Naemaksājat profila pakalpojumus ar bankas pārskaitījumu, Jo nauda kautkur pazūd un nekādi pakalpojumi netiek pieslēgti. tā ir tīrākā krāpšana. portāls CLUBX.lv
varu pateikt, ka tas ir atsevishkjs gadijums un sudzibai nav vietas shaja lapa, jo cilveks laikam ir bijis mazliet slinks lai sakontaktetos ar portala adminu. varu drosi apgalvot, ka tados gadijumos, kad ta ir kada tehniska klume, vai lmt, tele2 un bites pakalpojumu starpnieku vaina, mes vienmer piesledzam pakalpojumu manuali un iedodam bonusa apmeram par 1/2 lielaku terminu par brivu, katra gadijuma rupejamies, lai visi musu klienti paliktu apmierinati
atvainojos, nepamaniju, par bankas maksajumiem vispar nav problema, tikai vajag maksajot izlasit kas rakstits, tur ir noradita epasts kur janosuta zina, lai viss noritetu raitak, jo preteja gadijuma var gadities ka jusu naudina mums uzradas tikai pec paris dienam un mes varbut vel kadu dienu to nepamanam. bet 100% visos gadijumos visi ir visu dabujushi par ko maksa, pie tam seviski neatapigajam cilvakam, kas ielicis sho antireklamu (visticamak konkurents) varu pateikt, ka atskiriba no citiem portaliem mums ir online palidzibas linija darba laika, telefons uz kuru var zvanit, skype, msn un epasti! un tas viss ir redzams gan pirmaja lapa, gan visas lapas kur tiek pirkti kadi pakalpojumi
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (3)
Nu nav tā, viss ir ļoti ok, varbūt tas ir bijis kāds pārpratums? Katrā ziņā ma nav bijušas problēmas!
varu pateikt, ka tas ir atsevishkjs gadijums un sudzibai nav vietas shaja lapa, jo cilveks laikam ir bijis mazliet slinks lai sakontaktetos ar portala adminu. varu drosi apgalvot, ka tados gadijumos, kad ta ir kada tehniska klume, vai lmt, tele2 un bites pakalpojumu starpnieku vaina, mes vienmer piesledzam pakalpojumu manuali un iedodam bonusa apmeram par 1/2 lielaku terminu par brivu, katra gadijuma rupejamies, lai visi musu klienti paliktu apmierinati
atvainojos, nepamaniju, par bankas maksajumiem vispar nav problema, tikai vajag maksajot izlasit kas rakstits, tur ir noradita epasts kur janosuta zina, lai viss noritetu raitak, jo preteja gadijuma var gadities ka jusu naudina mums uzradas tikai pec paris dienam un mes varbut vel kadu dienu to nepamanam. bet 100% visos gadijumos visi ir visu dabujushi par ko maksa, pie tam seviski neatapigajam cilvakam, kas ielicis sho antireklamu (visticamak konkurents) varu pateikt, ka atskiriba no citiem portaliem mums ir online palidzibas linija darba laika, telefons uz kuru var zvanit, skype, msn un epasti! un tas viss ir redzams gan pirmaja lapa, gan visas lapas kur tiek pirkti kadi pakalpojumi