SIA GO up TIME - par nepiegādātu bērna manēžu
27.11.2018.pasūtīju bērna manēžu LIonello Playpen Stella , apmaksāju rēķinu, tai skaitā Omniva pakomātu. Nekur mājas lapā un sazinoties ar šis firmas pārstāvjiem, netika pieminēts, ka izmēru dēļ var būt problēmas. Par preci sāku interesēties 13.12.2018 gadā, kad uzzvanīju pārstāvim, tas teicās, ka prece būs ap 19 līdz 21.decembri. Tad zvanīju ap 21.decembri ,tad paziņo, ka brauciet pakaļ, jo Omniva pakomātā šo preci gabarītu dēļ nevar piegādāt.Kāpēc iepriekš nekur nebija rakstīts, kā citām normālam firmām, ka precei ir jādodas pakaļ vai internetā ir brīdinājums, sazinieties ar pārstāvjiem. Tā ir vistiešākā klienta maldināšana, vai šo pārstāvju nekompetenci, pērciet tik un gaidiet. Iesaku citiem būt uzmanīgiem ar šo interneta veikalu, jo notiek klientu apkrāpšana. Liels paldies šai firmai par izbojātu Ziemassvētku dāvanu. Nekad vairs šeit neiepirkšos, tagad ir jāgaida, lai naudu atgriež. Esmu ļoti, ļoti vīlusies.
Комментарии (5)
Pasuutot ledusskapi ari truli domasi,ka tas ietilps pakomataa,ja tur nekas cits noradits nebuus?
Klientu maldinataji man nekas nav jadomā. Jūs piedāvajiet un telefoniski apstipriniet ka tādu iespeju sniedzat nosutit preci caur pakomatu. Esmu ļoti vīlusies un citiem iesaku šai zanķi neiepirkties, ja negribiet sabojāt svētkus.
Vai beigās naudu atdeva? Man viņi kaut ko piekasās tagad, sakot, ka visu dara kā vajag, taču tas, ko viņi dara ir pretlikumīgi, es jau vairāk kā divas nedēļas ar viņiem strīdos, prasu naudu atpakaļ, viņi neko nesaka. Gribu zināt vai Jūs dabujāt naudu atpakaļ, jo tāda sajūta, ka viņi vienkārši apzog cilvēkus.
Jā es dabūju naudu atpakaļ, ar lielu runāšanu, ka informāciju nodos grāmatvedībai un tad 7 dienās pārskaitīs, bet viss notika krietni ātrāk.
Skaidrs, paldies, mēģināšu par to pašu runāt ar viņiem.