SIA Gorbants - izmitināšana
Nopirkām ar draugiem ceļojumu DEAL24 uz Slovākijas tatriem, atbraucam vēlu vakarā un uzreiz tos kam bija kuponi iebāza viena mājiņa, un tos kuri maksāja pilnu summu citās mējiņas. 4 naktis mēs nodzivojām tādā kūtī, istabas smirdēja pēs mitruma un pelējuma, vienīga vanna pēlēkā krāsā, pa kaktiem zirnekļu tīkli, viss netīrs un smirdīgs. Arī informāciju par ceļojumu uzņēmums nebija sniedzis pareizo. Ekskursiju cenas bija paaugstinātas, par brokastīm vajadzēja maksāt atsevišķi, kopa ar vakariņām bija 10 EUR, mēs ateicamies un brokastis ar vakariņām iznāca mums 6 EUR kopā. Kāds bija mūsu brīnums, kad mēs aizgājām pie citiem cilvēkiem ciemos. Viņiem bija tīras istabiņas, normalas jaunas vannas istabas un virtuves, kur bija gan tējkannas, krūzites un dakšiņas. Mūsu mājiņa bija 2 krūzes, 1 salauzta dakša, leduskapis, kurš saldēja tā, kā no rīta jogurtu ar karoti nevarēja izbakstīt, un tāds kopīgs prieks priekš 8-9 istabām.
Комментарии (6)
Es vienmēr saku-nepērciet kuponus.Mūsu uzņēmēji uzskata, ja nauda samaksāta, pakalpojumu var nesniegt vispār, vai sniegt zemā kvalitātē.Protams, gadās arī izņēmumi, bet risks ir liels, ka paliksiet neapmierināti.
Žēl, ka tik traki - smirdīga kūts ar zirnekļiem! Iepriekšējā grupa no Latvijas man par to neko gan neteica. Arī jūsu grupas biedri ne. Cien. Jūlija - es speciāli jums birojā norādīju - ja ir pretenzijas, izsakiet tās uzreiz, lai mēs varam tūlīt labot trūkumus. Nevajag visu nedēļu ciest, un atgriežoties mājās, pateikt, ka viss sabojāts. Grupas vadītāja ar jums runājās pietiekami bieži, gan tad, kad jūsu četrotne regulāri kavēja visai grupai par lielām dusmām, gan tad, kad naktī trijos pārējie sūdzējās, ka skaļi svinat.. Varējāt taču arī man zvanīt. Es nekad neesmu vienaldzīga, visu varu sakārtot - tikai paziņojiet man! Manuprāt visvairāk neapmierinātību radīja salīdzinājums ar "smukajām" istabiņām. Paskaidroju - visiem bija paredzēta tā māja, kur bijāt jūs, bet sezonas aizņemtākajos datumos "Hajenkā" bija daudz citu viesu ( šī "kūts" ir populāra, izrādās ), un birojs samaksāja par istabiņām blakus pansijās.
Otrajam komentētājam - lai jau katrs pats izlemj par kuponu pirkšanu. Šovasar tieši kuponi ir palīdzējuši simtiem cilvēku izbraukt ekskursijās. Diemžēl nu jau daudziem ir tā, ka 100 lati jākrāj vairākus gadus.
Labdien,
Paldies par atbildi. Manuprāt Jums vajadzēja pabridināt iepriekš savus klientus kas, ko un kad, tā informācija, ko Jūs mums iedevāt birojā bija korekt, tas ir pirmkārt. Otrkārt mēs neesam skolnieki lai paskaidrot, kāpēc mēs svinējam un līdz kuram laikām. Treškārt es pati savā laikā srādāju par pavadoni un es zinu, kā saorganizēt grupu tā lai viņi nekavē un neizklist, varu pateikt, kā jums ir ne īpaši profesionāla komanda.
Galvenais tā viesnīca, pat to par viesnīcu nosaukt nedrīkst bija drausmīga un cik mēs zinām tur dzīvoja tikai tie cilvēki, kuri bija nopirkuši kuponus, tas nozīme, kā Jūs vienkārši apšmaucāt savus potenciālos klientus. Ja cilvēki nesūdzās, tas nenozīme, kā viss bija perfekti, vienkārši tie, kuri sakrāj 100 LVL un samaksa par ceļojumu pat nepjēdz, kā tas pakalpojums pienākas citādā līmenī!
Paldies
Var jau būt, ka šī kuponu sistēma ir izdevīga, bet baidos, ka ne pakalpojuma pircējam.Ja viss būtu tik nevainojami, tad kāpēc tik daudz sūdzības? Ideja vienkārša-jūs ar šo sistēmu mēģināt piesaistīt jaunus klientus, bet šī labā doma pazūd uzreiz pēc naudas iekasēšanas .Nez par ko tas liecina?
Jūsu uzņēmumam bija jānodrošina visus klientus ar vienlīdzīgu pakalpojumu klāstu, blēņas par kuponu sistēmu Jūs varat stāstīt cilvēkime, kuri no tūrisma jomas neko nesaprot un tiem kuri nekad nesistīja savu uzņēmumu ar kuponu industriju. Pārlasiet savu līgumu ar del24! Es visu varu saprast, kā tie kuponi uzņemumam ir papildus reklāma nevis peļņas gūšana.
Par to kā bija sezonas laiks un firma pat piemaksāja par istabām arī izklausas ļoti dīvaini. Dodiet es Jums iztāstīšu kāpēc. Kad tūrisma kompānija rezervē istabas, tā rezervē kvotu un pēc pārdošanas aizpilda to kvotu ar uzvārdiem, to vajag darīt savlaicīgi lai izvairīties no līgumsaistībām un sajukumiem iečekošanas brīdī. Tad sanāk, kā par to, kā viesnīca ir pārpildīta Jūs zinājāt jau iepriekš, tad kāpēc Jūs par to nepainformēja savus klientus? Un ja Jūs to zinājāt, kāpēc nevarēja uzjautāt vai mēs neesam ar mieru piemaksāt par labakām istabām?
Paldies
Baltajiem nēģeriem arī atbilstoša servisa kvalitāte.