu midzi par klientu krāpšanu un izvairīšanos no atbildības. Pagaidām mierinājums padalīties ar savu sāpīgo pieredzi, jo kā godīgam pilsonim, man ir ne tikai tiesības dalīties ar savu pieredzi, bet arī pienākums brīdināt citus pilsoņus par uzņēmumiem, kas nodarbojas ar negodīgu biznesa praksi un klientu maldināšanu! Neiesaku to "miskasti" SIA "Jums-K" (Veikals "Būve") nevienam, kas vēlas iegādāties ko vairāk par naglām!

P

Комментарии (6)

Работяга 01.07.2017

Kaut kads skunis nevis veikals...

S Saturās 13.03.2018

Sākums līdzīgs, kā iepriekšējam raksta autoram. Bet nedomāju likt šiem mieru, ja pēc OTRĀS garantijas remonta kaut kas aizies greizi!

V Valdis Luksts 11.10.2019

Man bija līdzīgi. Nodevu instrumentu jau pēc 1. mēneša remontā ar defektiem. Nostāvēja remontā gandrīz 2 mēneši. Kad zvanīju, vienmēr baroja ar " drīz jābūt". Beigās pateica, ka netaisīs, bet iedos vietā jaunu iekārtu. Tas ir vnk psc... , 2 mēneši nogaidīt,blai iedotu jaunu iekārtu. Neiesaku nevienam.

K kkkk1 22.10.2019

Es gan būtu priecīgs, ja man lietota aparāta vietā, ko pats visdrīzāk sapisu iedotu jaunu, nevis sataisītu vecu aparātu, starp citu nodevu 1a.lv garantijas servisā klaviatūru un man tur pēc 3 mēnešiem iedeva jaunu klaviatūru, bet kad iebildu, ka 3 mēneši jau ir pagājuši un esmu jau nopircis jaunu citā vietā un vēlos atgriezt naudu, man teica: "gan jau jums noderēs saimniecībā. Cik noprotu jums naudu atgrieza, tā kā laikam normāls tas veikals.

J jaanis33 29.10.2021

Tik daudz jau nu vajag saprast, ka pērkam šeit lēto ķīnieti. Man hyswarna servis pa veca zāģa remontu 300 eiro paprasīja. (teica ne mazāk). Šiten paņēmu ķīnieti pa 70 naudām, pērkot pieļāvu domu, ka metu naudu zemē. No sākuma bij problēmas ar bremzi, bet pats izkodu un nu jau trīs gadus bez problēmām, savām vajadzībām pietiek. Tas pats ar hyswarna trimmeri. Tas zīmols maksā bargu naudu, bet ieguvums nav tā vērts.
Urbi ar var nopirkt ar kārtīgu BOSCH zīmi. Tas maksā. Starp citu BOSH daudzas lietas pats neražo, viņš nopērk itāli, nokrāso zaļu un tirgo kā savējo. Uzcenojums līdz pat 100%

G Gulbenietis 29.10.2021

Man ir gan husqwarna, kas savu laiku latos maksāja vairāk par jaunu mopēdu, gan arī amerikānis (labs ķīnietis), kurš maksāja 50 lvl. Amerikānis kalpo jau 20 gadus un pat ar karborātoru nav bijis problēmu. Huzis, protams, ir zašibitls. Filtrus mainu, viss ok. Ok, neesmu zāģeris, bet malku katru gadu radu ģimenēm gādāju, tāpēc parastā zaru griešana dārzā ar nav. Trimmeri kustarezi arī ir made in germany ķīnieši. Tiem gan karbis ir mainīts, bet arī nav lielas šaizes, ja saproti, kā ar aparātu darboties. Uzdāvināju kundzes radam zāģi, kuru prata nokaut mēneša laikā, zarus zāģējot. Starpība ir kā aparātu lieto. Ir čaļi, kas pinumus maina urbjiem, slēdžus un visu pārējo. Vajag praktizēties un darboties un tad tehnika kalpos ilgi. Nevis temperatūru pinumos izmērīt mākam, bet sameklēt vainu nē. pipec..

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы